Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???
Holz-tdi píše:Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.
Jen se cpi, mě to nevadí , taky jsem to tam viděl, ale chtěl bych o tom vědět něco konkrétního........
Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací.
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme...
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Bóďa píše:Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací.
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme...
Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.
Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???
budeš mít jiný časováni tím pádem by se ti mohli změnit tlaky a nebo proto že vačka otevíra v jiném uhlu než je puvodně pro hlavu navženo a mohla by ti prasknout vzpěra
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi