
PŘIBRZDUJÍ KOTOUČE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PŘIBRZDUJÍ KOTOUČE
CHTĚL JSEM SE ZEPTAT PŘIBRZDUJÍ MI KOTOUČE DRHNOU , MĚNIL JSEM KOLA ZA LETNÍ A DOST TO ŠLO TĚŽCE A TAHÁ MI AUTO DOPRAVA TAK NEVÍM JESTLI MÁM VYVŽOVAT KOLA , A NEBO JE TO NORMÁLNÍ ŽE TO PŘIBRZDUJE
DÍK ZA ODPOVĚDI

JO přibrzduje to dost auto stálo 4 dny a tak jsem ho skusil potlačit rukou a nešlo to udělalo to kvík a šlo z tuha o víkendu to musím vyčistit , doufám že se mi to podaří bez problémů, a mám ještě něco koupit kromě těch prachovek? a brzdovku by to asi taky chtělo vyměnit bude auto mám sice necelý rok ale kdo ví jestli tam byla měněna? a na co si mám dát bacha při rozebíraní Dík za odpovědi
Včera jsem to nevydržel a pokusil se to rozdělat, sundám kolo a zjistím že jsou tam dva imbusy a jsou to asi 7 mám 6 a 8 imbus pokusím se ho sehnat a nebo zbrousím 8, takže jsem nic neudělal, chtěl jsem koupit nahradní ty těsníci gumičky byl jsem prodejně škoda kde je i servis a nemělije, nechápu jak pak opravují auta. Chtěl jsem koupit orginály, protože tady u jsou v prodejnách od různých firem hlavně z Polska a to jsem se už párkrát spálil
. jinak dík za odpovědi





Pokud nemáš trošku pořádnej vercajk, tak se na to sám radši vyprdni, nebo strhneš ty inbusy a budeš mít akorát pakárnu. Jinak ty třmeny to chce komplet rozebrat, vyčistit a koupit oprvárenský sady a přehodit gumičky a prachovky. Zadní třmeny jsou daleko horší, nejdou jen tak stlačit, musíš při stlačování otáčet pístkem, hlavně to neber sikama, jinak na pístku uděláš vrypy.
Kuwa, to tu není nikdo šikovnej z Ostravy
? Nebo tam jste všichni bohatý?
Kuwa, to tu není nikdo šikovnej z Ostravy

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Jo němec to je šikulka,na místa běžný údržby nasere šrouby s atypem a vijó do servisu aby to nebylo moc levný. Pokud ti přibržďují všechna kola, tak to buď stálo někde v povodni nebo je něco s hl. brzd. válcem.
Jinak jsem měl ještě u starýho piána vadnou brzd. hadičku-vevnitř se kousek odloupl a dělal zpětnou klapku-kolo se volně točilo, šláplo se na pedál a bylo zablokovaný-povolil se odvzdušňovák a zas to bylo O.K., tak se musela vyměnit hadička, ale v 99% případů je to zareznutím brzdičů.
Jinak jsem měl ještě u starýho piána vadnou brzd. hadičku-vevnitř se kousek odloupl a dělal zpětnou klapku-kolo se volně točilo, šláplo se na pedál a bylo zablokovaný-povolil se odvzdušňovák a zas to bylo O.K., tak se musela vyměnit hadička, ale v 99% případů je to zareznutím brzdičů.
2,4TD_HLX_week