Stránka 1 z 1
Prestavba intercooler z 150PD
Napsal: 29 kvě 2006, 06:27
od Stingray
Veľa ludí tu spomína prestavbu s použitím intercolera z 150PD verzie.........dajte si pozor nie je to až tak zaujímavé........plocha nie je všetko je síce väčší ale aj užší a naviac z 40% zakrytý výstuhou nárazníku....
Efektívnejšie je použiť IC mimo dosahu ostatných chladičov, priamo bez spatného tlaku......myslené tak že klasika 150PD má hned za sebou ostatné chladiče tj. klima, voda.......to znamená že aj prietok vzduchu cez chladiace žebrovanie je nižší.......
Naviac sa pri státi v premávke veľmi pekne zohrieva od ostatných chladičov........
Lacnejšie a výkonovo efektívnejšie vyjde prisposobiť klasické IC ako kupovať ***** origoš diel.
Napsal: 29 kvě 2006, 06:52
od Lusťa
Tak mi prosim poraď, jak přizpůsobim IC u Golfa 85kW, kterej je velkej asi jako krabička od sirek, abych dosáhnul většího výkonu a většího přívodu vzduchu
Napsal: 29 kvě 2006, 09:00
od lt.kubosh
Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.
Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
Napsal: 29 kvě 2006, 09:04
od Stingray
lt.kubosh píše:Ja bych spis uhnul dotazem kapku jinam. Nekdo tu vzpominal, ze nejaky Mercedes ma na IC vlastni vetrak.
Naskyta se otazka. Pokud jedu palbu po dalnici, tak okolo bude proudit vzduch vic nez dokaze vetrak. Verim, ze okreska bude podobna. Cili zbyva mesto, obvykle nejezdim nad 2500 ot. (castecne zatizeni). Myslite, ze ma cenu se s napadem dodani ventilatoru nejak zabyvat?
nie nemá pretože to pri vyšších rýchlostiach zníži prietok.......je to fajn asi tak do 50km/h
Napsal: 29 kvě 2006, 10:34
od lt.kubosh
Hmm, predpokladal jsem to... Ovsem do 50km/h skutecne nepotrebuju kazdeho kone.
Napsal: 29 kvě 2006, 12:17
od mvolesko
150 ma dostatecnej chladic , stejne tak jako 2.5 ma velkej chladic a ma to i tu vyhodu ze pokud se popojizdi v kolonach a je i zapla klima tak bezej oba vetraky, takze ve mestech se ten IC chladi i tema vetrakama
Napsal: 29 kvě 2006, 16:06
od lt.kubosh
mvolesko> Coz ovsem neni pripad A6(C4), kde maji vsechny modely IC pred pravym kolem.
Napsal: 29 kvě 2006, 17:14
od mvolesko
lt.kubosh píše:mvolesko> Coz ovsem neni pripad A6(C4), kde maji vsechny modely IC pred pravym kolem.
jj neni, ja jen obhajuji ze velkej chladic danej s ostanima chladicema v chladicovy stene je dobry konstrukcni reseni
jinak ty maly kostkovy chladice, moc cenu vetrakem chladit nema to by musel mit poradnej vykon aby to bylo znat, lepsi je udelat ostrik z lahve CO2
Napsal: 29 kvě 2006, 17:58
od chiptuning
asi taky neni marny mit zebrovany plastovy nadkoli jako ma treba fiat tipo,protoze pneumatika vlastne funguje jako vetrak a odsava z IC vzduch/
samozdrejmne jen pro auta ktery maji IC pred kolem/

Napsal: 13 čer 2006, 12:41
od member
chiptuning píše:asi taky neni marny mit zebrovany plastovy nadkoli jako ma treba fiat tipo,protoze pneumatika vlastne funguje jako vetrak a odsava z IC vzduch/
samozdrejmne jen pro auta ktery maji IC pred kolem/

Něco podobnýho jsem viděl na německym serveru, tak jsem si řekl, že to zkusim taky. Vyříznul jsem za IC díru do podběhu, přinejtoval do ní kus tahokovu, vyrobil jsem si vzduchovej tunel kterej žene vzduch přímo na IC, zvětšil díru v přední mřížce a bylo hotovo. Díky řádnému průvanu to chladí určo líp - pokud tedy jedu

Napsal: 13 čer 2006, 21:11
od chiptuning
ten tahokov asi nebude nejlepsi ve spatnym pocasi ti tam bude litat blato,lepsi by asi byla ta zaluzie co je ve fiatech
Napsal: 15 čer 2006, 07:34
od member
chiptuning píše:ten tahokov asi nebude nejlepsi ve spatnym pocasi ti tam bude litat blato,lepsi by asi byla ta zaluzie co je ve fiatech
Už to tam mam asi tři roky a nikdy s blátem problém nebyl
