MB E270 CDI- baterka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MB E270 CDI- baterka
Dobrý den, mám rok a půl MB E 270 CDI a téměř celou dobu mám problém s vybíjením baterky. V servisu, kam jezdím, na to zatím nepřišli, do Mercedesu se mi nechce. Často se mi objevuje symbol baterky a již několikrát se mi stalo, že jsem vůbec nenastartovala, pouze přes startovací kabely nebo buster. Nemá někdo podobnou zkušenost, nebo nevíte, čím by to mohlo být? Na diagnostice se neobjevuje žádná závada, pouze nízké napětí (doufám, že to píši správně). Baterka už byla dvakrát vyměněna, pří měření bylo prý vše, jak má být. Moc tomu nerozumím, prosím o srozumitelné odpovědi. Díky. M.
Re: MB E270 CDI- baterka
Ak beriem, že baterky boli dobré, sú v podstate dve možnosti:filipk píše:Dobrý den, mám rok a půl MB E 270 CDI a téměř celou dobu mám problém s vybíjením baterky. V servisu, kam jezdím, na to zatím nepřišli, do Mercedesu se mi nechce. Často se mi objevuje symbol baterky a již několikrát se mi stalo, že jsem vůbec nenastartovala, pouze přes startovací kabely nebo buster. Nemá někdo podobnou zkušenost, nebo nevíte, čím by to mohlo být? Na diagnostice se neobjevuje žádná závada, pouze nízké napětí (doufám, že to píši správně). Baterka už byla dvakrát vyměněna, pří měření bylo prý vše, jak má být. Moc tomu nerozumím, prosím o srozumitelné odpovědi. Díky. M.
-batéria je pri odstavenom aute vybíjaná. Skús zmerať koľko prúdu ide z baterky keď auto stojí.
-batéria je síce dobíjaná, ale málo. Vadný alternátor príp. jeho regulátor.
Skús zmerať napätie batérie pri chode motoru a zapálených svetlách. Malo by byť cca 14V. Ak sa napätie podstatne zmení rozsvietením svetiel, alternátor má buď voľný remeň alebo je vadný.
Vím, že když to měřili a vše bylo vypnuté, tak to klesalo až k nule. On je problém taky v tom, že ta závada se mi tam neukazuje pořád, ale jen někdy. Teď třeba už cca půl roku jezdím a startuji pokaždé, ale předtím to bylo třeba každý měsíc. Takže se s tím autem už bojím jezdit. Když jedu někam dál, tak si půjčuji buster, s tím už to celkem zvládnu. Teď naposledy mluvili v servisu o tom alternátoru, takže že by už to konečně bylo ono? V Mercedesu mi přehrávali software baterky, měnili pojistkovou skříň. Kdyby to, nedej bože, nebylo tím alternátorem, tak co to může vybíjet v klidu? Centrál? Díky. M.
Vím, že když to měřili a vše bylo vypnuté, tak to klesalo až k nule. On je problém taky v tom, že ta závada se mi tam neukazuje pořád, ale jen někdy. Teď třeba už cca půl roku jezdím a startuji pokaždé, ale předtím to bylo třeba každý měsíc. Takže se s tím autem už bojím jezdit. Když jedu někam dál, tak si půjčuji buster, s tím už to celkem zvládnu. Teď naposledy mluvili v servisu o tom alternátoru, takže že by už to konečně bylo ono? V Mercedesu mi přehrávali software baterky, měnili pojistkovou skříň. Kdyby to, nedej bože, nebylo tím alternátorem, tak co to může vybíjet v klidu? Centrál? A ještě jeden dotaz. Nejde mi tachometr, ale když jedu dál, tak se cca po 60 km rozběhne a funguje. Čím by mohlo být tohle? Díky za odpovědi. M.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tohle auto není dobré startovat boostrem, nebo kabely.. toto auto má velice citlivé řídící jednotky na přepětí.. hlavně budíky odchází po takovém startu.. už jsem jich pár řešil a to startovali jenom jednou. baterku změřit odpojenou zátěžákem a pak změřit dobíjení.. bude to nejspíš alternátor.. a co říká diagnostika?? tohle auto má jednotku řízení elektrické energie a to se stará i o dobíjení a řízení alternátoru..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Já vím, že se tak startovat nemá, ale co mám dělat? Zvlášť když se mi to většinou stane někde na cestách. Na diagnostice se ukazuje jen nízké napětí (nebo podpětí). V případě, že by to byl ten alternátor, tak se to musí ukázat na diagnostice? Hned v pondělí zajdu do servisu a budu tam obzvlášť za chytrou. Co ten tachometr? M.
Přesně jak napsal alino2 jsou dvě možnosti. 1. baterii něco vybíjí ikdyž je auto v klidu - to dělá nejčastěji neodborně montované radio. 2. baterie se za jízdy nedobijí nebo se dobíjí velmi slabě a pak by to byl vadný alternátor nebo regulátor napětí. Diagnostika vadný alternátor neodhalí pouze ukáže např. nízké napětí. Pak se musí provést měření, které buď ukáže na alternátor nebo regulátor. Nejlepší je když je servis vybaven zkušební stolicí. Ale jde to i jednoduchým měřením.