Ztráta výkonu a nárůst spotřeby....prosím o radu !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Ztráta výkonu a nárůst spotřeby....prosím o radu !!!

Příspěvek od Muf »

Mám Golfa IV 1,9 TDI 81kW a nastal mi takovýto problém: netáhne od spodu spíš, až tak kolem třech tisíc, nárůst spotřeby cca o dva litry a ještě jeden poznatek-vůbec černě nezakouří jako klasicky diesel(spíš lehce bíle).

Ted co jsem uz pro to všechno udelal : váha vzduchu je jina a je OK, podtlaková regulace lopatek turba OK, Turbo se točí lehce, Olej nežere, EGR vetnil vyčisten, nové filtry, nastavení předvstriku zkontrolováno OK.

Radej mi dát jinej vyfuk, že je to zřejmě přidušený.......


Díky za každou další radu....... :?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Co vstřiky, čerpadlo? Jde tam málo nafty.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

vstřiky a čerpadlo sem zatim jediný neřešil. Ta zavada, se navic projevuje tak jako dynamicky, nekdy to jede a nekdy se tomu nechce ani hov.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Muf píše:vstřiky a čerpadlo sem zatim jediný neřešil. Ta zavada, se navic projevuje tak jako dynamicky, nekdy to jede a nekdy se tomu nechce ani hov.....
a nárust spotřeby je skutečný nebo podle pal počítače miloš
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

Nárůst spotřeby bych řekl podle stavu v nadřži, že je skutečný.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

MUF

Příspěvek od toby66kw »

Zdravým MUFA tak se menoval můj fichtl ;)


PS, jestli býle hulí máš malího fora
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Já ted řeším podobný problém. Od spodu ten motor nemá ten správný nástup...pozoroval jsem už asi rok že to někdy tahalo normálně, někdy né...a ted poslední měsíc už to netahá nikdy. Kouřivost minimální, zrovna jsem dělal technickou před týdnem a byl jsem něco nad polovinou normy. Váhu jsem měnil, EGR jsem čistil, ovládání lopatek jsem zkoušel podtlakovou pistolí, v pohodě. Jediný co mi přijde divný je, že na VAGu mi váha na volnoběh naměři 435, přitom podle příručky je maximální hodnota 370. A váha, kterou jsem tam dal na vyzkoušení naměřila stejnou hodnotu, taky 435.
Yeti 4x4 CR 81kW
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

Ten problem zní velice obdobně. Mě se taky výkon od spodu ztrácí už delší dobu a váhy vzduchu jsem zkoušel dvě dobré a pořád stejný problém,takže si myslím, že v ní to nebude a co se týká hodnot váhy vzduchu, tak uplně nekorespodují s požadovanými hodnotami. Na volnoběh ukazuje víc a při jízdě spíše o něco méně než je požadováno,ale ty rozdíly nejsou tak velké. Mám ještě starý typ váhy, Golf je r.v. 98 ,takže váha Pierburg.
Ted jsem zkousel i menit regulacni ventily N75 a k EGR a porád beze změny. Začína to vypadat na pomalu se loučící turbo...alespon podle odborníků.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Muf píše:Ten problem zní velice obdobně. Mě se taky výkon od spodu ztrácí už delší dobu a váhy vzduchu jsem zkoušel dvě dobré a pořád stejný problém,takže si myslím, že v ní to nebude a co se týká hodnot váhy vzduchu, tak uplně nekorespodují s požadovanými hodnotami. Na volnoběh ukazuje víc a při jízdě spíše o něco méně než je požadováno,ale ty rozdíly nejsou tak velké. Mám ještě starý typ váhy, Golf je r.v. 98 ,takže váha Pierburg.
Ted jsem zkousel i menit regulacni ventily N75 a k EGR a porád beze změny. Začína to vypadat na pomalu se loučící turbo...alespon podle odborníků.
Odkud jsi?
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

Od liberce...
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nebudem se náhodou znát? :D Kdyžtak se stav mrknem na to. ;)
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

Jsem konkrétně z Českého Dubu.
Ted jdu jeste udelat jednu vec a to vymenit komplet podtlakove hadice, at mam jistotu. I kdyz vypadaji dobre a lopatky jsou podtlakem take viditelne ovladany,ale tento krok jeste udelam.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Když nepomůže tak přijeď do vesnice kam zřídka zajedeš na Disco zapařit. :D
Muf
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 12:12

Příspěvek od Muf »

Ty vole.....Jarda?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Muf píše:Ty vole.....Jarda?
Podle me ti to dela vaha,vcera sem to samý resil na octe 81kw,taky mel dve vahy a porad stejný,tak se zajelo do skodovky pro fungl origos vahu a zas tahne jak cert. Tak tím bych zacal,žadnej ranec nestojí a když ti to nepotahne tak ji mužes do tri dnu vratit. Pak zbyva skontrolovat regulaci na turbu jak codej lopatky,musej krasne lehce a skontrolovat hadicky na ucpaní a na diru. A taky nezapomen na plechovku. Podle me ti to dela na 100% vaha. Ja mam b4 81kw a jezdilo mi to porad skoro stejne akorat od spodu to tak razantne nezatahlo a bralo mi to 11l na sto km pri 100km/h rychlosti a taky nikdo nevedel cim to je,dal sem novou vahu a prestalo to žrat a zaclo upalovat. A taky skontroluj interkoler a hadice,jestli nejni nekde dírka pak to taky žere a nejede.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“