Mám problém, najednou to přestalo jet, má to 1000 otáček a nejde přídat plyn. Výměna plyn pedálu nepomophla, výměna počítače ano, ale ujel jsem asi 5 km auto se ohřálo a závada se opakuje. VAG hlásí nelze synchronizovat baud rate. Nevíte někdo čím to??? Už jsem z toho zoufalý.
Děkuji moc.
Passat 1,9TDi 66 kW 1995
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No doslova přeložené BAUD RATE znamená "přenosová rychlost", ale co to konkrétně je, to je otázka, pokud to udělalo až po zahřátí, mohlo by to být čidlo otáček na setrvačníku.Staré TDíčka byly jednoduché jako kolovrátek, tam se ani nemá moc co pokazit, bude to jistě nějaká blbost, jen přijít na to jaká, jestli máš zájem mohu Ti poslat mailem zapojení ŘJ pro Tvůj motor, prozvonit těch pár drátů by asi pak nebyl už takový problém a pokud máš možnost to napojit na oscioskop, tak by neměl být ani problém zjistit zda je to čidlo otáček dobré, nebo ne.Nebo může být nějaký problém v čerpadle, ale tam také není moc co by se dalo pokazit, jen čidlo teploty, zkratové kroužky a servopohon regulační tyče.Pokud máš nějaký zdroj náhradních dílů, které si můžeš volně půjčovat, tak zkus to čidlo otáček.
Nafta patří do TDi!