Stránka 1 z 1

Rozvody 2.5TDi V6 AFB

Napsal: 05 kvě 2006, 10:37
od frantacech
Mam dotaz.
Kdyz mam remenice na znackach po nekom kdo delal rozvody.
Muzu aretovat cerpadlo zasunutim cepu do diry.
Vacka v miste nalevaciho otvoru oleje ukazuje OT.
Vsechny vacky mam ok na pravitkach, sedi i vybrani pro srouby hlavy.

Jak to ze mam v HU 5 valec - na strane nalevani oleje prostredni?
Kua podle brozury ma byt v HU 1 valec - nalevo nejbliz narazniku.

Jak to je, je chyba v brozure - DP, nebo co?
Jinak to tak bylo uz driv, je to stav nez jsem to rozebral a vcelku to normalne jelo. Mam byt nervozni nebo to je OK?

Otazka - ktery valec ma byt v HU v tomto pripade? Upozornuju ze nemam aretovanou kliku, takze nevim jestli je jak ma byt, ale je podle znacek.

Re: Rozvody 2.5TDi V6 AFB

Napsal: 05 kvě 2006, 12:43
od avatar
frantacech píše:Mam dotaz.
Kdyz mam remenice na znackach po nekom kdo delal rozvody.
Muzu aretovat cerpadlo zasunutim cepu do diry.
Vacka v miste nalevaciho otvoru oleje ukazuje OT.
Vsechny vacky mam ok na pravitkach, sedi i vybrani pro srouby hlavy.

Jak to ze mam v HU 5 valec - na strane nalevani oleje prostredni?
Kua podle brozury ma byt v HU 1 valec - nalevo nejbliz narazniku.

Jak to je, je chyba v brozure - DP, nebo co?
Jinak to tak bylo uz driv, je to stav nez jsem to rozebral a vcelku to normalne jelo. Mam byt nervozni nebo to je OK?

Otazka - ktery valec ma byt v HU v tomto pripade? Upozornuju ze nemam aretovanou kliku, takze nevim jestli je jak ma byt, ale je podle znacek.

pri aretaci 3 valec v HU melo byti jit zaaretovat vse vacky klika cerpadlo vyvazovaci hridel.

podle manualu pri aretaci by mel byt 3 valec v HU (ja to tka mam ale dej na me)))))) ja mma auto srot