66kW (AGR) > 110kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

66kW (AGR) > 110kW

Příspěvek od tripworld »

Zdravim
Trochu som tu cital prispevky a mam v tom bordel- kazdy pise inak. :? Chcel by som sa dostat z autom na 96kW alebo 110kW. A tak by ma zaujimalo co treba spravit aby som sa dostal na tych 96kW a co potom este aby to malo tych 110kW. Najviac by ma zaujimalo ake trysky by boli dobre na ten typ motora aky mam (P 520 alebo S 764). A znese to spojka?
Mam Lenona 2001 AGR 1,9TDi 66kW (obyc. turbo :( )uz ma za sebov 94tis km zhruba 12tis km s POWERBOXOM (regulovatelnym) potom poskocil vykon na 81kW (250 Nm). Diky
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ahoj.

Pro tebe nejlepší kombinace
trysky P764
turbo z PD130 (u AGR trošku větší předělávka)
chip

Přesně tuto "konfiguraci" má Jim.

Pokud máš těžkou nohu, tak spojka pravděpodobně brzy začne klouzat.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

Co vsetko by ta prestavba obnasala? Turbo by muselo teda ist s variabilnym naklananim lopatiek a este co potom treba zmenit mapy v RJ? A chip taky ako ma JIM? A co s mojim powerboxom?
A keby som dal najprv len trysky nebol by to problem -dym, pripadne este torsku potlacit turbo na vyssi tlak co by to potom spravilo?
Aky je rozdiel medzi tryskami POWERPLUS 764 a SPRINT 764?
Uživatelský avatar
Mefisto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mefisto »

reesha píše:ahoj.

Pro tebe nejlepší kombinace
trysky P764
turbo z PD130 (u AGR trošku větší předělávka)
chip

Přesně tuto "konfiguraci" má Jim.

Pokud máš těžkou nohu, tak spojka pravděpodobně brzy začne klouzat.
A co by jsi radil na ALH a 66kW a 60.000km
1.9TDI 66kW / ALH / 03
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.

Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.
Uživatelský avatar
Mefisto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mefisto »

Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.

Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.

Proc turbo, nepotreboval bych 150HP, stacilo by me tak neco pres 81kW.
Turbo je tam s variabilni geometriji "lopatek" a ostatni je identicke s 81kW standartkou, cili asi spice a poladit.

Jeste by mne zajimalo, jak to je pri serviskach. Tam jedine muzou poznat ze je tam neco jineho ne?
Na STK a emisich vi kulovy a stejne sleduji jen cmouda :)
1.9TDI 66kW / ALH / 03
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Mefisto píše:
Andre píše:Tripworld: U tebe nasadit VNT turbo by znamenalo zhruba toto:
Výměna - 1.díl výfuku,turbo+odtoková hadice, sací hadice, výtlačná hadice, zásobník podtlaku, N75 a možná i pár dalších drobností.

Mefisto: Ty by jsi pouze měnil turbo - kus za kus (případně jen malá úprava výstupu z kompresoru) a pokud chceš zhruba těch 150-160PS tak stejná konfigurace jako kolega nahoře.

Proc turbo, nepotreboval bych 150HP, stacilo by me tak neco pres 81kW.
Turbo je tam s variabilni geometriji "lopatek" a ostatni je identicke s 81kW standartkou, cili asi spice a poladit.

Jeste by mne zajimalo, jak to je pri serviskach. Tam jedine muzou poznat
ze je tam neco jineho ne?
Na STK a emisich vi kulovy a stejne sleduji jen cmouda :)
Tak si to nech jen chipnout, nebo tam hoď vstřiky z 81kw, popř jiné a máš tam min. 81kw hned a nemusíš s tím v podstatě nic dělat. Na STK to nemaj jak poznat, otvory ve vstřikách, nebo soft ti nikdo kontrolovat nebude. Emise snad vyřešit jdou v pohodě, né?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

A kolko je zhruba cena takej prestavby? Nevies nahodou aj cisla dielov. Je to vobec realne a rentabilne?
Uživatelský avatar
Mefisto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mefisto »

Dal bych tam SPRINT 520 nebo POWERPLUS 520 namisto tech z 81Kw
1.9TDI 66kW / ALH / 03
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Mefisto píše:Dal bych tam SPRINT 520 nebo POWERPLUS 520 namisto tech z 81Kw
Powerplus 520 jsou tuším charakteristikou shodné ze vstřikama z 81kw. Hoď tam 764ky a máš cca 130PS hned a pokud by ti to dělal Reesha, tak se s ním domluv, asi by se dalo trochu přidat i vzduch a nemuselo by to jet špatně a kouřivost by taky byla OK, otázkou zůstává na kolik by ta uprava softu byla rentabilní (finance vs. výkon). Každopádně s těma 764kama je to vůči origo 66kW rozdíl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“