Stránka 1 z 2

Klouže spojka

Napsal: 14 kvě 2008, 13:18
od pavelnagl
Ahoj všem. Mám problém se spojkou na Octavii ALH 1,9 TDI 66 (85)KW. Když přidám plyn, tak okolo 2000 ot/min. (jak zatáhne turbo) prokllouzne spojka. Hlavně na čtyřku a pětku. Mám už shánět novou spojku? Díky za rady

Napsal: 14 kvě 2008, 15:37
od patrik.kloucek
jj spojka je v haji.Udelej to co nejdriv net vyhrejes setrvak....

Napsal: 14 kvě 2008, 16:08
od Ladas
přesně tak spojka KO ;)

Napsal: 15 kvě 2008, 10:35
od pavelnagl
Díky :( Ještě se chci zeptat co tam mám dát? Originál, nebo je nějaká trvanlivější varianta? Najeto mám 140 tis.

Napsal: 15 kvě 2008, 11:06
od este
to záleží na stylu jizdy 140 000 je na origo spojku dost málo pokud stim jezdíš normálne ....

Napsal: 15 kvě 2008, 11:19
od pavelnagl
Jezdím normálně, žádné sprinty atd. Občas samo vyženu pavučiny :D Moc se v tom nevyznám, ale zajímalo by mě, jestli má 81kW motor jinou spojku, tak jestli by mně tam pasovala?

Napsal: 15 kvě 2008, 12:51
od Ladas
kdyžtak mám komplet jednohmotu nový set za 9300,-výrobce Luk ta by tam šla ;)

Napsal: 15 kvě 2008, 13:44
od patrik.kloucek
to ladas....a propo...chci se zeptat ...kdyz je sjeta lamela musi se nutne menit i pritlacak a lozisko.U setrvaku je jasny ze zalezi jak je tuhej.Nestacilo by treba vymnenit jen lamelu za novou popr.ji nechat prenejtovat? :? ;)

Napsal: 15 kvě 2008, 16:18
od slovacek.milos
patrik.kloucek píše:to ladas....a propo...chci se zeptat ...kdyz je sjeta lamela musi se nutne menit i pritlacak a lozisko.U setrvaku je jasny ze zalezi jak je tuhej.Nestacilo by treba vymnenit jen lamelu za novou popr.ji nechat prenejtovat? :? ;)
to ti stačí snad u každého auta, ale se do koktávky dodívej té práce, ujedeš třeba 20.000 a přestane ti to pořádně vypínat, načneš si převodovku a skončíš u pravidla laciné dvakrít placené, miloš

Napsal: 15 kvě 2008, 19:26
od Ladas
dej lamelu přítlačák ložisko a když bude ok dvouhmota budeš spokojený s kvalitou,když dáš jen lamelu budeš doufat že vydrží ;)

Napsal: 15 kvě 2008, 19:50
od octavie81
dej tam jednohmotu,předejdeš vibracím,i když klouzat spojka při 140tis,tak bud je to po čipu nebo ti to o 50někdo majznul

Napsal: 15 kvě 2008, 20:01
od Slavkov
... noo nevím, tak nějak vznikají pověry :) ... spojka KO ve 140tkm (rofl)

Buď někdo jezdí jako prase nebo má dřevěnou nohu (noteeth)
Mám také ALH (dokonce v kombajnu), jezdím tak 50:50 prázdný/naložený plus cca 1x týdně s vlekem a 245tkm origo spojka (LOL)

Napsal: 15 kvě 2008, 20:03
od pavelnagl
Děkuji za rady. Je to od známého, tak km by měly sedět (i když člověk nikdy neví). Nevím jestli je to po čipu, nebo tam jsou trysky z 81 kW, ale něco z toho určitě. Když jsem to koupil, byla zaseklá regulace turba. Opravoval mi to "andre" a když jsme to po opravě projížděli, říkal že na to jak to jede, tak by to už kouřilo, kdyby to bylo jen načipovaný. Takže asi trysky, nebo obojí.

Napsal: 15 kvě 2008, 20:07
od Slavkov
Pak je to možné, zejména pokud ten čip je udělaný "na hrabačku alias tlačení do sedaček" tzn. s vysokým krouťákem od spodu :D

Napsal: 15 kvě 2008, 20:08
od Bugs.Bunny
octavie81 píše:.................. o 50někdo majznul
Nebo o 250? (noteeth)
140 je opravdu málo na sjetou lamelu, ale taky mohl odejít přítlačák, nebo je to nějaké mastné. (noteeth)