Prestavba intercooler z 150PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Prestavba intercooler z 150PD

Příspěvek od Stingray »

Veľa ludí tu spomína prestavbu s použitím intercolera z 150PD verzie.........dajte si pozor nie je to až tak zaujímavé........plocha nie je všetko je síce väčší ale aj užší a naviac z 40% zakrytý výstuhou nárazníku....

Efektívnejšie je použiť IC mimo dosahu ostatných chladičov, priamo bez spatného tlaku......myslené tak že klasika 150PD má hned za sebou ostatné chladiče tj. klima, voda.......to znamená že aj prietok vzduchu cez chladiace žebrovanie je nižší.......

Naviac sa pri státi v premávke veľmi pekne zohrieva od ostatných chladičov........

Lacnejšie a výkonovo efektívnejšie vyjde prisposobiť klasické IC ako kupovať ***** origoš diel.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Tak mi prosim poraď, jak přizpůsobim IC u Golfa 85kW, kterej je velkej asi jako krabička od sirek, abych dosáhnul většího výkonu a většího přívodu vzduchu
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.

Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

lt.kubosh píše:Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.

Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
nie nemá pretože to pri vyšších rýchlostiach zníži prietok.......je to fajn asi tak do 50km/h
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Hmm, predpokladal jsem to... Ovsem do 50km/h skutecne nepotrebuju kazdeho kone.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

150 ma dostatecnej chladic , stejne tak jako 2.5 ma velkej chladic a ma to i tu vyhodu ze pokud se popojizdi v kolonach a je i zapla klima tak bezej oba vetraky, takze ve mestech se ten IC chladi i tema vetrakama
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

mvolesko> Coz ovsem neni pripad A6(C4), kde maji vsechny modely IC pred pravym kolem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

lt.kubosh píše:mvolesko> Coz ovsem neni pripad A6(C4), kde maji vsechny modely IC pred pravym kolem.
jj neni, ja jen obhajuji ze velkej chladic danej s ostanima chladicema v chladicovy stene je dobry konstrukcni reseni :)

jinak ty maly kostkovy chladice, moc cenu vetrakem chladit nema to by musel mit poradnej vykon aby to bylo znat, lepsi je udelat ostrik z lahve CO2
Naposledy upravil(a) mvolesko dne 29 kvě 2006, 18:36, celkem upraveno 1 x.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

asi taky neni marny mit zebrovany plastovy nadkoli jako ma treba fiat tipo,protoze pneumatika vlastne funguje jako vetrak a odsava z IC vzduch/
samozdrejmne jen pro auta ktery maji IC pred kolem/ 8)
Uživatelský avatar
member
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 08:48
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od member »

chiptuning píše:asi taky neni marny mit zebrovany plastovy nadkoli jako ma treba fiat tipo,protoze pneumatika vlastne funguje jako vetrak a odsava z IC vzduch/
samozdrejmne jen pro auta ktery maji IC pred kolem/ 8)
Něco podobnýho jsem viděl na německym serveru, tak jsem si řekl, že to zkusim taky. Vyříznul jsem za IC díru do podběhu, přinejtoval do ní kus tahokovu, vyrobil jsem si vzduchovej tunel kterej žene vzduch přímo na IC, zvětšil díru v přední mřížce a bylo hotovo. Díky řádnému průvanu to chladí určo líp - pokud tedy jedu ;)
A4 1.9TDI ~100HP
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

ten tahokov asi nebude nejlepsi ve spatnym pocasi ti tam bude litat blato,lepsi by asi byla ta zaluzie co je ve fiatech
Uživatelský avatar
member
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 08:48
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od member »

chiptuning píše:ten tahokov asi nebude nejlepsi ve spatnym pocasi ti tam bude litat blato,lepsi by asi byla ta zaluzie co je ve fiatech
Už to tam mam asi tři roky a nikdy s blátem problém nebyl :)
A4 1.9TDI ~100HP
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“