Stránka 1 z 4
1.9TDi-PD 110kw
Napsal: 05 kvě 2008, 11:05
od Bar
Chci se zeptat jak můžu zvednout výkon? Chtěl bych jen zatím nějak lehce at to nestoji balík.Přemýšlel jsem to jen načipovat,ale ted mi vrtaji v hlavě trysky.Jaké byhc tam měl kdyžtak dát a kolik stojí? Nějak zvlašt tomu zase moc do hloubky nerozumím.

Chci jen tak lehce časem až bude víc peněz bych chtěl pokračovat (brzdy,podvozek,atd.)

Napsal: 05 kvě 2008, 11:22
od Marek77
Jestli máš motor 1,9 TDi PD 110kW, pak nevím, co na tom chceš chipovat, když samo o sobě to letí jako vítr.
Nicméně velikost turba, IC i trysek je dostatečně dimenzovéna na úpravy SW bez jiného zásahu. Nemusíš s tím dělat nic, jen nech nalít soft.
Napsal: 05 kvě 2008, 11:25
od Bar
No letět to letí, ale říkam si proč by to nemohlo letět ještě víc ?

No na SW to určitě bude,ale říkal jsem si, že by to sneslo 200poníků.Ale myslím ,že by nebylo dobré to rvat ty koně nahorů jen čipem. zase byhc chtěl aby ten motor vydržel

Napsal: 05 kvě 2008, 11:27
od Sifon
Neboj vydrzi...tento motor ma najkvalitnejsie komponenty z 1,9TDI
Napsal: 05 kvě 2008, 11:30
od Bar
Sifon píše:Neboj vydrzi...tento motor ma najkvalitnejsie komponenty z 1,9TDI
CO jsi myslel ,že vydží když to encham čipem vyhnat na 200ps ???
Říkal jsem si ,že podvozek atd. Dořeším potom a větši upravy motoru i mechanicke jen v připadě kdyybch měl v umyslu s toho vyždímat víc jak 200ps jinak to nemá smysl. Abych kupoval větši turbo za 27tisic bych musel vykrást banku

Napsal: 05 kvě 2008, 11:30
od Dukes
Začni chipem viz
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 6&motor=18, až tě omrzí, tak pak se vymyslí něco dalšího.

Napsal: 05 kvě 2008, 11:32
od Bar
Ok narvu tam čip vyjde to nejlíp a za ty penize bude docela dost muziky.Doufám
Kolik je tka optimum to nechat čipnout 180ps ???
Napsal: 05 kvě 2008, 11:32
od Sifon
Myslel som tym veci ktore sa tykaju zivotnosti...chladic oleja je velky, spodok motora(kluka ojnice piesty) su pevne...
Napsal: 05 kvě 2008, 11:34
od Marek77
Neboj se toho. Když je chip skutečně kvalitní (a od Reeshy jistě je), pak to udrží bez ztráty kytičky i 400 Nm / 200 PS, buď v klidu.
Napsal: 05 kvě 2008, 11:58
od JasteR
Cipem se da pohodovych 180PS pak uz jede slusne.... nebo dat RAce trysky nebo lepe predelat turbo treba na hybrida .... balik je sirokej pojem... s predelanym turbem a race tryskama by se dalo pohodovych 200PS bez koure mozna i vic..
Napsal: 05 kvě 2008, 12:40
od subz3ro_tdi
JasteR píše:Cipem se da pohodovych 180PS pak uz jede slusne.... nebo dat RAce trysky nebo lepe predelat turbo treba na hybrida .... balik je sirokej pojem... s predelanym turbem a race tryskama by se dalo pohodovych 200PS bez koure mozna i vic..
200ps bez dymu je podla mna utopia

Napsal: 05 kvě 2008, 13:40
od Schöny#7
Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi
Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
Napsal: 05 kvě 2008, 13:51
od Marek77
Pokud chceš upravit výkon dle Reeshy na hodnoty 380 Nm / 132 kW, pak bych se o spojku nebál (vždycky vydrží o chlup víc než na co jsou montované).
Záleží především na jízdním stylu. Budeš-li jezdit jako člověk, nebudeš mít problém. Budeš-li jezdit jako dobytek, odděláš spojku i na seriovém motoru

.
Napsal: 05 kvě 2008, 16:15
od cupra
Schöny#7 píše:Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi
Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
ani ja neverim tomu kto ma na seriovych komponentoch (ASZ,ARL)200 hp ze je bez dymu...total blbost...ja ani nemam 200 hp a zadymi,sice len na chvilu po zoslapnuti,potom uz nic...a PD 96 kw sa davalo aj na 5 kvalt (228 mm spojka )a 6 kvalt 240 mm spojka...PD 150 (ARL) sa s 5 kvaltom nerobilo(aspon som nikdy nevidel...a 400 Nm drzi v pohode...

Napsal: 05 kvě 2008, 16:27
od Smoke
cupra píše:Schöny#7 píše:Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi
Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
ani ja neverim tomu kto ma na seriovych komponentoch (ASZ,ARL)200 hp ze je bez dymu...total blbost...ja ani nemam 200 hp a zadymi,sice len na chvilu po zoslapnuti,potom uz nic...a PD 96 kw sa davalo aj na 5 kvalt (228 mm spojka )a 6 kvalt 240 mm spojka...PD 150 (ARL) sa s 5 kvaltom nerobilo(aspon som nikdy nevidel...a 400 Nm drzi v pohode...

když hulí, asi máš málo vzduchu