Stránka 1 z 3

Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI

Napsal: 01 črc 2006, 19:58
od Jarda_V
Ahoj jezdíte někdo s tímto motorem a chipem? Jaké máte zkušenosti.
Díky Jarda

Napsal: 01 črc 2006, 23:50
od Jim
já osobní zkušenost nemám, ale od kámoše ze servisu jsem slyšel. že nic moc...1.9TDI s upravou na 120kW je oki, ale 2.0 na zhruba 132kW nic moc...ale neberte moji info za jednoznačnou, třeba to nakonec ani tak není.. :)

Napsal: 02 črc 2006, 08:42
od chucky
Jim píše:já osobní zkušenost nemám, ale od kámoše ze servisu jsem slyšel. že nic moc...1.9TDI s upravou na 120kW je oki, ale 2.0 na zhruba 132kW nic moc...ale neberte moji info za jednoznačnou, třeba to nakonec ani tak není.. :)
Tím chceš vlastně říct, že 120kW je více než 132.... (LOL)

Napsal: 02 črc 2006, 09:51
od go.vojta
Já už s ním jel. s alteou. Ten motor v sérii, jede fakt dobře a má skvělej průběh. táhne od nízkých otáček až do omezovače. S čipem to jede líp, ale řekl bych, že už se ten průbeh zhoršil. dost to kope jak začne tahat turbo, ale každopádně to už jede dost. Ale měl tam normální čip. ještě mohl mít ostřejší čip, ale měl z toho strach. u tohohle motoru bych se toho nebál.. zvláštní je, že ta altea jela nenačipovaná min jak určitě těžší taky nenačipovanej 5 golf 20tdi 4motion, a oktávka 20tdi jela ještě víc jak ten golf.. a přitom ta altea má málo najeto a nic jí není. ale jela zatím nejmín co jsem s 20 tdi jel..

Napsal: 02 črc 2006, 12:31
od Jim
chucky: zapomněl jsem doplnit že z hlediska spolehlivosti a výdrže...ale spíš hodně bude záležet na provedení chipu

Napsal: 02 črc 2006, 20:52
od Jarda_V
Chci koupit Octávku RS s 2.0 TDI 170 koní a protože není díky tomu že motor je úplněně nový se s tím někde projet tak se ptám jak jede chipované 2.0 TDI 104kw. Předpokládám že to bude podobné jako ta 170 (asi ne tak lineární průběh)

J.

Napsal: 03 črc 2006, 16:47
od Forest
Nemuzes srovnavat stare 2,0TDI PD a to nove ...je to neco uplne jineho (pokud jsem to dobre pochopil, chces si koupit Octu s tim novym TDIckem)

Napsal: 05 črc 2006, 12:53
od go.vojta
Proč myslíš, že je to něco úplně jiné. ten motor bude stejný, tipuju akorát jiné turbo a soft, asi aji trysky. 2.0tdi je bohatě dimenzovanej. tech 170 koní skousne v pohodě jenom úpravou softweru.

Napsal: 05 črc 2006, 19:14
od chucky
go.vojta píše:Proč myslíš, že je to něco úplně jiné. ten motor bude stejný, tipuju akorát jiné turbo a soft, asi aji trysky. 2.0tdi je bohatě dimenzovanej. tech 170 koní skousne v pohodě jenom úpravou softweru.
myslím, že 2,0 TDI se čipuje na více než 170 koní :)

ovšem načipovaný 170 koňoví bych si nechal líbit ještě víc 8)

Napsal: 24 črc 2006, 17:16
od jirkaK
2.0 TDI se čipuje na cca 180 - 185 PS a 380 - 400 Nm (liší se u různých úpravců). Jaký jsou konstrukční změny u tohoto motoru se sériovým výkonem 170 PS oproti 140 PS mi nedokázal nikdo přesně říct, přesto, že jsem se dotazoval v Boleslavi, u dovozce VW nebo u Cimbu. Dostal jsem jen mlhavý odpovědi. Cimbu např tvrdí, že je to především v SW. Jediný, co jsem se dověděl v Boleslavi je, že jsou jiný vstřikovače. Jinak mám s upraveným 2.0 TDI najeto cca 60 t. km. Rád bych si vyměnil názory s někým, kdo ho má taky, ale zatím jsem na nikoho nenarazil. Bohužel se ale naopak setkávám s neověřenými a trochu pomatenými informacemi, jako např. v některých zdejších příspěvcích. :o

Napsal: 24 črc 2006, 18:06
od Germi
Já myslim, že změna bude jen v piezo vstřikách a softu :?

Obrázek

Napsal: 25 črc 2006, 19:33
od go.vojta
Hm. možná bude lepší ten 103kw motor a nechat ho dobře čipnout, než ten 125kw. ten už má v sérii částicovej filtr a tam už čip není dobrej nápad. ten filtr to zničí. jedině to nechat čipnout od kvalitních firem v německu. ale to je pálka.

Napsal: 25 črc 2006, 20:12
od Kornout
go.vojta píše:Hm. možná bude lepší ten 103kw motor a nechat ho dobře čipnout, než ten 125kw. ten už má v sérii částicovej filtr a tam už čip není dobrej nápad. ten filtr to zničí. jedině to nechat čipnout od kvalitních firem v německu. ale to je pálka.
Ten filtr to nezníčí, akorát se bude pořád zasírat a tím pádem brzdit, nejlepší je ten filtr vykopnout uplně, což je ale problém kvůli záruce, jedině udělat nějakej mezikus s závitama na čidla tlaku a ten tam zatím vrazit.

Napsal: 26 črc 2006, 06:39
od jirkaK
to Vojta : všude tady čtu oslavný písně, jak jsou u Dieselpower nejlepší, ale když se má něco udělat pořádně, tak se musí ke kvalitním firmám do Německa ?! No to tu moc hezkou reklamu neděláš.

Napsal: 26 črc 2006, 09:02
od go.vojta
To není o reklamě.. u nás asi větší experty na úpravy tdi než v dieselpoweru nenajdeš. Ale po pravdě nevím jak se zatím perou s tímhle motorem a jestli mají dobrej soft na tento motor. u toho 125kw mororu bude určitě lepší ten filtr nějak vyndat a nezničit udělat mezikus a v případě závady a nutnosti reklamace ho dát zpátky. a nechát nahrát origo soft.