MEGANE-ventilátor kúrenia

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ATIS
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 21 kvě 2006, 21:33
Odpovědi: 0

MEGANE-ventilátor kúrenia

Příspěvek od ATIS »

Megane 1998 K7MA7 1.6 66kw. Nejde ventilátor kúrenia,poistky OK,nový odpor ventilátora a nejde na žiadnu rýchlosť.Ked pripojím priamy prúd na špirály nna tom odpore ventilátor ide.Riešili ste niekto podobný problém,alebo nemáte shému zapojenia od vypínača ventilátora po ten odpor?Za každú radu dík.
Harry
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 30 led 2007, 17:26
Odpovědi: 0

topení

Příspěvek od Harry »

Pravděpodobně vypadlý napájení na přívodu k panelu topení,už jsem to 2x dělal.
ATIS
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 21 kvě 2006, 21:33
Odpovědi: 0

ventilátor

Příspěvek od ATIS »

Dík že si zareagoval na dotaz.To napájanie býva vypadnuté na tom paneli alebo niekde inde?(napr: poistkovom boxe?).K meraniu na paneli topenia som sa už nedostal.Auto mi príde po nedeli.Prosím ťa ešte mi nesedí jedno:do viacpolovej patice ktorú pripojím na odpor ventilátora idú dva prúdy(silnejšie káble) z poistek vedľa akumulátora.Lenže v tom odpore su piny rozložené tak ,že prúdy s tých káblov nikde nepokračujú,proste v tej patici končia,na špirálach nemám žiaden prúd.Ako je vlastne ten ventilátor ovládaný?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5682
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

presne tak chýba tam plus pol na paneli a je to žltý kabel na paneli kúrenia v poistkovej skrinke je konektor kerý sa celý zapeče a nejde ani odpojit jedíná možnost odstrihnut dat externú poistku
ATIS
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 21 kvě 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od ATIS »

Je to presne tak ako písal Romek.Pokial nie je prúd na paneli kúrenia(žltý kabel) potom treba vytiahnuť celú poistkovú skrinku a tam je zapečený konektor v patici.Tiež som to riešil externou poistkou.Páni ďakujem za návod "jak na to".
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5682
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

;)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

kterej renault s timlhe nema problem??? ale zase se to da u tehle aut vyloucit, ctvrta rychlost jde pres rele, tak pokud jede, jedna se bud o cely odpor nebo pouze o tepelnou pojistku. Pokud nejede vubec, je to napajeni. Parkrat jsem se s tim setkal, ty ocouzeny kabely nevypadaj moc koser, aji z toho jde strach (LOL)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
martingiertl
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18 dub 2008, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od martingiertl »

Zdravim pani, mam renault megane combi 1,9dti (r.v. 2000). Neviem ci to je chyba, alebo vlastnost renaultov, ale ventilator kurenia/klimy mi fuka strasne slabo. Rovnako prepinac smeru fukania ma len minimalny ucinok. Ked zapnem fukanie na nohy, musim regulatormi pozatvarat vsetky ostatne vrchne prieduchy. Neviete kde by mohla byt zrada? Doteraz som jazdil na korejcovi a ten pri mensom hluku fukal daleko silnejsie. Vopred vdaka za rady.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

martingiertl píše:Zdravim pani, mam renault megane combi 1,9dti (r.v. 2000). Neviem ci to je chyba, alebo vlastnost renaultov, ale ventilator kurenia/klimy mi fuka strasne slabo. Rovnako prepinac smeru fukania ma len minimalny ucinok. Ked zapnem fukanie na nohy, musim regulatormi pozatvarat vsetky ostatne vrchne prieduchy. Neviete kde by mohla byt zrada? Doteraz som jazdil na korejcovi a ten pri mensom hluku fukal daleko silnejsie. Vopred vdaka za rady.
vymen pylovej filtr
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“