KWP2000 vs Passat B5

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

KWP2000 vs Passat B5

Příspěvek od chucky »

Zdravím :roll:

Lze udělat přes KWP tuhle jednotku?

038 906 019 A / 0 281 001 691 / datum 24.3.99

Passat TDI PD 85kW AJM

takže... proč se na to ptám...

abych dostal přístup k jednotce, musím vyřadit z provozu PIN č.1 z budíků... (v tuhle chvíli hlási ECU not found a nesvítí zelená dioda) Zatím jsem nepřišel na způsob, jestli ho mám střihnout a pak dat do kupy či nějak vyloupnout špendlíkem (netuším jak ... a už vubec jak dat zpět...) což mi bylo doporučeno... Proto než provedu tento úkon, rád bych věděl, jestli má někdo zkušenosti s touhle jednotkou, abych tam zbytečně něco nekurvil a pak stejně zjistil že to nejde... Případně mi doporučtě váš způsob... (vím že by bylo nejlepší napíchnout přímo na řj, ale neni kabl)
Obrázek


Dále mi bylo řečeno že lze jednotku poznat podle toho jestli je na řj jednotce tvar konektoru ve tvaru obdelníku (což je dobré) nebo ve tvaru lichoběžníku (což je špatné) = já mám obdelník.

Po té mi bylo také řečeno že špatné je to, pokud je jednotka odlitek z hliníku, dobré to je pokud je z plechu... mě ta moje připadá jako hliník, ale přikládám foto...


Obrázek

Jinak bych rád poděkoval hlavně Eddiemu a Diagnostikovi za konzultace, díky hoši... :) ...ale jelikož se nemůžeme shodnout, rád bych vás požádal o pomoc...
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ne to nelze, budeš muset pájet
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

reesha píše:ne to nelze, budeš muset pájet
mohu se pouze zeptat podle čeho soudíš? :?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

podle cisla a podle toho,ze flashovaci jednotky jsou z al. plechu a ne odlitek jako ta tvoje
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

chiptuning píše:podle cisla a podle toho,ze flashovaci jednotky jsou z al. plechu a ne odlitek jako ta tvoje
jenom bych rád řekl že je to PSOP.... :roll:
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chucky píše:
chiptuning píše:podle cisla a podle toho,ze flashovaci jednotky jsou z al. plechu a ne odlitek jako ta tvoje
jenom bych rád řekl že je to PSOP.... :roll:
ano je
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

reesha píše:
chucky píše:
chiptuning píše:podle cisla a podle toho,ze flashovaci jednotky jsou z al. plechu a ne odlitek jako ta tvoje
jenom bych rád řekl že je to PSOP.... :roll:
ano je
a já blb měl za to že všechny PSOP jdou přes kabel... :(
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“