Stránka 1 z 1
MEGANE-ventilátor kúrenia
Napsal: 28 úno 2008, 23:52
od ATIS
Megane 1998 K7MA7 1.6 66kw. Nejde ventilátor kúrenia,poistky OK,nový odpor ventilátora a nejde na žiadnu rýchlosť.Ked pripojím priamy prúd na špirály nna tom odpore ventilátor ide.Riešili ste niekto podobný problém,alebo nemáte shému zapojenia od vypínača ventilátora po ten odpor?Za každú radu dík.
topení
Napsal: 29 úno 2008, 12:26
od Harry
Pravděpodobně vypadlý napájení na přívodu k panelu topení,už jsem to 2x dělal.
ventilátor
Napsal: 29 úno 2008, 13:22
od ATIS
Dík že si zareagoval na dotaz.To napájanie býva vypadnuté na tom paneli alebo niekde inde?(napr: poistkovom boxe?).K meraniu na paneli topenia som sa už nedostal.Auto mi príde po nedeli.Prosím ťa ešte mi nesedí jedno:do viacpolovej patice ktorú pripojím na odpor ventilátora idú dva prúdy(silnejšie káble) z poistek vedľa akumulátora.Lenže v tom odpore su piny rozložené tak ,že prúdy s tých káblov nikde nepokračujú,proste v tej patici končia,na špirálach nemám žiaden prúd.Ako je vlastne ten ventilátor ovládaný?
Napsal: 29 úno 2008, 19:52
od ROMEK
presne tak chýba tam plus pol na paneli a je to žltý kabel na paneli kúrenia v poistkovej skrinke je konektor kerý sa celý zapeče a nejde ani odpojit jedíná možnost odstrihnut dat externú poistku
Napsal: 01 dub 2008, 21:49
od ATIS
Je to presne tak ako písal Romek.Pokial nie je prúd na paneli kúrenia(žltý kabel) potom treba vytiahnuť celú poistkovú skrinku a tam je zapečený konektor v patici.Tiež som to riešil externou poistkou.Páni ďakujem za návod "jak na to".
Napsal: 01 dub 2008, 22:09
od ROMEK
Napsal: 02 dub 2008, 19:47
od Peete
kterej renault s timlhe nema problem??? ale zase se to da u tehle aut vyloucit, ctvrta rychlost jde pres rele, tak pokud jede, jedna se bud o cely odpor nebo pouze o tepelnou pojistku. Pokud nejede vubec, je to napajeni. Parkrat jsem se s tim setkal, ty ocouzeny kabely nevypadaj moc koser, aji z toho jde strach

Napsal: 18 dub 2008, 09:59
od martingiertl
Zdravim pani, mam renault megane combi 1,9dti (r.v. 2000). Neviem ci to je chyba, alebo vlastnost renaultov, ale ventilator kurenia/klimy mi fuka strasne slabo. Rovnako prepinac smeru fukania ma len minimalny ucinok. Ked zapnem fukanie na nohy, musim regulatormi pozatvarat vsetky ostatne vrchne prieduchy. Neviete kde by mohla byt zrada? Doteraz som jazdil na korejcovi a ten pri mensom hluku fukal daleko silnejsie. Vopred vdaka za rady.
Napsal: 19 dub 2008, 05:35
od Peete
martingiertl píše:Zdravim pani, mam renault megane combi 1,9dti (r.v. 2000). Neviem ci to je chyba, alebo vlastnost renaultov, ale ventilator kurenia/klimy mi fuka strasne slabo. Rovnako prepinac smeru fukania ma len minimalny ucinok. Ked zapnem fukanie na nohy, musim regulatormi pozatvarat vsetky ostatne vrchne prieduchy. Neviete kde by mohla byt zrada? Doteraz som jazdil na korejcovi a ten pri mensom hluku fukal daleko silnejsie. Vopred vdaka za rady.
vymen pylovej filtr