kolik wydrží motor 66kw typ ahu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Bydliště: Bohumin

kolik wydrží motor 66kw typ ahu

Příspěvek od waNa »

kolik koniku wydrži tento motor abych nepropalil pisty :?
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Kornout píše:
JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.
AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..
Naposledy upravil(a) JasteR dne 07 úno 2008, 23:16, celkem upraveno 1 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

u ahu je dúležité jak píše kornout číslo motoru někde okolo 100000 je hranice do kdy dávali písty jako do 1Z což je špatně, ale nad už dávali z lepšího matrošu a to už je v poho..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

JasteR píše:
Kornout píše:
JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.
AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..
Tak pokud by naházel na starý AHU to co máš v autě ty, tak se ti ty písty roztečou s jakýmkoli softem.
Samozřejmě, že není chip jako chip, ale on se ptal na něco jiného a to je v případě že má staré písty (1Z) tak okolo 120PS, pokud nové, tak může ladit o 106.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jj, presne jak rekl Kornout, jsou-li stare pisty, tak 120 Ps tzn. jen S 764 bez dalsi upravy, ale riziko je, ze jakakoliv zavada v palivovem systemu muze zpusobit smrt celeho motoru, proto doporucuji jen S 520, aby byla urcita rezerva, samozrejme bez chipu. Nebo bez trysek jen decentni chip, coz je ale zase riziko, protoze u techto vozu byva uz hodne najeto a trysky se nevi v jakem jsou stavu. Proto nejlepe S 520. :)
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

jakej maš kod motoru? špatny jsou 1z.tam nemužeš moc blbnout! ;) AHU nebo AGR tam už mužeš neco delat!zničit se da cokoli! ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

smrcke píše:jakej maš kod motoru? špatny jsou 1z.tam nemužeš moc blbnout! ;) AHU nebo AGR tam už mužeš neco delat!zničit se da cokoli! ;)
(LOL) přečti si co psal go.vojta (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

r.v. 1998... 1L jaký má písty ?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jseš si jistej že ten kod máš správně napsaný??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Asi nemá... copak může mít asi tak Toledo 98?
GIV Variant TDi ???kW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

u AHU to číslo motoru je do 101 807
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

da se to zjistit podle vin auta? (1HX0CAHU)
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

yary1 píše:da se to zjistit podle vin auta? (1HX0CAHU)
Co se dá zjistit, vč motoru, nebo kód motoru? Lepší je napsat, co je to za auto a rok výroby. Jinak bezpečně to poznááš jen podle vč. motoru, pokud ho tam už nemáš, tudíž motor měněn, tak stejně nezjistíš nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“