ci je neaky rozdiel v spotrebe..
viem ze jeden je platfortmy A3 a druhy A4.... ine rozvody a otvaraci tlak na tryskach....
zaujimal by ma hlavne rozdiel v spotrebe, prevadzkove naklady a spolahlivost, resp. poruchovost..
vopred dik

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já myslel že ostřik dna pístu olejem maj všechny TDi, nebo to je ještě nějaká jiná fičurka?Marek77 píše:Spodek by měl být stejný s jinými TDi řady A4. Konstruktéři mi kdysi říkali, že písty pro motor ASV mají pod dnem chladicí kanál pro chlazení dna pístu olejem (stejně tak jako výkonnější motory PD), ale s jistotou to nevím - na vlastní oči jsem ASV pod pístem neviděl.
Ososbně mám radši spíše motory A3, především pro jednodušší rozvody, ale A4 je zase modernější řada.
Asi je to jedno................. Z hlediska spolehlivosti určitě.