
kolik wydrží motor 66kw typ ahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kolik wydrží motor 66kw typ ahu
kolik koniku wydrži tento motor abych nepropalil pisty 

ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..Kornout píše:Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Naposledy upravil(a) JasteR dne 07 úno 2008, 23:16, celkem upraveno 1 x.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak pokud by naházel na starý AHU to co máš v autě ty, tak se ti ty písty roztečou s jakýmkoli softem.JasteR píše:AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..Kornout píše:Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Samozřejmě, že není chip jako chip, ale on se ptal na něco jiného a to je v případě že má staré písty (1Z) tak okolo 120PS, pokud nové, tak může ladit o 106.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jj, presne jak rekl Kornout, jsou-li stare pisty, tak 120 Ps tzn. jen S 764 bez dalsi upravy, ale riziko je, ze jakakoliv zavada v palivovem systemu muze zpusobit smrt celeho motoru, proto doporucuji jen S 520, aby byla urcita rezerva, samozrejme bez chipu. Nebo bez trysek jen decentni chip, coz je ale zase riziko, protoze u techto vozu byva uz hodne najeto a trysky se nevi v jakem jsou stavu. Proto nejlepe S 520. 

- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Co se dá zjistit, vč motoru, nebo kód motoru? Lepší je napsat, co je to za auto a rok výroby. Jinak bezpečně to poznááš jen podle vč. motoru, pokud ho tam už nemáš, tudíž motor měněn, tak stejně nezjistíš nic.yary1 píše:da se to zjistit podle vin auta? (1HX0CAHU)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
