Stránka 1 z 1
66kW (AGR) > 110kW
Napsal: 17 čer 2006, 06:29
od tripworld
Zdravim
Trochu som tu cital prispevky a mam v tom bordel- kazdy pise inak.

Chcel by som sa dostat z autom na 96kW alebo 110kW. A tak by ma zaujimalo co treba spravit aby som sa dostal na tych 96kW a co potom este aby to malo tych 110kW. Najviac by ma zaujimalo ake trysky by boli dobre na ten typ motora aky mam (P 520 alebo S 764). A znese to spojka?
Mam Lenona 2001 AGR 1,9TDi 66kW (obyc. turbo

)uz ma za sebov 94tis km zhruba 12tis km s POWERBOXOM (regulovatelnym) potom poskocil vykon na 81kW (250 Nm). Diky
Napsal: 17 čer 2006, 08:03
od reesha
ahoj.
Pro tebe nejlepší kombinace
trysky P764
turbo z PD130 (u AGR trošku větší předělávka)
chip
Přesně tuto "konfiguraci" má Jim.
Pokud máš těžkou nohu, tak spojka pravděpodobně brzy začne klouzat.
Napsal: 17 čer 2006, 09:55
od tripworld
Co vsetko by ta prestavba obnasala? Turbo by muselo teda ist s variabilnym naklananim lopatiek a este co potom treba zmenit mapy v RJ? A chip taky ako ma JIM? A co s mojim powerboxom?
A keby som dal najprv len trysky nebol by to problem -dym, pripadne este torsku potlacit turbo na vyssi tlak co by to potom spravilo?
Aky je rozdiel medzi tryskami POWERPLUS 764 a SPRINT 764?
Napsal: 17 čer 2006, 19:09
od Mefisto
reesha píše:ahoj.
Pro tebe nejlepší kombinace
trysky P764
turbo z PD130 (u AGR trošku větší předělávka)
chip
Přesně tuto "konfiguraci" má Jim.
Pokud máš těžkou nohu, tak spojka pravděpodobně brzy začne klouzat.
A co by jsi radil na ALH a 66kW a 60.000km
Napsal: 17 čer 2006, 19:20
od Andre
Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.
Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Napsal: 17 čer 2006, 19:53
od Mefisto
Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.
Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Proc turbo, nepotreboval bych 150HP, stacilo by me tak neco pres 81kW.
Turbo je tam s variabilni geometriji "lopatek" a ostatni je identicke s 81kW standartkou, cili asi spice a poladit.
Jeste by mne zajimalo, jak to je pri serviskach. Tam jedine muzou poznat ze je tam neco jineho ne?
Na STK a emisich vi kulovy a stejne sleduji jen cmouda

Napsal: 17 čer 2006, 21:06
od Kornout
Mefisto píše:Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.
Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Proc turbo, nepotreboval bych 150HP, stacilo by me tak neco pres 81kW.
Turbo je tam s variabilni geometriji "lopatek" a ostatni je identicke s 81kW standartkou, cili asi spice a poladit.
Jeste by mne zajimalo, jak to je pri serviskach. Tam jedine muzou poznat
ze je tam neco jineho ne?
Na STK a emisich vi kulovy a stejne sleduji jen cmouda

Tak si to nech jen chipnout, nebo tam hoď vstřiky z 81kw, popř jiné a máš tam min. 81kw hned a nemusíš s tím v podstatě nic dělat. Na STK to nemaj jak poznat, otvory ve vstřikách, nebo soft ti nikdo kontrolovat nebude. Emise snad vyřešit jdou v pohodě, né?
Napsal: 17 čer 2006, 21:34
od tripworld
A kolko je zhruba cena takej prestavby? Nevies nahodou aj cisla dielov. Je to vobec realne a rentabilne?
Napsal: 18 čer 2006, 05:37
od Mefisto
Dal bych tam SPRINT 520 nebo POWERPLUS 520 namisto tech z 81Kw
Napsal: 18 čer 2006, 09:22
od Kornout
Mefisto píše:Dal bych tam SPRINT 520 nebo POWERPLUS 520 namisto tech z 81Kw
Powerplus 520 jsou tuším charakteristikou shodné ze vstřikama z 81kw. Hoď tam 764ky a máš cca 130PS hned a pokud by ti to dělal Reesha, tak se s ním domluv, asi by se dalo trochu přidat i vzduch a nemuselo by to jet špatně a kouřivost by taky byla OK, otázkou zůstává na kolik by ta uprava softu byla rentabilní (finance vs. výkon). Každopádně s těma 764kama je to vůči origo 66kW rozdíl.