dlouhodobé užití RO apod. a následná emisní kontrola
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
dlouhodobé užití RO apod. a následná emisní kontrola
mám strach, že neudělám emise, po těch hajzlech, většinou nových a něco málo i přefiltrovaných užitých RO, co do toho liji ve směsi s NM, nikdy tedy víc než 40% "přísad"...Na emise musím jít zač. září - kolik tak týdnů či kilometrů/jízd před konrolou mám vysadit a spalovat normální naftu, asi aditivovanou OMV nebo Shell V-P Diesel, aby se "to" zas dostalo trošku do normálu...?
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
na fritak by si mal prejst v pohode,,,,,skor na naftu neprejdes...
ja som bol s mojou lag.na emisnu,,,a schvalne som nechal na olej,,,,,,,a ten co to meral,,,len tak cucal,,ze aku mam perfektnu dymivost..
a ak by si aj tak nepresiel,,,tak uber naftu na cerpadle a prejdes,,,ja som na jednom skoro vraku renault5 1,6D takto presiel,,po emisnej som mu zase pridal paliva,,,a za mnou len dym a ciara....
ja som bol s mojou lag.na emisnu,,,a schvalne som nechal na olej,,,,,,,a ten co to meral,,,len tak cucal,,ze aku mam perfektnu dymivost..
a ak by si aj tak nepresiel,,,tak uber naftu na cerpadle a prejdes,,,ja som na jednom skoro vraku renault5 1,6D takto presiel,,po emisnej som mu zase pridal paliva,,,a za mnou len dym a ciara....
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: dlouhodobé užití RO apod. a následná emisní kontrola
tady na hodonínsku jednu dobu pokud si přijel na bionaftu tak tě vyhodili, mně teda nikdy, možná to je kec, běž tam v pohodě, já jsem měl na esterifikát o jednu třetinu menší kouřivost jak norma, na olej jsem šel taky a nic, spíš se mě vyptávali co a jak,Ludra píše:mám strach, že neudělám emise, po těch hajzlech, většinou nových a něco málo i přefiltrovaných užitých RO, co do toho liji ve směsi s NM, nikdy tedy víc než 40% "přísad"...Na emise musím jít zač. září - kolik tak týdnů či kilometrů/jízd před konrolou mám vysadit a spalovat normální naftu, asi aditivovanou OMV nebo Shell V-P Diesel, aby se "to" zas dostalo trošku do normálu...?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jo čerpadla Lucas a Bosch-jak poznám, co mám?
nějak tam nemám žádné štítky na čerpadle, takže nevím, co mám-jak je lze odlišit? Brava, rozměry, jedna strana-vývod třeba čtverec/kruh a atd.? V Etzoldovi jsem to nenašel. Říká se, že na Lucas CAV to odejde po pár km, kdybch jej měl, tak to by už asi bylo hyn, co jsem už najezdil...Jak to poznám, co tam mám?
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
dymivost
mas odo mna bod-uplne s tebou suhlasimradluk píše:JanDiesel
to je ruzne, v nekterych otackach ma na RO motor lepsi, v nekterych zase horsi kourivost... Ona ta krivka kourivosti je jina pri chodu na RO, ale o moc extra slabsi kourivost to nema. Jine emise to ma o neco priznivejsi...
AGR 66kW seria
Re: jo čerpadla Lucas a Bosch-jak poznám, co mám?
zdravim, vyfoť to, to se pozná... LešekLudra píše:nějak tam nemám žádné štítky na čerpadle, takže nevím, co mám-jak je lze odlišit? Brava, rozměry, jedna strana-vývod třeba čtverec/kruh a atd.? V Etzoldovi jsem to nenašel. Říká se, že na Lucas CAV to odejde po pár km, kdybch jej měl, tak to by už asi bylo hyn, co jsem už najezdil...Jak to poznám, co tam mám?
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak zkus tu moji pohádku, absolutně se to nevyplatí, hned jsem měnil čerpadlo tan olej už dojíždím, nevyplatá se to , kyždý rád slyší jak jsi na olej zkrachoval je to přeci nesmysl něco co žereš dát do nádržeKoval(CZ) píše:No ,mě emise čekají už za deset dni, tak nevím jestli tam mám nechat ten vyfritovaný olej míchaný s naftou (4:1), nebo tam nalít naftu a nebo nový olej z obchodu... Ono to před dvouma rokama prošlo jak to ještě jezdilo na naftu.... Tak by to mohlo projít i teď...
http://www.apvv.rasol.sk/mf_2455.pdf tu su vysledky skusok auta Jana Diesela.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
