BOV na bmw 325tds

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

BOV na bmw 325tds

Příspěvek od vonderka »

čau chlapi mam dotaz pouziti benzinoveho BOV na naftu jde o motor 325TDS s čipem.diky vonderka
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Nejdriv si precti proc se u turbobenzinu pouziva, pak si najdi 5 hlavnich rozdilu mezi turbobenzinem a turbodieselem.
No a pak na tuhle kravinu zapomen.
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

lt.kubosh píše:Nejdriv si precti proc se u turbobenzinu pouziva, pak si najdi 5 hlavnich rozdilu mezi turbobenzinem a turbodieselem.
No a pak na tuhle kravinu zapomen.
no jde o to ze nekdo mi tvrdi ze to jde a nekdo zase ze je to nesmysl.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ono to jde, ale je to nesmysl. :D
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

lt.kubosh píše:Ono to jde, ale je to nesmysl. :D
no tak ze kdyz by se tam dal tak by te nedelalo zadny problem s ecu nebo tak neco?

stejne jde jen o ten efekt toho psouknuti,ale nekdo to treba nema rad tak se proste ptam jestli to jde nebo je stim nejaky problem nebo se to akorad nanda a jezdim?
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

jestli se nepletu tak ten ventil je ovládanej podtlakem.
Kde chceš u TDS vzí při deceleraci podtlak? :roll:
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

U benzinu to ma zmysel ale u TD je to blbost. Jena sa o to ze ked pridas u benzinoveho motoru turbo zacne tlacit cez otvorenu skrtiacu klapku do sania stlaceny vzduch. Ak ovsem uberes plyn a zavres tym skrtiacu klapku tak to roztocene turbo nema kam stlaceny vzduch hnat a tym dojde k spatnemu odrazu vzduchu od zavrenej klapky a zastavi lopatky turba. A ak po tom znova pridas a otvoris skrtiacu klapku vznikne takzvana "turbo diera" kym sa znovu roztoci turbina a zacne tlacit vzduch. BOV ventil sa otvori podtlakom vzniknutym za za zatvorenou škrtiacou klapkou a odfukne natlaceny vzduch pred klapkou cim sa zabrani nahlemu zabrzdeniu lopatiek turbiny.

Snad som to napisal dobre (noteeth) (crazy)
dee-log
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 kvě 2008, 12:41
Odpovědi: 0

BOV

Příspěvek od dee-log »

Ne na diesel to nejde, benzin fouka nejakych 0.8 b kdezto deisel pres 1.5 takze to nema vyznam. a BOV bych nedoporucoval ani do benzinu, zacne se ti auto srat. Kdyz odfouknes tlak od turba tak lambda sonda s tim ale pocita ze tam bude, ty ho pustis do atmosfery, lambda je zmatena vyda signal strikackam protoze si mysli ze auto je studene. Potom ti to zacne skubat, jako by se auto vzdy kazdych 800 otacek vratilo o krok dozadu, pada to casto do nouzaku mno proste to písknuti je sice mily, ale urco by mi to do auta neslo.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Já mám Omegu 2,5td a místo air boxu mám sportovní filtr a hned od něj chromovanou trubku skoro ož k turbu.Krásně jde slišet turbína a když se to vytočí a řadím,tak sliším zvuk skoro jako s BOV..
Nevím čím to je,ale a tím air boxem to slišet nejde.Jinak se přikláním k tomu že na diesla je bov blbost.Za hodně peněz málo muziky :D
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

stlačenej vzduch se vrátí zpět do luftboxu...
Odpovědět

Zpět na „BMW“