Stránka 1 z 5
nove vstriky na 2.5TDI
Napsal: 21 kvě 2008, 12:01
od roti
chystam se vymenit na audi C4 vstriky za nove. je tam 5 vstriku a je to 2.5TDI 85kW.uz mi do hodne huli cerne a je to takovy liny.stejne pokud jsou ty vstriky puvodni, tak budou ko, uz to ma 310tis km.
muze mi pls nekdo poradit co tam dat za vstriky, kde je koupit, atd? diky
Napsal: 22 kvě 2008, 00:17
od roti
nikdo neporadi??
bylo mi receno, ze tam mam dat sprint 520 s 30ps. na 764 to ma pry mekky pisty a turbo bez lopatek, coz ma za nasledek huleni.
ale kazdej tu doporucuje sprint 764, tak nevim. kolik ps prida 764?
diky za odpovedi
Napsal: 22 kvě 2008, 00:19
od Dukes
Dej Sprint 520 nebo nepatrně větší Sprint 502. Trysky koupíš u Dieselpower.
Napsal: 22 kvě 2008, 07:42
od roti
Dukes píše:Dej Sprint 520 nebo nepatrně větší Sprint 502. Trysky koupíš u Dieselpower.
ok, diky.
Napsal: 13 čer 2008, 23:42
od KaCzaba
jaky byly kody motoru u techto 5valcu,zajima me hlavne ktere meli mekke pisty.
konkretne A6 115HP rok 95 ted ten kod nevim presne ale mel bych mit neco jako AAO??
Napsal: 14 čer 2008, 03:43
od pajascz
KaCzaba píše:jaky byly kody motoru u techto 5valcu,zajima me hlavne ktere meli mekke pisty.
konkretne A6 115HP rok 95 ted ten kod nevim presne ale mel bych mit neco jako AAO??
Pokud to mas 5-ti valec, tak kod motoru mas AAT (8/91-7/94) nebo ABT(6/91-7/92)...
Napsal: 14 čer 2008, 15:24
od KaCzaba
jj tak ma to AAT.
a bude vedet nekdo jak je to s temi pisty,obdobne jako je tomu u 4V 1Z?
Nebo to platilo u 5V jen u starsich modelu poslednich 100?
Napsal: 14 čer 2008, 20:53
od roti
KaCzaba píše:jj tak ma to AAT.
a bude vedet nekdo jak je to s temi pisty,obdobne jako je tomu u 4V 1Z?
Nebo to platilo u 5V jen u starsich modelu poslednich 100?
maji mekky pisty, ale pokud tam das S520, tak se nic nestane. u S764 bych uz mel strach, navic to pri nich poradne huli, protoze to nestiha obtokove turbo.
mam koupeny ty S520, ale jeste nebyl cas to tam dat, ale snad do 14dnu. a prida to 25-30ps, takze doporucuji vymenit. navic vstriky by se mely menit po 100.000km a troufam si tvrdit, ze spoustu motoru ma jeste puvodni.
Napsal: 14 čer 2008, 21:04
od Slavkov
Jen žádnou paniku

Pokud vím, tak 1Z byl utaven při poněkud extrémním počínání (plná 5 cca 20minut při 5000ot/min).
Neznám nikoho, kdo by ho odepsal při běžném provozu s občasným využitím natuněného maxima

Pokud se to někomu takto podařilo, tak dejte vědět

Napsal: 14 čer 2008, 21:06
od Slavkov
roti píše:... navic vstriky by se mely menit po 100.000km
A to se píše kde?

Napsal: 14 čer 2008, 21:12
od turbo kamna power
Slavkov píše:roti píše:... navic vstriky by se mely menit po 100.000km
A to se píše kde?

trysky vydržej v poho někdy i přes půl milionu, takže žádnou paniku, ale když si chceš být na tuty jistej, tak by se "měly" měnit po 150tis. , pak nebudeš mít ztrátu výkonu, a předejdeš tomu aby ti trysky časem teba odešly a třeba propáliy píst...

ale vůbec bych se něčeho takového nebál, pokud nemáš čip, tak jezdit a jezdit, dokud to de a neměnit.
Napsal: 14 čer 2008, 21:30
od Slavkov
Já jsem v pohodě, jenom se ptám, když tady někdo šíří "poplašnou zprávu"
Kdyby to bylo opodstatněné, tak by to logicky bylo v garančkách při 90tkm nebo 120tkm apod.
Osobně mám 245tkm a práší jak za mlada a nekapou

... nicméně tam půjdou PP764

Napsal: 14 čer 2008, 21:35
od turbo kamna power
Slavkov píše:Já jsem v pohodě, jenom se ptám, když tady někdo šíří "poplašnou zprávu"
Kdyby to bylo opodstatněné, tak by to logicky bylo v garančkách při 90tkm nebo 120tkm apod.
Osobně mám 245tkm a práší jak za mlada a nekapou

... nicméně tam půjdou PP764

u mě maj 200 a půjdou tam S764

Napsal: 15 čer 2008, 09:48
od LuHill
Slavkov píše:nicméně tam půjdou PP764

vrele doporucuji

Napsal: 15 čer 2008, 18:00
od KaCzaba
LuHill píše:Slavkov píše:nicméně tam půjdou PP764

vrele doporucuji

do 1.9 jiste
ja je chci davat do te 2.5 5V
co tedy myslite?