CHIP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

CHIP

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

038 906 018 GN - 0281 010 182).Mám problém,motor mi vibruje a jiný program nemám.už se mi na to někdo koukal a říkal ,že mám velký krouták.Někdo mi poslal jiný,dal jsem to tam ale zase to nejelo.Dal jsem třetí a zase vibruje ,ale až po 2000 ot.Nemáte někdo dobrý program,ale opravdu dobrý,ověřený a neudělal by dobrý skutek a neposlal ho?Je to stará dvoušvábová kokta 81 KW.
To je situace!
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1270
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

No, spíš než zkoušet milion programů, měl bys vyřešit problém (příčinu vibrací) a nebo nasadit sériový software ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Možná jsem úplně mimo, ale nemůže být příčinou odrovnaný dvouhmoťák?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Když dám origo,tak je z toho obyčejný dobrý auták.Vše v klidu a pohodě.Je to v chipu.
To je situace!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Spíš bych to viděl, že tím nárustem výkonu a koutáku se projeví závada, která při sérii nevyjde najevo.. setrvák, nebo uložení motoru..
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

DIAGNOSTIK píše:Když dám origo,tak je z toho obyčejný dobrý auták.Vše v klidu a pohodě.Je to v chipu.
zavada tam je,akorat se seriovym softem se neprojevuje,s chipem se kazdy problem nasobi tak hodne stesti pri hledani ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

to určitě ne,má to najeto 80 000,dělá to jenom v akceleraci,při záhulu,až seženu jiný ,tak dám vědět.
To je situace!
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

DIAGNOSTIK píše:to určitě ne,má to najeto 80 000,dělá to jenom v akceleraci,při záhulu,až seženu jiný ,tak dám vědět.
No jasně. Při 235Nm to udrží. V poho. Ale třeba 300Nm už může být problém. Viděl bych to na ten setrvačník.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

To by se chovalo jinak....
To je situace!
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Velkej krouťák, už se to tady řešilo víc než DOST. Děmá mi to taky. Třeba Jim, tady z fora měl to taky a nechal snížit krouťák tušim asi na 320 a problémy zmizeli,takže závada je ve velkym krouťáku.

Rada: Tak nezrychluj od 1500 otáček, ale až od 2200 a problém je pryč. Musíš si se svym autem hrát a hledat, co je pro něj nejlepší
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Lusťa píše:Rada: Musíš si se svym autem hrát a hledat, co je pro něj nejlepší
To je hnus Velebnosti!!! (wallbash) Ta plechova kasicka ma akorat dve prava! Pravo na kvalitni olej/naftu a kvalitni servis. Jinak kdyz reknu SAZE!, tak se musi zeptat "Vic nez tamhleta Liazka?" :))
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

to je dobrý ,mužu to šířit dál?? (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP

Příspěvek od chucky »

DIAGNOSTIK píše:038 906 018 GN - 0281 010 182).Mám problém,motor mi vibruje a jiný program nemám.už se mi na to někdo koukal a říkal ,že mám velký krouták.Někdo mi poslal jiný,dal jsem to tam ale zase to nejelo.Dal jsem třetí a zase vibruje ,ale až po 2000 ot.Nemáte někdo dobrý program,ale opravdu dobrý,ověřený a neudělal by dobrý skutek a neposlal ho?Je to stará dvoušvábová kokta 81 KW.
Nech si snížit mapu omezovače točivého momentu, problém by měl ustat... :)
sarkan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 30 dub 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sarkan »

Přesně jak píše chucky, je tam moc naloženo odspoda. Příliš paliva dělá vibrace. Když chceš, pošli mi tu flash e-mailem, mrknu se Ti na to a upravím
Alfa 156 JTD
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Díky za nabídky,už to mám.Snížil jsem krouták a výkon mi šel nahoru.Mám to i odbrzděno,to kvůli porovnání toho starého.
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“