Trochu som tu cital prispevky a mam v tom bordel- kazdy pise inak.

Mam Lenona 2001 AGR 1,9TDi 66kW (obyc. turbo

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.
Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Tak si to nech jen chipnout, nebo tam hoď vstřiky z 81kw, popř jiné a máš tam min. 81kw hned a nemusíš s tím v podstatě nic dělat. Na STK to nemaj jak poznat, otvory ve vstřikách, nebo soft ti nikdo kontrolovat nebude. Emise snad vyřešit jdou v pohodě, né?Mefisto píše:Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.
Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Proc turbo, nepotreboval bych 150HP, stacilo by me tak neco pres 81kW.
Turbo je tam s variabilni geometriji "lopatek" a ostatni je identicke s 81kW standartkou, cili asi spice a poladit.
Jeste by mne zajimalo, jak to je pri serviskach. Tam jedine muzou poznat
ze je tam neco jineho ne?
Na STK a emisich vi kulovy a stejne sleduji jen cmouda
Powerplus 520 jsou tuším charakteristikou shodné ze vstřikama z 81kw. Hoď tam 764ky a máš cca 130PS hned a pokud by ti to dělal Reesha, tak se s ním domluv, asi by se dalo trochu přidat i vzduch a nemuselo by to jet špatně a kouřivost by taky byla OK, otázkou zůstává na kolik by ta uprava softu byla rentabilní (finance vs. výkon). Každopádně s těma 764kama je to vůči origo 66kW rozdíl.Mefisto píše:Dal bych tam SPRINT 520 nebo POWERPLUS 520 namisto tech z 81Kw