ASV or AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Chris
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2006, 11:47
Bydliště: Bratislava

ASV or AFN

Příspěvek od Chris »

zdarec zaujimalo by ake mate skusenosti s tymito 2 motormi....
ci je neaky rozdiel v spotrebe..
viem ze jeden je platfortmy A3 a druhy A4.... ine rozvody a otvaraci tlak na tryskach....

zaujimal by ma hlavne rozdiel v spotrebe, prevadzkove naklady a spolahlivost, resp. poruchovost..
vopred dik :)
musi to ist a aj poradne hrat
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

ASV je prakticky nezdařilejší rotačka, jinak to moc odlišný není
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

ASV má malinkou výhodu, že má větší turbo (stejné se 74kW PD). Ale jinak je to asi stejné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

má i jiné vstřikovače, , jinak je odlišná konstrukce, ale do obou se leje nafta :D ,
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

pafka píše:ASV je prakticky nezdařilejší rotačka, jinak to moc odlišný není
jako myslis horsi...a nebo tam melo byt nejzdarilejsi??? :)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

nejzdařilejší :)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Inac spodok motora ma ten isty ako ostatne rotacky?(samozrejme mimo 1Z)
Kolotoč TUNING
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Spodek by měl být stejný s jinými TDi řady A4. Konstruktéři mi kdysi říkali, že písty pro motor ASV mají pod dnem chladicí kanál pro chlazení dna pístu olejem (stejně tak jako výkonnější motory PD), ale s jistotou to nevím - na vlastní oči jsem ASV pod pístem neviděl.

Ososbně mám radši spíše motory A3, především pro jednodušší rozvody, ale A4 je zase modernější řada.

Asi je to jedno................. Z hlediska spolehlivosti určitě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

podle mě jsou ASV pocitově uvnitř vozu hlučnější než AFN
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Marek77 píše:Spodek by měl být stejný s jinými TDi řady A4. Konstruktéři mi kdysi říkali, že písty pro motor ASV mají pod dnem chladicí kanál pro chlazení dna pístu olejem (stejně tak jako výkonnější motory PD), ale s jistotou to nevím - na vlastní oči jsem ASV pod pístem neviděl.

Ososbně mám radši spíše motory A3, především pro jednodušší rozvody, ale A4 je zase modernější řada.

Asi je to jedno................. Z hlediska spolehlivosti určitě.
Já myslel že ostřik dna pístu olejem maj všechny TDi, nebo to je ještě nějaká jiná fičurka?
Chris
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2006, 11:47
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Chris »

neni ASV hlucnejsi.... resp. aky je cenovy rozdiel v rozvodoch pri tychto dvoch?
musi to ist a aj poradne hrat
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

cena je větší o jednu vodící kladku,ostřík pístu maj všechny , ale ne chlazení uvnítř, v pístu je kanál, kudy protéká olej, jinak konstrukčnš je lepší ASV, odpadla hřídel pro pohon olej, čerpadla, lépa řešená vývěva
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no rozdíl je o dvě kladky a vodní pumpu, protože tu vodí také rozvodový řemen.. jinak chlazení pístu olejem mají všechny tdi a i td..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Bracho ma ASV ja AFN

oba super .... vse tu uz bolo spomenute a este ....

ASV ma lepsie odozvy na plynovy pedal ... spotreba= cca rovnako ...
turbo tlaci max seria 1.05 bar (alebo 1.048 :O) )
AFN max 0,95 bar vse seria SW , ASV ma proste vacsie turbo 11 lopatkove a na pozadovany tlak sa rychlejsie dostava ...AFN ma 9 lopatkove turbo

ked das do ASV PP764 je to velmi ale velmi slusne zvazenie za super cenu. Fakt!!

podla mna je ASV najlepsi TDI motor ... medzi rotackami urcite ale zatial aj vseobecne :) uvidi sa po rokoch co CR

.... a to z pohladu vykon/spotreba/spolahlivost/dynamika
GIV var asz 4mot upraveny
Chris
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2006, 11:47
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Chris »

v spotrebe je nejaky rozdiel ci je to zanedbatelne ?
musi to ist a aj poradne hrat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“