lze paliv.filtr dolévat vrchem inj.stříkačkou?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

lze paliv.filtr dolévat vrchem inj.stříkačkou?

Příspěvek od Ludra »

Odpouštěl jsem v sobotu nějaký bordel z paliv. filtru a samozřejmě uvolnil vrchní odvzduš. šroub (závit 10).Odpustil jsem cca 50-70 ml bordelu, dolů na převodovku, později do ubrousku. Včera jsem už nenastartoval, točilo a nic. Asi zavzdušněno. Lze tedy nabrat do inj. stříkačky-asi velké, naftu a znovu odšroubovat vršek na filtru a dolévat pomalu po kampkách až poteče ven ? Mělo by to pomoci? Nebo je nutné taky trošku potlačit auto sem-tam...? Jde o starší F. escort Mk4, 1.8D, r. 89, natočeno 190tkm, ten prý když se zavzdušní...to mě varoval předch. majitel, že musím hlídat palivo v nádrži...
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde to ale lepší je balónek z francouze zřejmě ti předchozí majitel zlikvidoval orignál podávací pumpičku na filtru a už ho vynechal kvůli ceně nového dílu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já zas vsázím na odsávačku a po zásanu tahám naftu u čerpadla až jde čistá a pak to propojím, třeba u PD ti za 2s vypne čerpadlo v nádrži když motor nechytne a to je pak dílo miloš
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Hadici která vede naftu do čerpadla sundej na čerpadle,vraz tam velkou stříkačku,2-3 krát nasaj.Potom dej tu hadici zpět.Povol všechny vstřiky(někdy stačí i jeden,ale všechny jsou lepší) a pod plným plynem několikrát protoč motor.Vstřiky dotáhni a zkus nastartovat s plným plynem.Pokud to nechytá tak je potřeba postup opakovat.(povolit vstřiky.........atd)
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

Mě se osvědčilo ostřikovací čerpadýlko z š120 dva dráty k baterce a kousek hadičky k odvzdušnovacímu šroubu.Lukas felda.
karel.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2008, 09:27
Bydliště: Valašsko

Příspěvek od karel.tdi »

ja sem ju cucal hubou přes hadicu a cucl sem si jí kolikrat (rofl)

KAREL
mmmajo
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2008, 20:55
Bydliště: SK

Příspěvek od mmmajo »

Ja ked som mal eskorta 1,6D som to odzdusnoval tak ze som dal hadicu z kompresora do nadrze zatesnil handrou a na prepade od cerpadla odpojil hadicu a tlacil pokial nesla nafta.Potom som v pohode nastartoval
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Ludra »

No díky, ale mně šlo o to, zda pomůže přímo přikapávání stříkačkou do toho filtru zvrchu po tom odšroubovaném odvzdušňovacím šroubu, protože se mi jaksi nikde nepodařilo sehnat schéma filtru jak ten filtr uvnitř/v průřezu vypadá. Přece to musí jít i jinak než odpojovat hadičky nahoře atd., ne ?
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ludra
ano, pres odvzdusnovak ho muzes uplne v pohode CELY zalet palivem, take jsem ho tak plnil.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Nejsnazší je vzít sprej a zkusit to takhle.Páč u Forda když dojde nafta,tak je to fakt průser.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pajda píše:Nejsnazší je vzít sprej a zkusit to takhle.Páč u Forda když dojde nafta,tak je to fakt průser.
nejen ford u některých CR musíš na PC, jinak to prostě už nepojede jak mám miloš
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Ludra »

no tak tohle naštěstí není CR je to koncepčně starej předkomůrkáč s bošáckým čerpadlem co přežvejkne i horší a starou naftu, leč stalo se, příště budu vyměňovat/odpouštět naft. filtr jinde než uprostřed Velké ceny v Brně....(:-))) L
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ludra píše:no tak tohle naštěstí není CR je to koncepčně starej předkomůrkáč s bošáckým čerpadlem co přežvejkne i horší a starou naftu, leč stalo se, příště budu vyměňovat/odpouštět naft. filtr jinde než uprostřed Velké ceny v Brně....(:-))) L
lano to pořeší roztáhneš :-D , já tu měl právě dnes CR to jsem ani nevěděl že to je JT nalil jsem plný filtr , třikrát jsem ho po deseti minutách zapnul, chytl na šup a v poho,
projistotu jsem použil přítele na telef :-D onu miloš
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

no uvidím

Příspěvek od Ludra »

No uvidím, kdyžtak řeknu nějakému pilotu F1, posledí dobou se to jimi na brněnském motodromu jen hemží, před měsícem sám velký M.Schumi, teď Japonec Sakamoto (Lola - Rencek), jestli mě nemůžou roztáhnout...(:-))
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Ludra »

No už se to konečně rozjelo, ale smrdím naftou ještě teď, vycintané nafty aspoň deci a toho kouře! Na Velké ceně kroutili včera hlavou....L.
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“