budik tlaku turba + regulator tlaku turba

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

budik tlaku turba + regulator tlaku turba

Příspěvek od xxfavo »

cau,chtel jsem se zeptat jak je slozita instalace budiku tlaku turba?Nasel jsem treba tento http://tuning.shop5.cz/cz-detail-90677.html .Jestli je v baleni komplet instalacni material potrebny k spavne funkci budiku?jestli je tam hadicka natazena az k budiku nebo jak to vubec funguje?Nebo se vyplati priplatit za nejaky lepsi budik?
A dalsi muj dotaz je ohledne regulatoru tlaku turba?Myslim treba todle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny ... jestli to bude fungovat bez zmeny dat v ridici jednotce nebo je nutne udelat i chip tuning?
Jo a mam motor Renault dti ...
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

Pripadne nemate na tomto motoru nekdo zvyseny vykon?Videl jsem,ze nektere firmy nabizeji zvyseni vykonu ze 72kW na nejakych 94kw...Ale nevite na kolik prijde tak nejlevnejsi prechipovani?Nejlepe Prerov a okoli...dekuju
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tady určitě vznikne problém, protože tlak na výstupu z turba snímá snímač přeplňovacího tlaku. Jednotka to vyhodnotí jako chybu a nastaví nouzový režim.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

A mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?A kdyz zvysuji vykon u tohoto motoru jak docili toho,ze turbo tlaci vic?
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

xxfavo píše:A mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?A kdyz zvysuji vykon u tohoto motoru jak docili toho,ze turbo tlaci vic?


ten budík si nekupuj je přesnej jak ožralej lukostřelec
navíc nepotřebuješ budík do mínusu (nemáš v sání podtlak)
ten budík si kup někde kde se prodává svařovací technika
kup si budík z acetylenu do 2,5baru a udělej si na něj koncovku na hadici
a vyrob si mezikus kterej zašrobíš do sání a na konci dáš hadici s budíkem !! (kdybi něco můžu vyrobit)
na autě jestli ho chceš ladit tak si zaslep EGR (to je základ)
zjisti si co máš vůbec za turbo jestli náhodou není VGT
ale asi nebude. ten štelung na zvýšení tlaku turba si nekupuj
je k ničemu,tlak turba si zvýšíš přímo na westgate
a co se tyče toho senzoru (nevim jak je řešenej)
ideální by bylo kdybi šla ze sání hadička (cca 30cm)
a na jejím konci byl ten senzor to ti pak stačí přěd něj vrtnou dirku 1mm a jeto (hlavně si pořiď ten měřák tlaku) dřív s tim nelaboruj
pak zkus vytáhnout katalizátor (pokud za ním není lambda sonda)
eště bys mohl pro začátek dát filtr na ventilový víko
a ten vývod na sání zaslepit

nedávej hlavně nějaký sportovní filtry na sání !!!
akorát si zničíš váhu vzduchu
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

No tak budik jsem si uz bohuzel objednal :( jestli je vazne tak nepresnej tak to me nasralo :(
jinak jak se da teda primo na tom turbo zvysit tlak?Pomuze,kdyz sem dam dyztak foto?jinak jak je to s tou naftou?staci,kdyz pridam jen na turbu nebo to bude chtit pri mirnym pridani tlaku zvysit i mnozstvi nafty?
diky za vasi trpelivost.....jiank jak jsem psal je tam elektronicke cerpadlo vstrikovaci....
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

no v prve ředě by to chtělo změřit na jakym tlaku seš !!!
jinak http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=596
tady se dozvíš jak zvětšit tlak turba

za další vyřeš kde to má snímaš tlaku v sání
a dejme tomu tímhle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny
(třeba) pořeš to aby si motor myslel
že tlak v sání je menší (omrdat počítač-jestli neseš blbej tak víš jak to myslim)
¨
za další si zežěň čídlo na kontrolku maximálního tlaku turba
z fiatu tipo 1,9td -je to v sacích svodech lezou z toho 2 nožičky

a udělej si schéma přes přepínací relé aby když v sání bude tlak 0,9baru (na to to je nastavený) tak se to relé přehodí na předřadnej odpor
popsaný je to tady jak se to dělá http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932


čili když dosáhneš polnící tlak 1,0baru tak se obvod přehodí
řídící jednoka podle čidla v saní si myslí že tlak není překročenej
ale že nafta má 130°C (viz odpor)a tak dá větší dávku a tím se to vyrovná :D
jinak pak polaď ten vejfuck

doufám že si to pochopil ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

Diky za reakci...musim si to v klidu promyslet a podivat se po aute,co jakou vetou jsi myslel.Pak bych se ti dyztak ozval.Pokud by jsi byl ochotnej i potom dyztak poradit tak bych byl rad...musim si to vse precist a promylset ,jestli budu vubec chapat souvislosti...Diky.
za kazdej dalsi pripadnej komentar budu rad:)

Jo a plati to co jsi popsal na vsechny typi motoru,kdy je motor rizeny westgetem?
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

motor není řízenej westgatem
westgate je v turbu a reguluje tlak aby se nepřešvihnul !!!!!

no plus mínus jo záleží na systému vstřikováni a na turbu

typ vtřikování-comonrail,PD,retačka,řadovka

typ regulace turba-westgate,VGT
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“