Stránka 1 z 1
pomoc s Renault Megane II dci
Napsal: 02 říj 2008, 16:08
od kumac
Prosím o pomoc, bo som už bezradný...auto mi vyhodí kontrolku pri akcelerácii Alimentazione Controlare,počítač mi vypísal chyby ako vysoký a nízky tlak turba, no chybu som nenašiel: podtlaky ok,turbo ok,intercoler ok, tyčka na turbe chodí lahko, tak myslím, že to nie je pridreté,AGR vyčistený, neviem, prosím o radu.............
vstreky kontrolované, mali by byť ok
Napsal: 02 říj 2008, 19:48
od vencavw
Já sice do renaultu moc nedělám,ale nejde v diagu vičíst jaký oprvdu turbo dává tlak? Třeba u peugeotu to dělá docela často, el. ventilek na podtlak, nebo někde uchází podtlak a turbo se špatně nastavuje.
Napsal: 02 říj 2008, 19:52
od kumac
ale nevypísala by ho diagnostika? dá sa nejako prekontrolovať?
Napsal: 02 říj 2008, 20:52
od vencavw
Co vím tak to diagnostika nenapíše. Prvně bych se podíval jakej je ten tlak turba a pak bych to řešil.
Napsal: 03 říj 2008, 07:36
od kumac
no najprv nízky potom vysoký napísala diagnostika, AGR som vyčistil, hadičky prekontroloval aj čidlo tlaku na sacom potrubí som vyčistil, tak naeviem ako ak mas osvedčený recept, tak sem s ním, lebo som fakt beznádejný
Napsal: 03 říj 2008, 11:59
od Peete
pokud nizky a pak vysoky, tak bude chyba v regulaci
Napsal: 03 říj 2008, 12:07
od kumac
Peete píše:pokud nizky a pak vysoky, tak bude chyba v regulaci
v regulaci na turbe alebo na podtlakovom ventile, z ktorého ide podtlak do toho zvonca či ako sa to vola, ktorý ovláda tyčku na turbe
Napsal: 04 říj 2008, 06:03
od Peete
ten podtlakovej ventil ti reguluje turbo, zkus na zkousku jinej
Napsal: 05 říj 2008, 07:47
od kumac
no fajn len neviem o nikom kto to má taký motor ako ja, tak výmena zrejme len ked sa kupi
Napsal: 05 říj 2008, 15:27
od origoš
Půjč si od někoho N75 z Octávie. Má sice jinej konektor, ale pro ověření funkce se to dá nabastlit.
Ten problém ale může být i v ucpaném katalyzátoru. Zažil jsem to, neukládalo to nic a nejelo. Po vyrubání= letadlo.
Napsal: 05 říj 2008, 17:05
od kumac
no akurát som vymenil aj čidlo tlaku sania, aj regulátor tlaku turba /ten podtlakový membránový sersam/ a robí to stále.
Pre upresnenie auto na volnobehu má len kolo 750 až 800 otáčok,pri jazde na 5 rýchlostnom stupni kolo 3000 otáčok robí to že my vyhodi kontrolku Alimentazione controlare a tak troška ma sekne ked dupem na plyn zhasne a tahá dalej. Môže to robiť palivový filter?
Napsal: 07 říj 2008, 21:40
od chosepm
Určitě tam byla napsaná závada o tlaku v sacim potrubí?...napadlo mě, jestli to nebyla spíš špatná kalibrace polohy plynovýho pedálu... asi bude lepší se projet s notebookem
Napsal: 08 říj 2008, 06:47
od kumac
No bol to tlak ale nie na sacom ale na turbe, o tom pedále mi hovorili viaceri už no určite by ho vypísala diagnostika, aspon zaradila medzi sporadické chyby, ktovie............