Stránka 1 z 5

kolik wydrží motor 66kw typ ahu

Napsal: 07 úno 2008, 15:17
od waNa
kolik koniku wydrži tento motor abych nepropalil pisty :?

Napsal: 07 úno 2008, 20:36
od JasteR
Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..

Napsal: 07 úno 2008, 21:04
od Kornout
JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.

Napsal: 07 úno 2008, 22:31
od JasteR
Kornout píše:
JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.
AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..

Napsal: 07 úno 2008, 23:09
od go.vojta
u ahu je dúležité jak píše kornout číslo motoru někde okolo 100000 je hranice do kdy dávali písty jako do 1Z což je špatně, ale nad už dávali z lepšího matrošu a to už je v poho..

Napsal: 08 úno 2008, 00:07
od Kornout
JasteR píše:
Kornout píše:
JasteR píše:Rekl bych ze nezalezi kolik bude mit konuku ale na upravci (noteeth)
..jinak mam AGR 66tku na cca 185PS a o pisty se nebojim..
Hmm, ale ty nemáš AHU, takže nemáš pravdu. U AHU to tak jednoznačné není, záleží na vč. motoru, podle toho se uvidí jaké tam jsou písty.
AHU neznam dal jsem jako priklad moje AGR, a co se tyce poskozeni motoru vs kvalitni upravce za tim si stojim...kazdopadne pokud das vnitrosti treba z 96tky tak to bude jedine vyhoda..
Tak pokud by naházel na starý AHU to co máš v autě ty, tak se ti ty písty roztečou s jakýmkoli softem.
Samozřejmě, že není chip jako chip, ale on se ptal na něco jiného a to je v případě že má staré písty (1Z) tak okolo 120PS, pokud nové, tak může ladit o 106.

Napsal: 08 úno 2008, 01:38
od Venca
Jj, presne jak rekl Kornout, jsou-li stare pisty, tak 120 Ps tzn. jen S 764 bez dalsi upravy, ale riziko je, ze jakakoliv zavada v palivovem systemu muze zpusobit smrt celeho motoru, proto doporucuji jen S 520, aby byla urcita rezerva, samozrejme bez chipu. Nebo bez trysek jen decentni chip, coz je ale zase riziko, protoze u techto vozu byva uz hodne najeto a trysky se nevi v jakem jsou stavu. Proto nejlepe S 520. :)

Napsal: 08 úno 2008, 06:21
od smrcke
jakej maš kod motoru? špatny jsou 1z.tam nemužeš moc blbnout! ;) AHU nebo AGR tam už mužeš neco delat!zničit se da cokoli! ;)

Napsal: 08 úno 2008, 07:42
od Kornout
smrcke píše:jakej maš kod motoru? špatny jsou 1z.tam nemužeš moc blbnout! ;) AHU nebo AGR tam už mužeš neco delat!zničit se da cokoli! ;)
(LOL) přečti si co psal go.vojta (LOL)

Napsal: 08 úno 2008, 15:08
od Vecernicek
r.v. 1998... 1L jaký má písty ?

Napsal: 16 úno 2008, 15:47
od go.vojta
jseš si jistej že ten kod máš správně napsaný??

Napsal: 16 úno 2008, 16:41
od Slavkov
Asi nemá... copak může mít asi tak Toledo 98?

Napsal: 16 úno 2008, 19:14
od pafka
u AHU to číslo motoru je do 101 807

Napsal: 16 úno 2008, 19:22
od yary1
da se to zjistit podle vin auta? (1HX0CAHU)

Napsal: 16 úno 2008, 20:27
od Kornout
yary1 píše:da se to zjistit podle vin auta? (1HX0CAHU)
Co se dá zjistit, vč motoru, nebo kód motoru? Lepší je napsat, co je to za auto a rok výroby. Jinak bezpečně to poznááš jen podle vč. motoru, pokud ho tam už nemáš, tudíž motor měněn, tak stejně nezjistíš nic.