Netáhne motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bob80
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2008, 06:30
Bydliště: Praha 9

Netáhne motor

Příspěvek od bob80 »

Můžete mi někdo poradit?? Mám passata 1.9 TDI PD, 96kW, rv2002. Motor mi netáhne. Problém je následující, ráno, když nastartuju a vyrazím do práce tak passat jede naprosto v pořádku. od 1800otáček stačí trošku sešlápnout plyn a je znát pěknej odpich.Ale jakmile se motor zahřeje na na normál 90stupňů, tak pak ztrácí výkon, otáčky se zvyšují pomalu a do kopce mi to vůbec netáhne, po rovině taky ne, není tam prostě ten odpich.Předjíždět se nedá.Nemáte s tímto někdo zkušenosti. Mohla byt to být váha vzduchu, ale nechápau proč mi to při studeným motoru jede v pořádku tak jak má. Díky za případné rady
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Netáhne motor

Příspěvek od slovacek.milos »

bob80 píše:Můžete mi někdo poradit?? Mám passata 1.9 TDI PD, 96kW, rv2002. Motor mi netáhne. Problém je následující, ráno, když nastartuju a vyrazím do práce tak passat jede naprosto v pořádku. od 1800otáček stačí trošku sešlápnout plyn a je znát pěknej odpich.Ale jakmile se motor zahřeje na na normál 90stupňů, tak pak ztrácí výkon, otáčky se zvyšují pomalu a do kopce mi to vůbec netáhne, po rovině taky ne, není tam prostě ten odpich.Předjíždět se nedá.Nemáte s tímto někdo zkušenosti. Mohla byt to být váha vzduchu, ale nechápau proč mi to při studeným motoru jede v pořádku tak jak má. Díky za případné rady
to bude chtít vag a pojezdit, teplota motoru, teplota nafty, otestit váhu, plnící tlak, na něco se přijít musí
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkus to teplé chcípnout a znovu nastartovat, jestli se to změní, jestli to nepadá do nouzáku..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

j,j, rergulace turba ,klasika
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

jak pise pafka .) zkontroluj regulaci možná jen dirka v podtlaku
VW T5 GP 103 KW long
bob80
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2008, 06:30
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od bob80 »

jj, díky za rady, zítra na to kouknu, snad něco objevím, ale je prostě zajímavý, že dnes ráno, když byl motor studenej, tak to jelo tak jak má a cca 10km, to bylo zase líný..Nejde mi do hlavy, proč to za "studena" jede suprově, ale po ohřátí motoru to zase netáhne
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“