Stránka 1 z 4

Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat

Napsal: 12 zář 2008, 18:25
od Havran
Zdravim. Mám takový možná blbý dotaz. Jde na Audi 80, r.v. 1993 1.9Tdi 1Z diagnostikovat motor vagem? Nemůžu se totiš spojit s ŘJ motoru, ale s ŘJ ABS a Airbagu jsem se spojil bez sebemenších problémů. Díval jsem se do etechu na schéma ŘJ a nikde jsem nenašel že by to šlo do diagnostického konektoru. Předem děkuji :)

Napsal: 12 zář 2008, 23:33
od MAX
Kolik má pinů ta ŘJ, 55 nebo 68 ?

Napsal: 13 zář 2008, 22:15
od Havran
MAX píše:Kolik má pinů ta ŘJ, 55 nebo 68 ?
Tak to teďka nevím. Jaký je vtom rozdíl? To jako jedna jde a druhá nejde diagnostikovat? Dík

Napsal: 13 zář 2008, 23:00
od MAX
Diagnostikovat jdou obě, ale každá má k-line vyveden jinde. Jako že bys to vyzkoušel přímo u ní.

Napsal: 14 zář 2008, 11:08
od Havran
MAX píše:Diagnostikovat jdou obě, ale každá má k-line vyveden jinde. Jako že bys to vyzkoušel přímo u ní.
Jo tak, já jsem myslel že napíchnu konektor 2x2 v pojiskové skříni nebo např přehodím nějaké piny v konektoru a je to. A jak se to teda napichuje? mohl bys mi říct obě verze? Protože kdybych to už rozebral tak zas si nemůžu dovolit stím nejezdit, já to auto potřebuju a tak bych to hned při rozebrání vyskoušel. Ale jakto že jsem se spojil s bagem a ABS? Jinak mohlo by to jít tak, že přehodím pin k-line s L-line?

Napsal: 16 zář 2008, 10:56
od MAX
Takže ta 55pinová má K-line na pinu 42 a L-line na pinu 27 a ta 68pinová má K-line na pinu 61.

Napsal: 17 zář 2008, 18:13
od Havran
MAX píše:Takže ta 55pinová má K-line na pinu 42 a L-line na pinu 27 a ta 68pinová má K-line na pinu 61.
Zatím díky, o víkendu to vyzkouším. Doma mi to stále nejde, ale u známého a KTS jsem se normálně spojil na konektoru v pojistkové skříňce.

Napsal: 27 zář 2008, 18:29
od Havran
Tak jsem to dneska skusil a nepomohlo ani napojení přímo ŘJ. Mám 55 pinovou. Po zadání adresy 01 to chvíli načítá a po chvíli mi to napíše: "Nelze sesynchronizovat Baud Rate!" Odpojil jsem i autorádio a pod ale nic nepomáhá. Fakt zajímavé je, že KTSou se spojil úplně normálně. Jinak prozvoňoval jsem i dráty vedoucí ze sásuvky do konektoru ŘJ a oba jsou vpohodě. Známý mi poradil aď skusím místo adresy motoru zadat adresu Diesel-čerpadla ale to neodpovídá vůbec. Prosím, prosím, nevíte někdo co stím? :(

Napsal: 27 zář 2008, 19:32
od MAX
Zkoušel jsi nastavit jinou komunikační rychlost, např. 2400, 4800, 9600 atd...

Napsal: 27 zář 2008, 19:36
od Havran
ne, to ne

Napsal: 27 zář 2008, 19:53
od MAX
Tak to zkus ve VAG-COMu nastavit, myslím že se to okénko jmenuje START BAUD.

Napsal: 27 zář 2008, 20:04
od Havran
MAX píše:Tak to zkus ve VAG-COMu nastavit, myslím že se to okénko jmenuje START BAUD.
skusím, zatím díky

Napsal: 28 zář 2008, 12:21
od Havran
Tak jsem to skusil a pořát nic. Skoušel jsem rychlosti co jsi mi psal a jejich násobky 2 a pořát nic. Mám ŘJ číslo Bosch: 0 281 001 185, vw: 8A0 907 401B, kabel i vag mám ok, skoušel jsem se spojit s IV golfem a vpohodě. Docela mě štve že s cizíma autama se spojím a se svým (od syna) ne.

Napsal: 28 zář 2008, 19:38
od MAX
Jaký kabel k tomu používáš.

Napsal: 28 zář 2008, 20:00
od Havran
KKL od motordiag.cz přes sériový port