Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat

Příspěvek od Havran »

Zdravim. Mám takový možná blbý dotaz. Jde na Audi 80, r.v. 1993 1.9Tdi 1Z diagnostikovat motor vagem? Nemůžu se totiš spojit s ŘJ motoru, ale s ŘJ ABS a Airbagu jsem se spojil bez sebemenších problémů. Díval jsem se do etechu na schéma ŘJ a nikde jsem nenašel že by to šlo do diagnostického konektoru. Předem děkuji :)
Naposledy upravil(a) Havran dne 27 zář 2008, 18:30, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Kolik má pinů ta ŘJ, 55 nebo 68 ?
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

MAX píše:Kolik má pinů ta ŘJ, 55 nebo 68 ?
Tak to teďka nevím. Jaký je vtom rozdíl? To jako jedna jde a druhá nejde diagnostikovat? Dík
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Diagnostikovat jdou obě, ale každá má k-line vyveden jinde. Jako že bys to vyzkoušel přímo u ní.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

MAX píše:Diagnostikovat jdou obě, ale každá má k-line vyveden jinde. Jako že bys to vyzkoušel přímo u ní.
Jo tak, já jsem myslel že napíchnu konektor 2x2 v pojiskové skříni nebo např přehodím nějaké piny v konektoru a je to. A jak se to teda napichuje? mohl bys mi říct obě verze? Protože kdybych to už rozebral tak zas si nemůžu dovolit stím nejezdit, já to auto potřebuju a tak bych to hned při rozebrání vyskoušel. Ale jakto že jsem se spojil s bagem a ABS? Jinak mohlo by to jít tak, že přehodím pin k-line s L-line?
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Takže ta 55pinová má K-line na pinu 42 a L-line na pinu 27 a ta 68pinová má K-line na pinu 61.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

MAX píše:Takže ta 55pinová má K-line na pinu 42 a L-line na pinu 27 a ta 68pinová má K-line na pinu 61.
Zatím díky, o víkendu to vyzkouším. Doma mi to stále nejde, ale u známého a KTS jsem se normálně spojil na konektoru v pojistkové skříňce.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Tak jsem to dneska skusil a nepomohlo ani napojení přímo ŘJ. Mám 55 pinovou. Po zadání adresy 01 to chvíli načítá a po chvíli mi to napíše: "Nelze sesynchronizovat Baud Rate!" Odpojil jsem i autorádio a pod ale nic nepomáhá. Fakt zajímavé je, že KTSou se spojil úplně normálně. Jinak prozvoňoval jsem i dráty vedoucí ze sásuvky do konektoru ŘJ a oba jsou vpohodě. Známý mi poradil aď skusím místo adresy motoru zadat adresu Diesel-čerpadla ale to neodpovídá vůbec. Prosím, prosím, nevíte někdo co stím? :(
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Zkoušel jsi nastavit jinou komunikační rychlost, např. 2400, 4800, 9600 atd...
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

ne, to ne
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Tak to zkus ve VAG-COMu nastavit, myslím že se to okénko jmenuje START BAUD.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

MAX píše:Tak to zkus ve VAG-COMu nastavit, myslím že se to okénko jmenuje START BAUD.
skusím, zatím díky
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Tak jsem to skusil a pořát nic. Skoušel jsem rychlosti co jsi mi psal a jejich násobky 2 a pořát nic. Mám ŘJ číslo Bosch: 0 281 001 185, vw: 8A0 907 401B, kabel i vag mám ok, skoušel jsem se spojit s IV golfem a vpohodě. Docela mě štve že s cizíma autama se spojím a se svým (od syna) ne.
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Jaký kabel k tomu používáš.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

KKL od motordiag.cz přes sériový port
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“