intercoler FRS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
intercoler FRS
nazdar chlapi zmesti sa mi IC z fabie RS do klasickej 74kw tak aby bol schovany pod plastom predneho naraznika, nechcem ho davat dopredu. robil to tu uz niekto?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
No někde se to tu řešilo, že FRS má malej IC před kolem, stejně jako 74kW, což je málo účiné, proudí jím málo vzduchu, ty plasty okolo dělaj vzduchovou kapsu. Buď rovnou FMIC, nebo alespoň do plast. podběhu udělat lamely, aby mohl vzduch proudit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl mezi nimi přeci je. FRS má větší vstup a výstup. Ale stejně je k hovnu. Dej větší a dopředu!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Hmm, takže účinost je stejná, jen při větším tlaku nedělá brzdu, to je jedinej přínos, podle mě - škoda peněz.Petr98 píše:Rozdíl mezi nimi přeci je. FRS má větší vstup a výstup. Ale stejně je k hovnu. Dej větší a dopředu!
Dej tam z FRS tu část co je před turbem a pak už něco spáchej s FMIC.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

vstup a výstup je na bajonet z boku je takovej plast navíc jinak cena i s čidlem 4500,- a pro stenly 12:dneska jsem to nestihl ale v pondělí je na poště neboj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
Při tomto výkonu a turbu za 130ps verze, budeš tlačit tak cca 1.5bar a to už se vzduch hezky ohřejvá, teplota v pohodě na 70st. Jediné řešení FMIC.stanley 12 píše:a aky IC by ste tam dali vy, resp. z coho tam najlepsie pasuje. moj ciel je tak 150-160hp. vstreky su na ceste, potom turbo, chip a spojka, len ten IC neviem aky. seriovy bude asi malo.
K tomu IC z FRS účinost bude skoro stejná, jen tím IC protlačíš více vzduchu, ale na těplotě to skoro nepoznáš.
Toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178 je inspirace, jdou ale použít IC i ze sériovejch aut, třeba Sharan, čí OII, nebo avie.
Do Fábie dával tuším FMIC Holz, ten by ti určitě poradil, co se tam vejde, nevím kolik je tam místa.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
