Stránka 1 z 2

96 nebo 110 kw

Napsal: 16 čer 2006, 16:27
od johny
Měl bych pár takových dotazů. Mám seat toledo 1,9 tdi 66kw AGR. Máte někdo zkušenosti se změní spotřeba a jestli vydrží spojka při zvýšení výkonu na 130 nebo 150 koní? předem díky

Napsal: 16 čer 2006, 16:56
od Jim
na tento dotaz mohu odpovědet jen takto: záleží na pravé noze...to platí jak pro spotřebu, tak i spojku...

Spotřeba při běžné jízde zůstane vícemnéně stejna, při jízdě na krev bude znatelně vyšší, ale zas pojede jak z praku... :)

Napsal: 16 čer 2006, 18:39
od johny
A můžu se zeptat co máš za úpravu motoru a spojky?

Napsal: 16 čer 2006, 20:00
od Blah
jo to me taky zajima... ta spojka... zatim mam jen 66kw ALH (+ chip asi 85kw) a turbo ze 130PD

a mozna planuju trysky+chip by reesha a vykon tak 150-160ps jen se bojim toho, ze do toho budu cpat pak dalsi prachy... jinak zadny sprinty na semaforech neprovozuju

Napsal: 16 čer 2006, 20:21
od Kornout
Blah píše:jo to me taky zajima... ta spojka... zatim mam jen 66kw ALH (+ chip asi 85kw) a turbo ze 130PD

a mozna planuju trysky+chip by reesha a vykon tak 150-160ps jen se bojim toho, ze do toho budu cpat pak dalsi prachy... jinak zadny sprinty na semaforech neprovozuju
Tak to plánuješ to samé co má Jim a to ti sériová spojka dlouho nevydrží.

Napsal: 16 čer 2006, 21:59
od Jim
johny a Blah:co se týče spojek, koukněte na toto téma, takovou spojku mámhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2478

jinak nějaký čas ty původní asi vydrží, ale když máte tolik HP, tak to se pak těžko krotí.. :D

Napsal: 17 čer 2006, 13:08
od Luke288
me vydrzela spojka 25tis km, chipnuto jsem mel ze 105 na 150, ale slapal jsem tomu na krk

Napsal: 18 čer 2006, 05:21
od johny
A ještě jedna otázka. Mám to čipnutý na 85kw a chtěl bych trisky P764. Mám obyčejný turbo. Dá se to vůbec udělat? A na kolik tak zroste výkon?

Napsal: 18 čer 2006, 09:09
od Kornout
Pokud tam teď dáš 764ky, tak to bude se stávajícím softem zřejmě dost hulit, jelikož tam půjde hodně nafty a vzduch už asi moc přidat nepůjde, jelikož to turbo už by to nevydrželo.
Řeknu to asi takhle, pokud tam máš dělanej chip na origo HW, tak ti po výměně vstřiků bude v podstatě na nic, jelikož ty nový vstřiky maj uplně jinou charakteristiku.
Tak to trochu shrnu, na původní origo HW, buď chip, nebo vstřiky, pokud chceš vstřiky i chip dohromady, chce to jiný turbo, jinak ten potenciál nevyužiješ. Hlavně ten chip až nakonec!

Napsal: 18 čer 2006, 10:10
od Jim
johny: pokud tam k chipu dáš navíc ty S764, tak dopadneš jako kdysi já(mrkni na můj avatar)...měl jsem tam na pár km chip pro 66kW, ale nastavený na původní trysky a hulilo to příšerně, nic nebylo za mnou vidět... :o :D

ještě dodám, že výkon byl kolem 100kW, při sprintu s GIV 85kW(chip na cca 105kW) jsem na tom byl nastejno...(výkon uvadím nížší, protože, GIV byl kombík a měl kola "17")

Napsal: 19 čer 2006, 14:07
od johny
Jim píše:johny a Blah:co se týče spojek, koukněte na toto téma, takovou spojku mámhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2478

jinak nějaký čas ty původní asi vydrží, ale když máte tolik HP, tak to se pak těžko krotí.. :D
Jsem z toho nějaký zmatený. Když bych chtěl tu Sachs komplet sadu, kolik by tak stála a co k tomu budu vše potřebovat? Snad už to bude něco pořádného, abych to po čase znovu neměnil.

Napsal: 19 čer 2006, 19:21
od Jim
johny:v tý sadě pro GIII VR6 si vybereš mezi značkou Sachs, Luk, atd(obsahuje přítlačák, lamelu a ložisko)....k tomu pak ještě musíš koupit ten starý známý setrvák 1Z....to je vše...pak už jen vyměníš a frčíš..

Jinak to už vydrží něco víc... :)

Napsal: 20 čer 2006, 07:45
od johny
Na jak dlouho je to tak práce?

Napsal: 20 čer 2006, 07:57
od TDIPOWER
Já jsem to dělal prvně a trvalo mi to asi půl dne. Je to relativně v pohodě. Akorát mě tam zabrzdila jedna věc. Nemohl jsem to vytočit tak, abych převodovku vyndal ven. Nešla mi příruba pravé poloosy vytáhnout přes setrvačník. Tak jsem jí demontval a byl klid :D

Napsal: 20 čer 2006, 21:23
od Kornout
TDIPOWER píše:Já jsem to dělal prvně a trvalo mi to asi půl dne. Je to relativně v pohodě. Akorát mě tam zabrzdila jedna věc. Nemohl jsem to vytočit tak, abych převodovku vyndal ven. Nešla mi příruba pravé poloosy vytáhnout přes setrvačník. Tak jsem jí demontval a byl klid :D
Jde to, musíš tu převodovku trocu natočit, popř. upravit výšku zavěšení motoru, pak to jde.