BMW 530 E6O

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

BMW 530 E6O

Příspěvek od patrick »

neví někdo prosím jak fungují snímače tlaku v pneumatikách
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

Neviem ako je to u BMW ale vrdsinou je snimac tlaku v disku z vnutornej strany na ventile. Ten snimac ma vysielac a dialkovim prenosom dava signal jednotke ktora ma prijimaca vyhodnocuje tlak v pneu.
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

to jo, ale po výměně kol přední za zadní to začalo hlásit nízký tlak :? Je potřeba to nějak kalibrovat?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Nastavis tlaky. Na e60 to funguje cez multifunkcny display. Najdes tam rpa, alebo rdc podla typu snimania a musis nastavit inicializaciu kolies z nie na ano. Musis najst whell tyre monitor v nastaveniach. Vsetko pri zapnutom zapalovani.
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

ok diky
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo přesně tak.. nevim jak to maj dělaný, ale na 535d nam to začalo psát, když jsme daly na auto gumy s dojezdem i po píchnutí, že je třeba na to nastavit počítač a přitom disky na který se to dávalo neměli snímače tlaku, asi je něco přímo v těch gumách.. moc jsme to nechápali.. akorát tohle se nám přes ten palubák nepodařilo nastavit, ale pravděpodobně jsme na to šli špatně. jinak u těchhle bmw jde přes ten budík nastavit opravdu snad všechno..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Na bmw musis mat presne urcenu velkost disku a tlak podla stitku. Su tam 2 rozdielne snimacie systemi RDC a RPA. 1 ma v kolese snimac, je to stara klasika a 2 o ktorom hovoris, ten si snima cez snimac abs pocet otacok kolesa, pri stanovenej rychlosti. To znamena, ze pri rychlosti xy ma mat xy otacok podla ulozenych velkosti disku v softe. Ak sa otacky zvysia, to znamena, ze koleso ma mensi obvod a koleso je podhustene, alebo ma defekt. Ak sa znizia je koleso prehustene. Teneto system je cisto softwarovy, oproti starsiemu, ktory ma snimac v kolese, cize hw.
Odpovědět

Zpět na „BMW“