96 nebo 110 kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

96 nebo 110 kw

Příspěvek od johny »

Měl bych pár takových dotazů. Mám seat toledo 1,9 tdi 66kw AGR. Máte někdo zkušenosti se změní spotřeba a jestli vydrží spojka při zvýšení výkonu na 130 nebo 150 koní? předem díky
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

na tento dotaz mohu odpovědet jen takto: záleží na pravé noze...to platí jak pro spotřebu, tak i spojku...

Spotřeba při běžné jízde zůstane vícemnéně stejna, při jízdě na krev bude znatelně vyšší, ale zas pojede jak z praku... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

A můžu se zeptat co máš za úpravu motoru a spojky?
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

jo to me taky zajima... ta spojka... zatim mam jen 66kw ALH (+ chip asi 85kw) a turbo ze 130PD

a mozna planuju trysky+chip by reesha a vykon tak 150-160ps jen se bojim toho, ze do toho budu cpat pak dalsi prachy... jinak zadny sprinty na semaforech neprovozuju
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Blah píše:jo to me taky zajima... ta spojka... zatim mam jen 66kw ALH (+ chip asi 85kw) a turbo ze 130PD

a mozna planuju trysky+chip by reesha a vykon tak 150-160ps jen se bojim toho, ze do toho budu cpat pak dalsi prachy... jinak zadny sprinty na semaforech neprovozuju
Tak to plánuješ to samé co má Jim a to ti sériová spojka dlouho nevydrží.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

johny a Blah:co se týče spojek, koukněte na toto téma, takovou spojku mámhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2478

jinak nějaký čas ty původní asi vydrží, ale když máte tolik HP, tak to se pak těžko krotí.. :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:23

Příspěvek od Luke288 »

me vydrzela spojka 25tis km, chipnuto jsem mel ze 105 na 150, ale slapal jsem tomu na krk
Luke
OII 1.9 TDI
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

A ještě jedna otázka. Mám to čipnutý na 85kw a chtěl bych trisky P764. Mám obyčejný turbo. Dá se to vůbec udělat? A na kolik tak zroste výkon?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud tam teď dáš 764ky, tak to bude se stávajícím softem zřejmě dost hulit, jelikož tam půjde hodně nafty a vzduch už asi moc přidat nepůjde, jelikož to turbo už by to nevydrželo.
Řeknu to asi takhle, pokud tam máš dělanej chip na origo HW, tak ti po výměně vstřiků bude v podstatě na nic, jelikož ty nový vstřiky maj uplně jinou charakteristiku.
Tak to trochu shrnu, na původní origo HW, buď chip, nebo vstřiky, pokud chceš vstřiky i chip dohromady, chce to jiný turbo, jinak ten potenciál nevyužiješ. Hlavně ten chip až nakonec!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

johny: pokud tam k chipu dáš navíc ty S764, tak dopadneš jako kdysi já(mrkni na můj avatar)...měl jsem tam na pár km chip pro 66kW, ale nastavený na původní trysky a hulilo to příšerně, nic nebylo za mnou vidět... :o :D

ještě dodám, že výkon byl kolem 100kW, při sprintu s GIV 85kW(chip na cca 105kW) jsem na tom byl nastejno...(výkon uvadím nížší, protože, GIV byl kombík a měl kola "17")
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

Jim píše:johny a Blah:co se týče spojek, koukněte na toto téma, takovou spojku mámhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2478

jinak nějaký čas ty původní asi vydrží, ale když máte tolik HP, tak to se pak těžko krotí.. :D
Jsem z toho nějaký zmatený. Když bych chtěl tu Sachs komplet sadu, kolik by tak stála a co k tomu budu vše potřebovat? Snad už to bude něco pořádného, abych to po čase znovu neměnil.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

johny:v tý sadě pro GIII VR6 si vybereš mezi značkou Sachs, Luk, atd(obsahuje přítlačák, lamelu a ložisko)....k tomu pak ještě musíš koupit ten starý známý setrvák 1Z....to je vše...pak už jen vyměníš a frčíš..

Jinak to už vydrží něco víc... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

Na jak dlouho je to tak práce?
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Já jsem to dělal prvně a trvalo mi to asi půl dne. Je to relativně v pohodě. Akorát mě tam zabrzdila jedna věc. Nemohl jsem to vytočit tak, abych převodovku vyndal ven. Nešla mi příruba pravé poloosy vytáhnout přes setrvačník. Tak jsem jí demontval a byl klid :D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIPOWER píše:Já jsem to dělal prvně a trvalo mi to asi půl dne. Je to relativně v pohodě. Akorát mě tam zabrzdila jedna věc. Nemohl jsem to vytočit tak, abych převodovku vyndal ven. Nešla mi příruba pravé poloosy vytáhnout přes setrvačník. Tak jsem jí demontval a byl klid :D
Jde to, musíš tu převodovku trocu natočit, popř. upravit výšku zavěšení motoru, pak to jde.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“