co známená boucháni do spojkoveho pedálu u bmw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co známená boucháni do spojkoveho pedálu u bmw
setkal jsem se z jednim autem a motor mi oděšel po 30tisich mi motor začal bouchat na klykovce olejjsem měnil pravydelně dával jsem tam Castrol magnetic plná sintetika
moje skype je Mira.B.M.W
právě že jo jsu to ty axialní ložiska když má vybraci na spojkovem pedálu já myslel že jeto ložisko spojkove ,ale nic měnil jsem i převodovku i setrvák přitláčak a nic motor bouchal pořád i lamelu jsem měnil prostě nekupovat auto ktery boucha do pedálu nebo ma vybraci ten motor stoprocent odejte nemusi hned zaleži jak se stim jezdí mě vydržel jenom 30tisic a to jsem najel za 3 měsice z Bmw E-36 325tds r.v 96 a motor kleknul
moje skype je Mira.B.M.W
no jel jsem do německa asi tak 650km franfurkt nad ohamem jel jsem tam asi 6krat tam i na spátek při poslední cestě do německa jsem nechal vyměnit olej daval jsem castrol magnetic plná sintetika, no dojel jsem na misto motor jsem nechal běžet asi ještě 10min po šlapnuti na plyn když motor klesal z otaček tak slabě bily slyšet lagry druhej den jsem jel domu a po 50km to začalo uplně bouchat i pedal jo pošlapnu ta spojku měl motor jinej zvuk když jsem pustil spojku tak taky jinej zvuk ale bouchal ,,jsem rád že mě nenechal domu jsem to měl 600km ale motor v pohoděl jel dál já myslel že je to pořád to ložisko ,,ale měl jsem tam chip nevim co stim motorem dělal majitel předemnou jestli byl po generálce nevim nic nebo to bylo nachystáni akorat jsme tomu skratil životnost stim chipem ,ještě něco když jsem to dával chipovat dělali mi to v praze na modřanech jsou cto moc dobry kluci umějto ten chip mi tam neblb nic ale když jsem odnich odjel motor jsem nechal zahřát pak jsem to sešlápnul a jel víc než E-46 330d kterej má 135kw já měl jen 127kw ale než jsem dojel do kladna tak ten motor jel požad min a min dělal mi 250km v hodině pak asi tak za měsic sotva 180km v hodině nevim co se stim stalo
servis mi radil prej olej to děla měnil jsem ho asi 3 krat do tejdne vzduchová vaha byla taky v pořádku i turbo prostě vubec nejel, chip byl taky v pořádku ten mi kontrolovaly ty kluci pak jsem zacal jezdit do toho německa a motor začal klepat axialní ložiska
servis mi radil prej olej to děla měnil jsem ho asi 3 krat do tejdne vzduchová vaha byla taky v pořádku i turbo prostě vubec nejel, chip byl taky v pořádku ten mi kontrolovaly ty kluci pak jsem zacal jezdit do toho německa a motor začal klepat axialní ložiska
moje skype je Mira.B.M.W
Co já vím,tak do takovýhle motorů co už maj nějaký proběh zasebou,tak jedině polosyntetiku 10W-40.Ta plná je řídká a rychleji výtéká z vůlí co tam už jsou,a tolik je nevymezí.Tak ona,když je velká axiální vůle tak se zároven rozúhlují ojnice a ten klikový mechnismus nejde z volna,ale tzv. se kyčlí,tak z toho bych usuzoval úbytek výkonu.Chceto startovat bez vyšlápnutého spojkového pedálu,a spojku moc dlouze nesešlapovat,třeba asi frajer před tebou byl zvyklý jezdit s nohou permanentně na spojce,oni bmw tam pro tu nohu maj takový podpatek tak to lze.A co s tím máš ted,že to nejezdí,zase umřeli koně?