Výměna motoru TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Výměna motoru TDI

Příspěvek od FlashA4 »

Takže mi začalo pouštět turbo olej. Čeká mi teda výměna motoru. Momentálně mam 66KW a chtěl bych tam už dát 81KW. Na co si mam dát bacha a jak je to s implantací. Stačí vaměnit pouze motor ŘJ a kabelovej svazek a přeprogramovat immo nebo se musí dávat i budíky a ostatní nesmysly??? Díky za info. :?
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

proč budeš měnit motor, když ti pouští turbo olej ???! :o
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

to jsem taky nepochopil proč budeš měnit motor když ti šlo do kytek turbo? :? :o
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

No,když už budeš kvůli turbu měnit motor,tak s tim žádnej problém není. Prostě tam dáš jinej motor,zapojíš čidla a spol a jezdíš. Samozřejmě pokud máš už ted turbo s naklápěním lopatek.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Nebudu kupovat repas turbo, je to nesmysl, mam na motoru 344000 je to starý TDi 66KW 1Z takže naklápění nemam. Plánoval sem výměnu ale ne teď, když se tohle stalo tak to vyměnim za 81 KW, ale stále ste mi nikdo neodpověděl na dotaz, předem díky
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hm, tak teď už tě chápu. Při výměně nemusíš měnit v podstatě nic, co jsi psal. Můj názor je asi takovej.
Hoď tam motor 81kw, teda pokud ho seženeš, elektriku nech původní, vše by ti mělo pasovat (pokud to bude motor z novějšího Passata, tak akorát přepinuješ pár konektorů), musíš přeházet podtlaky kvůli regulaci turba, jinej ventil N75, no a ŘJ bych nechal původní a nechal bych to rovnou chipnout, tím ti zároveň přispůsobí soft na to jiný turbo, to by ti udělal Reesha.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Kornout píše:Hm, tak teď už tě chápu. Při výměně nemusíš měnit v podstatě nic, co jsi psal. Můj názor je asi takovej.
Hoď tam motor 81kw, teda pokud ho seženeš, elektriku nech původní, vše by ti mělo pasovat (pokud to bude motor z novějšího Passata, tak akorát přepinuješ pár konektorů), musíš přeházet podtlaky kvůli regulaci turba, jinej ventil N75, no a ŘJ bych nechal původní a nechal bych to rovnou chipnout, tím ti zároveň přispůsobí soft na to jiný turbo, to by ti udělal Reesha.
Zaplať pánbů nějaká odpověď:díky,
myslim že bych měl vědět o komplet motoru, ale na stopro to budu vědět až v úterý, měla by k tomu bejt řj, kabeláž. V podstatě je na 81 KW jiný vstřikovací čerpadlo. Já myslim mam 6 nebo 7 pinovej konektor a na tej 81 je 9 pinovej, to znamená že se bude muset měnit svazek, což by taky neměl bejt problém. No a co se týče toho ventilu N75, ten se musí teda taky vyměnit, to znamená že ten má o výstup víc než mam já na náklop lopatek viď.Musim si vše napsat abych pak na nic nezapomněl a měl ho kompletní...
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Neni to motor z oktávky?

Svazek měnit nemusíš, stačí přepíchat kontakty ve štekrech.

Staré TDI má na čerpadle 2, nové už jen jeden velký.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

reesha píše:Neni to motor z oktávky?

Svazek měnit nemusíš, stačí přepíchat kontakty ve štekrech.

Staré TDI má na čerpadle 2, nové už jen jeden velký.
Neni, já mam na čerpadle jeden konektor a je to 66KW a 81 KW co sem koukal tak má taky jeden akorát tam vede víc kablíků.
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

vstřikovací čerpadlo je u 66kw a 81kw stejné. starší motory 1Z a AHU v golf3 a passat b4 měly dva konektory, jeden větší pro čerpadlo a menší s 3 drátama pro taktovací ventil předvstřiku a uzavírací magnetický ventil. novější to mají už všechno v jednom konektoru a to všechny.. a ty čerpadla jsou stejně zapojený, takže to maximálně přepinuješ a bude to ok, jak píše reesha..
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak, tak, starý má konektor se 3mi piny druhej z 8smi, ale zapojenejch je jen 7pinů, novější maj vše v jednom, 10pin (3+7), stačí to přepinovat. Jinak pokud budeš mít moto z novějších modelů, tak ještě musíš přepinovat konektor u tzv. řídícího vstřiku, elektriku nech původní. Ventil n75 má vývodů stejně (3) jenže to turbo co tam máš teď je ovládaný tlakem a to co tam budeš dávat podtlakem, proto musí být jinej.
Jinak Reesha tě na to z čeho bude ten mt. upozorňoval asi taky proto, že pokud by ten novej byl z Oct, atd. tak ho musíš komplet přestrojit, jelikož je jinak uloženej. A to vč. spojky.
Chlape, ale trošku si to tu ve fóru pročti, třeba to o těch konektorech a N75ce tu už bylo popsáno několikrát.
uf!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

S tím přestrojením by to tak jednoduché nebylo. Jiné hadice, nepůjde tam držák pod ol. filtrem a co teprve držák příslušenství...
Snad je to AFN. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

A ještě jeden detail, podívej se jakou máš řídící jednotku motoru. pokud máš plastovou tak máš asi smůlu, protože tu ani reesha nepřispůsobí, aby ti ovládala variabilní turbo.. musíš mít hliníkouvou 16bitovou ta už přispůsobit jde. A vzhledem k tomu, že máš motor 1Z tak tam budeš mít nejspíš tu starší plastovou.. taky jsem ji ted kupoval, abych mohl konovat :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Bóďa: To přestrojení by stejně musel dát ty věci z původního mt.

To go. vojta: Ale on má A4 a ty mluvíš nejspíš o GIII.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Díky za odpovědi, ale vše jinak, dneska sme to počítali. Nakonec sme sehnali repas turbo za super prajs, takže to vyřešim výměnou turba, díky a nezlobte se
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“