Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

Příspěvek od Toledak »

Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???
Nafta patří do TDi!
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Holz-tdi píše:Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.
Jen se cpi, mě to nevadí :) , taky jsem to tam viděl, ale chtěl bych o tom vědět něco konkrétního........
Nafta patří do TDi!
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací. (noteeth)
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme... :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Bóďa píše:Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací. (noteeth)
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme... :)
Jak to?Není volně na prodej? :(
Nafta patří do TDi!
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

lt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
OII TDI77kw bez plynu jen pri podrazeni 6000ot, motor prezil bez uhony

jinak TDI maj bez zatizeni psanejch max 5200ot na cca 1s na emisich

ale treba takovej holz toci bezne na sprintech u svyho TDI 5500ot mozna vic :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 25 led 2006, 22:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_V »

myslím že SDI má ostřejší vačku ale chce to poměřit
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

lt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
Smrtelný otáčky pro moji kliku nezvlád otáčkoměr (málo číslic) takže nevím (wallbash)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Jarda_V píše:myslím že SDI má ostřejší vačku ale chce to poměřit
Že by?A ta vačka má klínek, nebo je tam kónus pro nasazení rozvodového kola?
Nafta patří do TDi!
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
fonzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 dub 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fonzo »

Zdravim, mam dotaz...
Jakej je rozdíl mezi SDI a TDI vačkou? Potažmo hlavou???
:?
VW Polo 1,9 SDi --> TDI... Už brzo
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Toledak píše:
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???
budeš mít jiný časováni tím pádem by se ti mohli změnit tlaky a nebo proto že vačka otevíra v jiném uhlu než je puvodně pro hlavu navženo a mohla by ti prasknout vzpěra
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

Cupra ma pravdu sdi bude mit vetsi tlaky
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“