Stránka 1 z 2

Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

Napsal: 04 črc 2006, 20:39
od Toledak
Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???

Napsal: 04 črc 2006, 20:55
od Holz-tdi
Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.

Napsal: 04 črc 2006, 21:26
od Toledak
Holz-tdi píše:Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.
Jen se cpi, mě to nevadí :) , taky jsem to tam viděl, ale chtěl bych o tom vědět něco konkrétního........

Napsal: 04 črc 2006, 22:52
od lt.kubosh
Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?

Napsal: 05 črc 2006, 05:15
od Bóďa
Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací. (noteeth)
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme... :)

Napsal: 05 črc 2006, 06:53
od Toledak
Bóďa píše:Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací. (noteeth)
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme... :)
Jak to?Není volně na prodej? :(

Napsal: 05 črc 2006, 08:56
od mvolesko
lt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
OII TDI77kw bez plynu jen pri podrazeni 6000ot, motor prezil bez uhony

jinak TDI maj bez zatizeni psanejch max 5200ot na cca 1s na emisich

ale treba takovej holz toci bezne na sprintech u svyho TDI 5500ot mozna vic :)

Napsal: 05 črc 2006, 10:23
od Jarda_V
myslím že SDI má ostřejší vačku ale chce to poměřit

Napsal: 05 črc 2006, 12:36
od titan0306
lt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.

Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
Smrtelný otáčky pro moji kliku nezvlád otáčkoměr (málo číslic) takže nevím (wallbash)

Napsal: 05 črc 2006, 15:22
od Toledak
Jarda_V píše:myslím že SDI má ostřejší vačku ale chce to poměřit
Že by?A ta vačka má klínek, nebo je tam kónus pro nasazení rozvodového kola?

Napsal: 05 črc 2006, 23:09
od Holz-tdi
Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.

Napsal: 06 črc 2006, 06:35
od Toledak
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???

Napsal: 06 črc 2006, 21:48
od fonzo
Zdravim, mam dotaz...
Jakej je rozdíl mezi SDI a TDI vačkou? Potažmo hlavou???
:?

Napsal: 07 črc 2006, 06:52
od Rybízek
Toledak píše:
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???
budeš mít jiný časováni tím pádem by se ti mohli změnit tlaky a nebo proto že vačka otevíra v jiném uhlu než je puvodně pro hlavu navženo a mohla by ti prasknout vzpěra

Napsal: 07 črc 2006, 16:31
od Machča
Cupra ma pravdu sdi bude mit vetsi tlaky