1,9 TDS tipo REGULACE Turba ?????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9 TDS tipo REGULACE Turba ?????
sem blbej nebo má TIPO 1,9 tds podtlakovu regulaci turba
řízenou elektrickym ventilem . jak mám zvednout plnící tlak ???
a další otázka je že 1,2,3,4 to celkem tahné ale 5 je náká mrtvá
zdásemi že asi ufukuje hadice na intercoleru protože je zlehka na jedné straně od oleje může to bejt tim že to nemá dostatek výkonu???
tlaky na motoru sou ok!! a když jedu mám pocit když tlačí turbo že tám něco kurev**y fouká jakoby vzduch z kompresoru
s tímhe autem nemám zkušenosti
řízenou elektrickym ventilem . jak mám zvednout plnící tlak ???
a další otázka je že 1,2,3,4 to celkem tahné ale 5 je náká mrtvá
zdásemi že asi ufukuje hadice na intercoleru protože je zlehka na jedné straně od oleje může to bejt tim že to nemá dostatek výkonu???
tlaky na motoru sou ok!! a když jedu mám pocit když tlačí turbo že tám něco kurev**y fouká jakoby vzduch z kompresoru
s tímhe autem nemám zkušenosti
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

tak ten vzduch už neuniká byla to eskapáska u turba a ta regulace není
podtalkem, sem se blbě podíval ten ventil je na tu volovinu co pouští zpátky do sání vyfukový splodiny
tak sem tu volovinu radši odpojil ať naseru Bursíka
ale problém je že nemůžu najít regulaci turba
ať se dívám jak se dívám tak ji na tom turbu nevidim Z hora není na 100%
a zespoda se mě zdá taky že není !!!!
další problém je že 1,2,3,4, auto táhne jako raketa
ale 5 je mrtvá auto prostě netáne!
je tam špatná převodovka 2,5 stupeň škrtaj zuby při řazení asi synchrony,
mám 2harmaru tak ji musim vyměnit.
ale ten zátah mě štve 4 -120km/h auto táhne
5 -120km/h auto vůbec netáhne spíš zpomaluje
co stim???
podtalkem, sem se blbě podíval ten ventil je na tu volovinu co pouští zpátky do sání vyfukový splodiny

tak sem tu volovinu radši odpojil ať naseru Bursíka
ale problém je že nemůžu najít regulaci turba
ať se dívám jak se dívám tak ji na tom turbu nevidim Z hora není na 100%
a zespoda se mě zdá taky že není !!!!
další problém je že 1,2,3,4, auto táhne jako raketa
ale 5 je mrtvá auto prostě netáne!
je tam špatná převodovka 2,5 stupeň škrtaj zuby při řazení asi synchrony,
mám 2harmaru tak ji musim vyměnit.
ale ten zátah mě štve 4 -120km/h auto táhne
5 -120km/h auto vůbec netáhne spíš zpomaluje
co stim???
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

jo nad tim sem přemejšlel jen sem se chtěl ujistit
že to je harmara
ale nende mě furt do hlavy kde je přesně ta regulace dneska sem operoval
tu prasklou eskapásku a intercooler
ale regulaci sem nenašel
další věc je že mě teče jeden vsříkovač tak sem si říkal že tam dám rovnou
z themy z 2,5 tds a až budu dělat rozvody tak tam dám i rotačku z té 2,5tds
pak pokud najdu regu. na turbu tak koupím tenhle ventil
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=53998
a chcu jít na 1,2-1,4 baru ať to má FRKY
v mezioperačním čase vyrobim větší vejfukový potrubí a dám větší intercooler před nárazník + filty a prořežu kapotu tak aby si sál filtr studenej vzduch a aby bylo ofukovaný turbo a vejfukový svody " všecko teplo musí ven"
jinak v tom autě je 15W-40 tak tam chcu dát texaco 15W-40 diesel,
nebo někdo myslíte že že tam můžu dát 10W-40 a nic se nestane??
a jaký máte zkušenosti s těma sr*čk*m* co se dávaji před výměnou oleje aby to pročistilo olejový usazeniny "mám strach o turbo"
jinak to tipo je můj 1 turbo diesel a moc zkušeností s turboropou nemám

