intercoler FRS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

intercoler FRS

Příspěvek od stanley 12 »

nazdar chlapi zmesti sa mi IC z fabie RS do klasickej 74kw tak aby bol schovany pod plastom predneho naraznika, nechcem ho davat dopredu. robil to tu uz niekto?
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

proč to chceš dělat? dyť je to skoro stejné.
Fabka TDI vše červeně
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo vejde se o jednom bych věděl :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

Jindra píše:proč to chceš dělat? dyť je to skoro stejné.
urcite je vecsi a ucinejsi, keby bol rovnaky tak by do FRS davali ten zo 74kw verzie. kazdopadne aj 10-15% ucinosti navyse mi pomoze len nechcem prerabat ten predok.
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

Ladas píše:jo vejde se o jednom bych věděl :D :D :D
za kolko?
box uz je na ceste?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No někde se to tu řešilo, že FRS má malej IC před kolem, stejně jako 74kW, což je málo účiné, proudí jím málo vzduchu, ty plasty okolo dělaj vzduchovou kapsu. Buď rovnou FMIC, nebo alespoň do plast. podběhu udělat lamely, aby mohl vzduch proudit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Rozdíl mezi nimi přeci je. FRS má větší vstup a výstup. Ale stejně je k hovnu. Dej větší a dopředu!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Petr98 píše:Rozdíl mezi nimi přeci je. FRS má větší vstup a výstup. Ale stejně je k hovnu. Dej větší a dopředu!
Hmm, takže účinost je stejná, jen při větším tlaku nedělá brzdu, to je jedinej přínos, podle mě - škoda peněz.
Dej tam z FRS tu část co je před turbem a pak už něco spáchej s FMIC.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

z frs není větší. jen je jinak uchycený.
Fabka TDI vše červeně
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

jo a taky mám jeden na prodej i s potrubím :)
Fabka TDI vše červeně
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jindra píše:z frs není větší. jen je jinak uchycený.
jasně velikost (plocha) je stejná, ale ty vstupní a výstupní trubky nemají jiný průměr?... nebo toto nazýváš jiným uchycením? :D
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vstup a výstup je na bajonet z boku je takovej plast navíc jinak cena i s čidlem 4500,- a pro stenly 12:dneska jsem to nestihl ale v pondělí je na poště neboj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

a aky IC by ste tam dali vy, resp. z coho tam najlepsie pasuje. moj ciel je tak 150-160hp. vstreky su na ceste, potom turbo, chip a spojka, len ten IC neviem aky. seriovy bude asi malo.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi by tam dobře šel ibizy cupry 160hp :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

stanley 12 píše:a aky IC by ste tam dali vy, resp. z coho tam najlepsie pasuje. moj ciel je tak 150-160hp. vstreky su na ceste, potom turbo, chip a spojka, len ten IC neviem aky. seriovy bude asi malo.
Při tomto výkonu a turbu za 130ps verze, budeš tlačit tak cca 1.5bar a to už se vzduch hezky ohřejvá, teplota v pohodě na 70st. Jediné řešení FMIC.
K tomu IC z FRS účinost bude skoro stejná, jen tím IC protlačíš více vzduchu, ale na těplotě to skoro nepoznáš.
Toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178 je inspirace, jdou ale použít IC i ze sériovejch aut, třeba Sharan, čí OII, nebo avie.
Do Fábie dával tuším FMIC Holz, ten by ti určitě poradil, co se tam vejde, nevím kolik je tam místa.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“