Stránka 1 z 6

Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Napsal: 26 čer 2006, 21:03
od Machča
Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)

Výfuk tdi.

Napsal: 27 čer 2006, 10:50
od Stingray
Napíš niečo o aute.......potom sa s tým dá niečo robiť......

Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Napsal: 27 čer 2006, 11:18
od váha
Machča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)
Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfuku (rofl)

Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Napsal: 27 čer 2006, 13:52
od Stingray
váha píše:
Machča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)
Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfuku (rofl)


Tak to už vôbec nie......je také jednoznačné........to je skôr AUDIOTUNING ako MOTORTUNING.

Časovanie ventilov ja naladené na určitý hodnoty a to ako na strane výfuku tak aj sania. Holá trubka od turba do zadu je riešenie ale ak sa pýtate či sa to dá lepšie........ano dá sa.

Napsal: 27 čer 2006, 15:07
od vwphun
Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.

Napsal: 27 čer 2006, 15:11
od Stingray
vwphun píše:Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.
Dobre urobený tdi výfuk od turba ok môžem opvedať 12Ps naviac.

Napsal: 27 čer 2006, 15:27
od vwphun
12 PS navíc z jakého výkonu, kolik je to %?

Napsal: 27 čer 2006, 16:23
od lt.kubosh
Osobne me tu jeste nikdo neprsvedcil, ze amaterskym vykuchanim vyfuku se u jakehokoliv ctyrdobeho nebo dvoudobeho spalovaciho motoru zvedne vykon, potazmo zlepsi jeho chovani.

Napsal: 27 čer 2006, 17:59
od Machča
Seat Cordoba 66kw vstriky z 81 kw zatim bez chipu ale urcite se da vyfukem docilit nejakyho narustu vykonu prece

Napsal: 27 čer 2006, 23:24
od Marcos
Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D

Napsal: 28 čer 2006, 07:05
od Stingray
Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D

Ako môžete povedať takú k*k*tinu........

Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:


Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps

Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps

Napsal: 28 čer 2006, 12:33
od Dukes
Stingray píše:
Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D

Ako môžete povedať takú k*k*tinu........

Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:


Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps

Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps
Heh už sem zase začínáš cpát ty tvoje pulzní svody.Ukaž nějaký grafy,kde se dá potvrdit těch +12PS. :)

Napsal: 28 čer 2006, 13:40
od Marcos
Sting: Ano, pokud se udela hned za turbem akceleracni komora, tak se muze zajimave posunout spool-up turba, ale ze by to melo mit nejaky vyrazny vliv na vykon, tak k tomuto jsem skepticky. Uvazte sami, turbo pracuje na principu rozdilu tlaku pred a za turbinou, takze pokud je za turbem co nejmene restriktivni vyfuk...turbo se roztoci rychleji a taky vice, tedy potud, co mu to umozni nastaveni actuatoru, resp. ecu.

Napsal: 28 čer 2006, 14:10
od Byrto
hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..

fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..

pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..




ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk

ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde

Napsal: 28 čer 2006, 14:18
od lt.kubosh
Byrto píše:hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..

fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..

pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..




ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk

ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
Necim to ku&va dokaz!!!