Ventil N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Ventil N75

Příspěvek od Pepe Karita »

Dneska jem sundaval sání abych ho vyčistil rovnou jsem vyčistil i turbo protože stejně muselo dolu jinak k sání bych se nedostal mimochodem to by jste měli vydět dost dobrej sajrajt a kolik toho bylo,ale k věci zarazilo mně že z N75 vytékal olej a totéž z té plechovky co otvírá klapku v turbu myslím že to mám dobře zapojenýale jestli máte někdo schéma zapojení tak sem sním kouknu na to.(kdybich vjeděl jak vložit foto tak nějaké poskytnu)
octule 2.0 BKD
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

To schéma tu někde je, tak se podívej zpátky
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Kdyby jsi to měl špatně zapojené, tak se moc nesvezeš.
Ten olej je "normální", dostává se tam ze sání, a do sání z motoru (odvětráváním).
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

zdenace píše:To schéma tu někde je, tak se podívej zpátky
to než ych našel je toho tolik
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

zdenace píše:To schéma tu někde je, tak se podívej zpátky
to než ych našel je toho tolik
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Jéé, fotky to by bylo super. Musíšje umístit umístit na nějaký freeweb a pak sem jen umístíš linky k tomu obrázku... když tak je pošli na kopeky@volny.cz a já ti to na web dám. Myslím že fotky budou prospěšné všem :)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Matrix píše:Jéé, fotky to by bylo super. Musíšje umístit umístit na nějaký freeweb a pak sem jen umístíš linky k tomu obrázku... když tak je pošli na kopeky@volny.cz a já ti to na web dám. Myslím že fotky budou prospěšné všem :)
snad ti to přišlo,
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Bohužel... nepřišlo mi na výše psanou adresu vůbec nic...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Matrix píše:Bohužel... nepřišlo mi na výše psanou adresu vůbec nic...
tak to zkusím eště jednou
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Fotky od Pepe Karity:

=->ZDE <-=

P.S. - tomu říkám přístup k turbu, když je motor na štorc :) ... Ta moje pitomá Octávka... to je boj...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

turbo jsem rozebraný nefotil nic na něm není je to stará hajtra to múže každej kdo není trouba, sání jsem po vyndání zapoměl bliknout jen ten bordel z něj . jinak k tomu turbu, nejhorší bylo povolit šrouby na parohách jeto na nějaké fotce vydět jsou tři třinactky tísícihran ráčnou se to dá ale bacha ať vám to neproklouzne pak budete mít prsty trochu pochromaný jako já,(bez kůže) na jedné fotce je vydět v bloku sání tak dvakrát tolik je v potrubí.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Málem bych zapoměl ty fotky jsou díky Matrixovi :D ještě jednou dík
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No vidíš a mě by zrovna zajímalo, jak to vypadá uvnitř na lopatách :D
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Matrix píše:No vidíš a mě by zrovna zajímalo, jak to vypadá uvnitř na lopatách :D
no jak jsem psal je to starej krumpl a já lopatky nevyděl jen vrtule a jednu asi jako desetikoruna velkou klapku já ho rozebíral poprvé všude jsem na fotkách vyděl jk čistěj klapky tak jsem čumněl, no fakt škoda že jsem to nenafotil .
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Čistil jsi nějak ty výfukové kanálky co jsou v bloku motoru ??? A jakou metodou jsi čistil to sací potrubí, anebo tohle recirkulaci nemá ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“