budik tlaku turba + regulator tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
budik tlaku turba + regulator tlaku turba
cau,chtel jsem se zeptat jak je slozita instalace budiku tlaku turba?Nasel jsem treba tento http://tuning.shop5.cz/cz-detail-90677.html .Jestli je v baleni komplet instalacni material potrebny k spavne funkci budiku?jestli je tam hadicka natazena az k budiku nebo jak to vubec funguje?Nebo se vyplati priplatit za nejaky lepsi budik?
A dalsi muj dotaz je ohledne regulatoru tlaku turba?Myslim treba todle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny ... jestli to bude fungovat bez zmeny dat v ridici jednotce nebo je nutne udelat i chip tuning?
Jo a mam motor Renault dti ...
A dalsi muj dotaz je ohledne regulatoru tlaku turba?Myslim treba todle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny ... jestli to bude fungovat bez zmeny dat v ridici jednotce nebo je nutne udelat i chip tuning?
Jo a mam motor Renault dti ...
xxfavo píše:A mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?A kdyz zvysuji vykon u tohoto motoru jak docili toho,ze turbo tlaci vic?
ten budík si nekupuj je přesnej jak ožralej lukostřelec
navíc nepotřebuješ budík do mínusu (nemáš v sání podtlak)
ten budík si kup někde kde se prodává svařovací technika
kup si budík z acetylenu do 2,5baru a udělej si na něj koncovku na hadici
a vyrob si mezikus kterej zašrobíš do sání a na konci dáš hadici s budíkem !! (kdybi něco můžu vyrobit)
na autě jestli ho chceš ladit tak si zaslep EGR (to je základ)
zjisti si co máš vůbec za turbo jestli náhodou není VGT
ale asi nebude. ten štelung na zvýšení tlaku turba si nekupuj
je k ničemu,tlak turba si zvýšíš přímo na westgate
a co se tyče toho senzoru (nevim jak je řešenej)
ideální by bylo kdybi šla ze sání hadička (cca 30cm)
a na jejím konci byl ten senzor to ti pak stačí přěd něj vrtnou dirku 1mm a jeto (hlavně si pořiď ten měřák tlaku) dřív s tim nelaboruj
pak zkus vytáhnout katalizátor (pokud za ním není lambda sonda)
eště bys mohl pro začátek dát filtr na ventilový víko
a ten vývod na sání zaslepit
nedávej hlavně nějaký sportovní filtry na sání !!!
akorát si zničíš váhu vzduchu
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

No tak budik jsem si uz bohuzel objednal
jestli je vazne tak nepresnej tak to me nasralo
jinak jak se da teda primo na tom turbo zvysit tlak?Pomuze,kdyz sem dam dyztak foto?jinak jak je to s tou naftou?staci,kdyz pridam jen na turbu nebo to bude chtit pri mirnym pridani tlaku zvysit i mnozstvi nafty?
diky za vasi trpelivost.....jiank jak jsem psal je tam elektronicke cerpadlo vstrikovaci....


jinak jak se da teda primo na tom turbo zvysit tlak?Pomuze,kdyz sem dam dyztak foto?jinak jak je to s tou naftou?staci,kdyz pridam jen na turbu nebo to bude chtit pri mirnym pridani tlaku zvysit i mnozstvi nafty?
diky za vasi trpelivost.....jiank jak jsem psal je tam elektronicke cerpadlo vstrikovaci....
no v prve ředě by to chtělo změřit na jakym tlaku seš !!!
jinak http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=596
tady se dozvíš jak zvětšit tlak turba
za další vyřeš kde to má snímaš tlaku v sání
a dejme tomu tímhle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny
(třeba) pořeš to aby si motor myslel
že tlak v sání je menší (omrdat počítač-jestli neseš blbej tak víš jak to myslim)
¨
za další si zežěň čídlo na kontrolku maximálního tlaku turba
z fiatu tipo 1,9td -je to v sacích svodech lezou z toho 2 nožičky
a udělej si schéma přes přepínací relé aby když v sání bude tlak 0,9baru (na to to je nastavený) tak se to relé přehodí na předřadnej odpor
popsaný je to tady jak se to dělá http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932
čili když dosáhneš polnící tlak 1,0baru tak se obvod přehodí
řídící jednoka podle čidla v saní si myslí že tlak není překročenej
ale že nafta má 130°C (viz odpor)a tak dá větší dávku a tím se to vyrovná
jinak pak polaď ten vejfuck
doufám že si to pochopil
jinak http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=596
tady se dozvíš jak zvětšit tlak turba
za další vyřeš kde to má snímaš tlaku v sání
a dejme tomu tímhle http://www.tuning-centrum.cz/product/53 ... ba---cerny
(třeba) pořeš to aby si motor myslel
že tlak v sání je menší (omrdat počítač-jestli neseš blbej tak víš jak to myslim)
¨
za další si zežěň čídlo na kontrolku maximálního tlaku turba
z fiatu tipo 1,9td -je to v sacích svodech lezou z toho 2 nožičky
a udělej si schéma přes přepínací relé aby když v sání bude tlak 0,9baru (na to to je nastavený) tak se to relé přehodí na předřadnej odpor
popsaný je to tady jak se to dělá http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932
čili když dosáhneš polnící tlak 1,0baru tak se obvod přehodí
řídící jednoka podle čidla v saní si myslí že tlak není překročenej
ale že nafta má 130°C (viz odpor)a tak dá větší dávku a tím se to vyrovná

jinak pak polaď ten vejfuck
doufám že si to pochopil

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Diky za reakci...musim si to v klidu promyslet a podivat se po aute,co jakou vetou jsi myslel.Pak bych se ti dyztak ozval.Pokud by jsi byl ochotnej i potom dyztak poradit tak bych byl rad...musim si to vse precist a promylset ,jestli budu vubec chapat souvislosti...Diky.
za kazdej dalsi pripadnej komentar budu rad:)
Jo a plati to co jsi popsal na vsechny typi motoru,kdy je motor rizeny westgetem?
za kazdej dalsi pripadnej komentar budu rad:)
Jo a plati to co jsi popsal na vsechny typi motoru,kdy je motor rizeny westgetem?
motor není řízenej westgatem
westgate je v turbu a reguluje tlak aby se nepřešvihnul !!!!!
no plus mínus jo záleží na systému vstřikováni a na turbu
typ vtřikování-comonrail,PD,retačka,řadovka
typ regulace turba-westgate,VGT
westgate je v turbu a reguluje tlak aby se nepřešvihnul !!!!!
no plus mínus jo záleží na systému vstřikováni a na turbu
typ vtřikování-comonrail,PD,retačka,řadovka
typ regulace turba-westgate,VGT
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
