Stránka 1 z 2

lze paliv.filtr dolévat vrchem inj.stříkačkou?

Napsal: 15 zář 2008, 14:36
od Ludra
Odpouštěl jsem v sobotu nějaký bordel z paliv. filtru a samozřejmě uvolnil vrchní odvzduš. šroub (závit 10).Odpustil jsem cca 50-70 ml bordelu, dolů na převodovku, později do ubrousku. Včera jsem už nenastartoval, točilo a nic. Asi zavzdušněno. Lze tedy nabrat do inj. stříkačky-asi velké, naftu a znovu odšroubovat vršek na filtru a dolévat pomalu po kampkách až poteče ven ? Mělo by to pomoci? Nebo je nutné taky trošku potlačit auto sem-tam...? Jde o starší F. escort Mk4, 1.8D, r. 89, natočeno 190tkm, ten prý když se zavzdušní...to mě varoval předch. majitel, že musím hlídat palivo v nádrži...

Napsal: 15 zář 2008, 16:26
od Ladas
jde to ale lepší je balónek z francouze zřejmě ti předchozí majitel zlikvidoval orignál podávací pumpičku na filtru a už ho vynechal kvůli ceně nového dílu...

Napsal: 15 zář 2008, 17:42
od slovacek.milos
já zas vsázím na odsávačku a po zásanu tahám naftu u čerpadla až jde čistá a pak to propojím, třeba u PD ti za 2s vypne čerpadlo v nádrži když motor nechytne a to je pak dílo miloš

Napsal: 15 zář 2008, 21:45
od Fazer
Hadici která vede naftu do čerpadla sundej na čerpadle,vraz tam velkou stříkačku,2-3 krát nasaj.Potom dej tu hadici zpět.Povol všechny vstřiky(někdy stačí i jeden,ale všechny jsou lepší) a pod plným plynem několikrát protoč motor.Vstřiky dotáhni a zkus nastartovat s plným plynem.Pokud to nechytá tak je potřeba postup opakovat.(povolit vstřiky.........atd)

Napsal: 15 zář 2008, 21:57
od milda64
Mě se osvědčilo ostřikovací čerpadýlko z š120 dva dráty k baterce a kousek hadičky k odvzdušnovacímu šroubu.Lukas felda.

Napsal: 16 zář 2008, 20:54
od karel.tdi
ja sem ju cucal hubou přes hadicu a cucl sem si jí kolikrat (rofl)

KAREL

Napsal: 17 zář 2008, 16:44
od mmmajo
Ja ked som mal eskorta 1,6D som to odzdusnoval tak ze som dal hadicu z kompresora do nadrze zatesnil handrou a na prepade od cerpadla odpojil hadicu a tlacil pokial nesla nafta.Potom som v pohode nastartoval

Napsal: 17 zář 2008, 17:47
od Ludra
No díky, ale mně šlo o to, zda pomůže přímo přikapávání stříkačkou do toho filtru zvrchu po tom odšroubovaném odvzdušňovacím šroubu, protože se mi jaksi nikde nepodařilo sehnat schéma filtru jak ten filtr uvnitř/v průřezu vypadá. Přece to musí jít i jinak než odpojovat hadičky nahoře atd., ne ?

Napsal: 17 zář 2008, 18:00
od radluk
Ludra
ano, pres odvzdusnovak ho muzes uplne v pohode CELY zalet palivem, take jsem ho tak plnil.

Napsal: 17 zář 2008, 19:20
od pajda
Nejsnazší je vzít sprej a zkusit to takhle.Páč u Forda když dojde nafta,tak je to fakt průser.

Napsal: 18 zář 2008, 11:10
od slovacek.milos
pajda píše:Nejsnazší je vzít sprej a zkusit to takhle.Páč u Forda když dojde nafta,tak je to fakt průser.
nejen ford u některých CR musíš na PC, jinak to prostě už nepojede jak mám miloš

Napsal: 18 zář 2008, 17:03
od Ludra
no tak tohle naštěstí není CR je to koncepčně starej předkomůrkáč s bošáckým čerpadlem co přežvejkne i horší a starou naftu, leč stalo se, příště budu vyměňovat/odpouštět naft. filtr jinde než uprostřed Velké ceny v Brně....(:-))) L

Napsal: 18 zář 2008, 19:13
od slovacek.milos
Ludra píše:no tak tohle naštěstí není CR je to koncepčně starej předkomůrkáč s bošáckým čerpadlem co přežvejkne i horší a starou naftu, leč stalo se, příště budu vyměňovat/odpouštět naft. filtr jinde než uprostřed Velké ceny v Brně....(:-))) L
lano to pořeší roztáhneš :-D , já tu měl právě dnes CR to jsem ani nevěděl že to je JT nalil jsem plný filtr , třikrát jsem ho po deseti minutách zapnul, chytl na šup a v poho,
projistotu jsem použil přítele na telef :-D onu miloš

no uvidím

Napsal: 19 zář 2008, 12:23
od Ludra
No uvidím, kdyžtak řeknu nějakému pilotu F1, posledí dobou se to jimi na brněnském motodromu jen hemží, před měsícem sám velký M.Schumi, teď Japonec Sakamoto (Lola - Rencek), jestli mě nemůžou roztáhnout...(:-))

Napsal: 23 zář 2008, 14:07
od Ludra
No už se to konečně rozjelo, ale smrdím naftou ještě teď, vycintané nafty aspoň deci a toho kouře! Na Velké ceně kroutili včera hlavou....L.