pomoc s Renault Megane II dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

pomoc s Renault Megane II dci

Příspěvek od kumac »

Prosím o pomoc, bo som už bezradný...auto mi vyhodí kontrolku pri akcelerácii Alimentazione Controlare,počítač mi vypísal chyby ako vysoký a nízky tlak turba, no chybu som nenašiel: podtlaky ok,turbo ok,intercoler ok, tyčka na turbe chodí lahko, tak myslím, že to nie je pridreté,AGR vyčistený, neviem, prosím o radu.............
vstreky kontrolované, mali by byť ok
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2008, 15:08

Příspěvek od vencavw »

Já sice do renaultu moc nedělám,ale nejde v diagu vičíst jaký oprvdu turbo dává tlak? Třeba u peugeotu to dělá docela často, el. ventilek na podtlak, nebo někde uchází podtlak a turbo se špatně nastavuje.
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

ale nevypísala by ho diagnostika? dá sa nejako prekontrolovať?
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2008, 15:08

Příspěvek od vencavw »

Co vím tak to diagnostika nenapíše. Prvně bych se podíval jakej je ten tlak turba a pak bych to řešil.
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

no najprv nízky potom vysoký napísala diagnostika, AGR som vyčistil, hadičky prekontroloval aj čidlo tlaku na sacom potrubí som vyčistil, tak naeviem ako ak mas osvedčený recept, tak sem s ním, lebo som fakt beznádejný
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pokud nizky a pak vysoky, tak bude chyba v regulaci
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

Peete píše:pokud nizky a pak vysoky, tak bude chyba v regulaci
v regulaci na turbe alebo na podtlakovom ventile, z ktorého ide podtlak do toho zvonca či ako sa to vola, ktorý ovláda tyčku na turbe
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

ten podtlakovej ventil ti reguluje turbo, zkus na zkousku jinej
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

no fajn len neviem o nikom kto to má taký motor ako ja, tak výmena zrejme len ked sa kupi
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Půjč si od někoho N75 z Octávie. Má sice jinej konektor, ale pro ověření funkce se to dá nabastlit.
Ten problém ale může být i v ucpaném katalyzátoru. Zažil jsem to, neukládalo to nic a nejelo. Po vyrubání= letadlo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

no akurát som vymenil aj čidlo tlaku sania, aj regulátor tlaku turba /ten podtlakový membránový sersam/ a robí to stále.
Pre upresnenie auto na volnobehu má len kolo 750 až 800 otáčok,pri jazde na 5 rýchlostnom stupni kolo 3000 otáčok robí to že my vyhodi kontrolku Alimentazione controlare a tak troška ma sekne ked dupem na plyn zhasne a tahá dalej. Môže to robiť palivový filter?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Určitě tam byla napsaná závada o tlaku v sacim potrubí?...napadlo mě, jestli to nebyla spíš špatná kalibrace polohy plynovýho pedálu... asi bude lepší se projet s notebookem
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2008, 16:53

Příspěvek od kumac »

No bol to tlak ale nie na sacom ale na turbe, o tom pedále mi hovorili viaceri už no určite by ho vypísala diagnostika, aspon zaradila medzi sporadické chyby, ktovie............
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“