závit olejové vany Audi 80

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

závit olejové vany Audi 80

Příspěvek od Audislav »

Zdravím všechny přítomné odborníky, chci se zeptat nebo se spíš ujistit, jakej závit je na olejové vaně na mým vozidle, Audi 80 B4, motor 1,9 TDI.
Budu totiž měnit olej a přes vypouštěcí otovor mně někde kolem šroubu trošku uchcává olej. nechtěl jsem to nějak moc řešit, ale teď když už budu mít vypuštěnej olej, tak jsem si říkal že to zrovna udělám. Chci koupit náhradní vnitřní závit , kterej se tam při šroubování sám zařízne, jde mi jen o to jakej je tam originál závit (velikost). Dokáže mi někdo poradit?

Předem díky za odpovědi
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Máš tam hliníkovou vanu?
Orginál je tam M14 jemný stoupání(z hlavy nevím kolik).Já to přeřezávám na klasickou M16,dám šroub a podložku a je klid:pro jistotu do závitu ještě tmel.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nejlepší je vyříznout do vany M16 a zátku vytočit s kuželovým závitem. Dobře těsní a už se nikdy nestrhne, protože nevzniká namáhání ve směru osy závitu. Spousta výrobců to používá.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

dobře, pokusím se asi udělat ten 16-tkovej závit a uvidíme. Díky za rady
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“