
Výměna motoru TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna motoru TDI
Takže mi začalo pouštět turbo olej. Čeká mi teda výměna motoru. Momentálně mam 66KW a chtěl bych tam už dát 81KW. Na co si mam dát bacha a jak je to s implantací. Stačí vaměnit pouze motor ŘJ a kabelovej svazek a přeprogramovat immo nebo se musí dávat i budíky a ostatní nesmysly??? Díky za info. 

Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Nebudu kupovat repas turbo, je to nesmysl, mam na motoru 344000 je to starý TDi 66KW 1Z takže naklápění nemam. Plánoval sem výměnu ale ne teď, když se tohle stalo tak to vyměnim za 81 KW, ale stále ste mi nikdo neodpověděl na dotaz, předem díky
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Hm, tak teď už tě chápu. Při výměně nemusíš měnit v podstatě nic, co jsi psal. Můj názor je asi takovej.
Hoď tam motor 81kw, teda pokud ho seženeš, elektriku nech původní, vše by ti mělo pasovat (pokud to bude motor z novějšího Passata, tak akorát přepinuješ pár konektorů), musíš přeházet podtlaky kvůli regulaci turba, jinej ventil N75, no a ŘJ bych nechal původní a nechal bych to rovnou chipnout, tím ti zároveň přispůsobí soft na to jiný turbo, to by ti udělal Reesha.
Hoď tam motor 81kw, teda pokud ho seženeš, elektriku nech původní, vše by ti mělo pasovat (pokud to bude motor z novějšího Passata, tak akorát přepinuješ pár konektorů), musíš přeházet podtlaky kvůli regulaci turba, jinej ventil N75, no a ŘJ bych nechal původní a nechal bych to rovnou chipnout, tím ti zároveň přispůsobí soft na to jiný turbo, to by ti udělal Reesha.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Zaplať pánbů nějaká odpověď:díky,Kornout píše:Hm, tak teď už tě chápu. Při výměně nemusíš měnit v podstatě nic, co jsi psal. Můj názor je asi takovej.
Hoď tam motor 81kw, teda pokud ho seženeš, elektriku nech původní, vše by ti mělo pasovat (pokud to bude motor z novějšího Passata, tak akorát přepinuješ pár konektorů), musíš přeházet podtlaky kvůli regulaci turba, jinej ventil N75, no a ŘJ bych nechal původní a nechal bych to rovnou chipnout, tím ti zároveň přispůsobí soft na to jiný turbo, to by ti udělal Reesha.
myslim že bych měl vědět o komplet motoru, ale na stopro to budu vědět až v úterý, měla by k tomu bejt řj, kabeláž. V podstatě je na 81 KW jiný vstřikovací čerpadlo. Já myslim mam 6 nebo 7 pinovej konektor a na tej 81 je 9 pinovej, to znamená že se bude muset měnit svazek, což by taky neměl bejt problém. No a co se týče toho ventilu N75, ten se musí teda taky vyměnit, to znamená že ten má o výstup víc než mam já na náklop lopatek viď.Musim si vše napsat abych pak na nic nezapomněl a měl ho kompletní...
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Neni, já mam na čerpadle jeden konektor a je to 66KW a 81 KW co sem koukal tak má taky jeden akorát tam vede víc kablíků.reesha píše:Neni to motor z oktávky?
Svazek měnit nemusíš, stačí přepíchat kontakty ve štekrech.
Staré TDI má na čerpadle 2, nové už jen jeden velký.
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
vstřikovací čerpadlo je u 66kw a 81kw stejné. starší motory 1Z a AHU v golf3 a passat b4 měly dva konektory, jeden větší pro čerpadlo a menší s 3 drátama pro taktovací ventil předvstřiku a uzavírací magnetický ventil. novější to mají už všechno v jednom konektoru a to všechny.. a ty čerpadla jsou stejně zapojený, takže to maximálně přepinuješ a bude to ok, jak píše reesha..
Tak, tak, starý má konektor se 3mi piny druhej z 8smi, ale zapojenejch je jen 7pinů, novější maj vše v jednom, 10pin (3+7), stačí to přepinovat. Jinak pokud budeš mít moto z novějších modelů, tak ještě musíš přepinovat konektor u tzv. řídícího vstřiku, elektriku nech původní. Ventil n75 má vývodů stejně (3) jenže to turbo co tam máš teď je ovládaný tlakem a to co tam budeš dávat podtlakem, proto musí být jinej.
Jinak Reesha tě na to z čeho bude ten mt. upozorňoval asi taky proto, že pokud by ten novej byl z Oct, atd. tak ho musíš komplet přestrojit, jelikož je jinak uloženej. A to vč. spojky.
Chlape, ale trošku si to tu ve fóru pročti, třeba to o těch konektorech a N75ce tu už bylo popsáno několikrát.
uf!
Jinak Reesha tě na to z čeho bude ten mt. upozorňoval asi taky proto, že pokud by ten novej byl z Oct, atd. tak ho musíš komplet přestrojit, jelikož je jinak uloženej. A to vč. spojky.
Chlape, ale trošku si to tu ve fóru pročti, třeba to o těch konektorech a N75ce tu už bylo popsáno několikrát.
uf!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
A ještě jeden detail, podívej se jakou máš řídící jednotku motoru. pokud máš plastovou tak máš asi smůlu, protože tu ani reesha nepřispůsobí, aby ti ovládala variabilní turbo.. musíš mít hliníkouvou 16bitovou ta už přispůsobit jde. A vzhledem k tomu, že máš motor 1Z tak tam budeš mít nejspíš tu starší plastovou.. taky jsem ji ted kupoval, abych mohl konovat 
