Ahoj, před půl rokem jsem v Německu pořídil moc pěknou 525ku tds r.v. 99, se 197000 najetých km. Vše se jeví ok, jen mě lehce (vzhledem k pověsti motoru) znepokojuje, že kolem víčka oleje vždy po nějaké době najdu slabou stopu oleje a při otevření víčka teplého motoru se z oleje velmi lehce, skoro neznatelně kouří. Teplota se ani nehne, olej nebaští vůbec, jede pěkně a vyrovnaně. Jediná další indicie jsou studené starty při nízkých teplotách, kdy je lepší žhavit dvakrát. Pak motor naběhne okamžitě, bez zaváhání. Při jednom žhavení vesměs nenaskočí v 1. vteřině, víc mu totiž nikdy nedám. Diagnostika v místě koupě neukázala nic než krátký kolaps systému před třemi lety. Jsou tohle normální projevy a já jsem cíťa nebo bych měl dávat majzla?
Jo ještě mi někdo prosím řekněte, jestli lze oživit "vysypaný" velký displey?
Potom, kde mám hledat příčinu přes zimu nefungujícího serva zámku pravých zadních dveří. Teď za teple zase vrtí

Poslední dotaz je na olej v automatické převodovce. Mám jej měnit, a jak často?
Děkuji za každou relevantní radu.
honza k.