Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)
Napsal: 04 črc 2006, 20:39
Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???
Jen se cpi, mě to nevadíHolz-tdi píše:Promiň, že se sem cpu, ale mě by to taky docela zajímalo. Myslím že by ti mohl odpovědět Stingray. Trochu to nakous dole ve výfukách. Čao.
Jak to?Není volně na prodej?Bóďa píše:Pro AHU asi 4900ot. při 2 barech. Doloženo fotodokumentací.![]()
Ostrá vačka se vyrábí, nárůst výkonu a krouťáku je bohovský, ale cenu se asi nikdy nedovíme...
OII TDI77kw bez plynu jen pri podrazeni 6000ot, motor prezil bez uhonylt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.
Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
Smrtelný otáčky pro moji kliku nezvlád otáčkoměr (málo číslic) takže nevímlt.kubosh píše:Ja se priseru jinak.
Jake otacky jsou pro TDI smrtelne? Zkousel jste to nekdo?
Že by?A ta vačka má klínek, nebo je tam kónus pro nasazení rozvodového kola?Jarda_V píše:myslím že SDI má ostřejší vačku ale chce to poměřit
Proč hrozí destrukce hlavy???Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.
Další prosím! Čao.
budeš mít jiný časováni tím pádem by se ti mohli změnit tlaky a nebo proto že vačka otevíra v jiném uhlu než je puvodně pro hlavu navženo a mohla by ti prasknout vzpěraToledak píše:Proč hrozí destrukce hlavy???Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.
Další prosím! Čao.