ale nende mě furt do hlavy kde je přesně ta regulace dneska sem operoval
tu prasklou eskapásku a intercooler
ale regulaci sem nenašel

další věc je že mě teče jeden vsříkovač tak sem si říkal že tam dám rovnou
z themy z 2,5 tds a až budu dělat rozvody tak tam dám i rotačku z té 2,5tds
pak pokud najdu regu. na turbu tak koupím tenhle ventil
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=53998
a chcu jít na 1,2-1,4 baru ať to má FRKY
v mezioperačním čase vyrobim větší vejfukový potrubí a dám větší intercooler před nárazník + filty a prořežu kapotu tak aby si sál filtr studenej vzduch a aby bylo ofukovaný turbo a vejfukový svody " všecko teplo musí ven"
jinak v tom autě je 15W-40 tak tam chcu dát texaco 15W-40 diesel,
nebo někdo myslíte že že tam můžu dát 10W-40 a nic se nestane??
a jaký máte zkušenosti s těma sr*čk*m* co se dávaji před výměnou oleje aby to pročistilo olejový usazeniny "mám strach o turbo"
jinak to tipo je můj 1 turbo diesel a moc zkušeností s turboropou nemám
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Na nastavenie tlaku turba ten reduhcny ventyl nieje vobec potrebny, ale je to pohodlnejsi sposob nastavovania. Ale podlamna si zan zbytocne vyhodil peniaze. Skus sa pozriet sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 024#137024
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 207#131207
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 207#131207
když máš COčko a flexu tak de všechno!!
nemyslel sem doslova ofukovat ,mě de jenom o to že na kapotu udělám násavec nad svodama aby vzduch strhával +/- teplo pod auto
né že budu chladit přímo turbo
a ten ventil sem ještě nekoupil páč nevim kam ho napojit
tu regulaci turba sem ještě nenašel a to sem pod tym lozil 3 hodiny
ale je tu další problém
měnil sem olej před vypuštěním sem tan nalil tu sr*čku na odstranění
karbonu má se tam nalejt nastartovat a 5 minut nechat běžet na volnoběh
tak to naliju nastartuju a po 1 minutě se zvedl volnoběh o 500ot
po 2 minutě motor přestal tak klapat (jako že se ztišil)
3,4,5minuta se motor furt ztišoval ale otáčky zůstaly
naliju novej olej 15W-40 castrol nastartuju ale otáčky sou cca o 500
výš než před výměnou je to normální???????????
ale ta regulace na turbu mě vrtá hlavou protože ji né a né najít
je tam sice baňka na podtak ale ta je na tu blbost co pouští zpáty do sání výfukový plyny
nemyslel sem doslova ofukovat ,mě de jenom o to že na kapotu udělám násavec nad svodama aby vzduch strhával +/- teplo pod auto
né že budu chladit přímo turbo

a ten ventil sem ještě nekoupil páč nevim kam ho napojit
tu regulaci turba sem ještě nenašel a to sem pod tym lozil 3 hodiny
ale je tu další problém

měnil sem olej před vypuštěním sem tan nalil tu sr*čku na odstranění
karbonu má se tam nalejt nastartovat a 5 minut nechat běžet na volnoběh
tak to naliju nastartuju a po 1 minutě se zvedl volnoběh o 500ot
po 2 minutě motor přestal tak klapat (jako že se ztišil)
3,4,5minuta se motor furt ztišoval ale otáčky zůstaly
naliju novej olej 15W-40 castrol nastartuju ale otáčky sou cca o 500
výš než před výměnou je to normální???????????
ale ta regulace na turbu mě vrtá hlavou protože ji né a né najít
je tam sice baňka na podtak ale ta je na tu blbost co pouští zpáty do sání výfukový plyny

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

kuva chlapy to tipo je ve finále rok 95 na 91 papírech mám tam ERG a ECU
v sobotu sem dotáhnul to 2 tipo na nd je to rok 89 regulaci sem našel za 30 vteřin na stejným mýstě na té 95 prostě není, vona vůbec na tom turbu není
a ted raďte kde je . ?????????????????????????????????,
v sobotu sem dotáhnul to 2 tipo na nd je to rok 89 regulaci sem našel za 30 vteřin na stejným mýstě na té 95 prostě není, vona vůbec na tom turbu není

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
