Prestavba intercooler z 150PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Prestavba intercooler z 150PD
Veľa ludí tu spomína prestavbu s použitím intercolera z 150PD verzie.........dajte si pozor nie je to až tak zaujímavé........plocha nie je všetko je síce väčší ale aj užší a naviac z 40% zakrytý výstuhou nárazníku....
Efektívnejšie je použiť IC mimo dosahu ostatných chladičov, priamo bez spatného tlaku......myslené tak že klasika 150PD má hned za sebou ostatné chladiče tj. klima, voda.......to znamená že aj prietok vzduchu cez chladiace žebrovanie je nižší.......
Naviac sa pri státi v premávke veľmi pekne zohrieva od ostatných chladičov........
Lacnejšie a výkonovo efektívnejšie vyjde prisposobiť klasické IC ako kupovať ***** origoš diel.
Efektívnejšie je použiť IC mimo dosahu ostatných chladičov, priamo bez spatného tlaku......myslené tak že klasika 150PD má hned za sebou ostatné chladiče tj. klima, voda.......to znamená že aj prietok vzduchu cez chladiace žebrovanie je nižší.......
Naviac sa pri státi v premávke veľmi pekne zohrieva od ostatných chladičov........
Lacnejšie a výkonovo efektívnejšie vyjde prisposobiť klasické IC ako kupovať ***** origoš diel.
Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.
Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nie nemá pretože to pri vyšších rýchlostiach zníži prietok.......je to fajn asi tak do 50km/hlt.kubosh píše:Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.
Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
jj neni, ja jen obhajuji ze velkej chladic danej s ostanima chladicema v chladicovy stene je dobry konstrukcni resenilt.kubosh píše:mvolesko> Coz ovsem neni pripad A6(C4), kde maji vsechny modely IC pred pravym kolem.

jinak ty maly kostkovy chladice, moc cenu vetrakem chladit nema to by musel mit poradnej vykon aby to bylo znat, lepsi je udelat ostrik z lahve CO2
Naposledy upravil(a) mvolesko dne 29 kvě 2006, 18:36, celkem upraveno 1 x.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Něco podobnýho jsem viděl na německym serveru, tak jsem si řekl, že to zkusim taky. Vyříznul jsem za IC díru do podběhu, přinejtoval do ní kus tahokovu, vyrobil jsem si vzduchovej tunel kterej žene vzduch přímo na IC, zvětšil díru v přední mřížce a bylo hotovo. Díky řádnému průvanu to chladí určo líp - pokud tedy jeduchiptuning píše:asi taky neni marny mit zebrovany plastovy nadkoli jako ma treba fiat tipo,protoze pneumatika vlastne funguje jako vetrak a odsava z IC vzduch/
samozdrejmne jen pro auta ktery maji IC pred kolem/

A4 1.9TDI ~100HP
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0