Stránka 1 z 5
Jednohmota pro 240mm spojku!
Napsal: 08 led 2008, 02:19
od Dukes
..
Napsal: 08 led 2008, 08:33
od Yuri
nejaky foto???
Napsal: 08 led 2008, 08:58
od Rybízek
sakra škoda že to nebylo před měsícem. jak je to z kombabilitou dříve nabízene race spojky(přítlačák a lamela) a nového jednohmotnostního setrváku
Napsal: 08 led 2008, 09:38
od reesha
Rybízek píše:sakra škoda že to nebylo před měsícem. jak je to z kombabilitou dříve nabízene race spojky(přítlačák a lamela) a nového jednohmotnostního setrváku
Ahoj.
Spojkový set pro dvouhmotnostní setrvačník nebude pasovat na tento nový jednohmotový.
Nebylo by to dobré použít už jen z toho důvodu, že lamela pro dvouhotovou spojku není odpružená.
Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že jednohmotnostní spojka přináší mírné zhoršení komfortu ve formě zvýšené hlučnosti.
Ovšem je zde nesporná výhoda, a to, že nemůže jednohmotnostní setrvák odejít způsobem, kterým odchází dvojmotový.
Pokud bys chtěl, můžeš prodat svou dvouhmotovou sadu. Myslím, že to nebude velký problém, protože od nového roku je cena 19.921,- za sadu.
Napsal: 08 led 2008, 10:02
od FanTomas1795
Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
Napsal: 08 led 2008, 13:51
od bobo
FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?
Napsal: 08 led 2008, 14:07
od FanTomas1795
bobo píše:FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?
Jasný,je to jako klasika,ale abych řekl pravdu,tak já v tom až tak velikej rozdíl nevidím.Jedině ten finanční.Kontakt mám,ale teď marodím,tak až půjdu do práce.Spíš bude problém se mu dovolat.On si jede svoje a dělá jen pro známé lidi.Lepší je k němu zaject-Soběslav

Napsal: 10 led 2008, 18:46
od Bóďa
Jak psal Reesha- lamela pro dvouhmotový setrvák není odpružená.
Bez jakéhokoliv odpružení to časem odnese převodovka.
A to zaručeně.

Napsal: 10 led 2008, 20:02
od Andre
Fantomas: Tady jde ale o bezpečnost při 460Nm, a ne hazard při 230....
Napsal: 10 led 2008, 20:25
od FanTomas1795
Andre píše:Fantomas: Tady jde ale o bezpečnost při 460Nm, a ne hazard při 230....
Jo tak to je druhá věc,máš pravdu,dáváme to na serie,s nějakým brutem 460Nm zkušenost nemám........Ale vždyt jde o úpravu,jako vlastně všeho co se tady řeší na stránkách,ne???

Napsal: 28 led 2008, 20:13
od pter
proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
Napsal: 28 led 2008, 20:54
od pafka
pter píše:proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
a co třeba když brzdíš,odpružení tam pro srandu nebude
Napsal: 28 led 2008, 22:52
od chiptuning
[quote="pter"]proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem[/quote
neni odpruzena pro mekky rozjezd ,ale kvuli tlumeni torznich kmitu /napis reeshovi jestli ty race spojky co prodava nejsou tlumeny,asi tezko/skutecne to znici prevody v lepsim pripade v horsim se prelomi klikovy hridel/uz jsem menil motor 96kw s prelomenou klikou ,kvuli vadnemu setrvaku/
Napsal: 29 led 2008, 21:07
od pter

klika praskne kvůli nevyvaženosti,jak si napsal např.setrvak,já měl na mysli tohle to je závodní set,je třeba rozlišit závodní a sportovní pro běžné ježdění,hmotnost,rychlost sepnutí,použitý mat.,jinak at si každý montuje co uzná sám za vhodné

[/img]
Napsal: 30 led 2008, 08:29
od zajac
Zdravím.
Brat má práve na svojom aute (VW Bora AJM 6 st.) spojku na poslednej ceste a uvažuje aj o tomto sete. Chcem sa spýtať:
1. či by táto sada od S.P.E.C.: fáze 2 557 Nm + 240mm jednohm.zotr.
postačovala ak by chcel ísť v budúcnosti na cca 160k.
2. či je nejaký rozdiel v konforte jazdy, pri radení... oproti originálu
3. či to nezníži životnosť prevodovky,....(či je napr. lamela odpružená)
4. či už s tým niekto má aj skúsenosti
Dákujem.