tds hydroštely

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

tds hydroštely

Příspěvek od MIR.B.M.W »

kdo mi pošle nastaveni motoru rozvody na 325tds rozbyji mi to hydroštely ,nastavim to a rozbyju hydroštely začne cvakani motoru poradtě
moje skype je Mira.B.M.W
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

To ti to nějak divně opravili,že to kurví hydroštely.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Hale a nebyl celej ten problém právě v těch hydroštelech,že se to potkalo a že to tak hulilo. ;)
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

Obrázek


nic na tom neni kolík do setrvaku a pak jen cihnout na vacku je ofrezovana a vackove kolo je plovouci,je na to pripravek ale vychazi ty plosky kolmo k hlave.a cerpadlo je bud na 4 nebo na 6 valec.
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

Diky za planek je mozne když je to špatne nastavene rozbije to hydro štely . když to podle toho nastavim tak by mělo čerpadlo začinat na šestym valci .muze to delat vačka? diky
moje skype je Mira.B.M.W
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

spatne nastavenej muze hydra rozbit.muze se ten motor dobihat co povoli napnuti retezu.to znamena ze by vacka na plovoucim kole byla spatne nastavena.
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

toyota.kzj čau od kad jste ja jsem z kladna
moje skype je Mira.B.M.W
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

jak povolim ten řetěz
moje skype je Mira.B.M.W
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Hale psal si,že ti tam řekli 25 K za opravu a stejně to budeš rozdělávat,tak to trochu nechápu.
Řekli ti vůbec okolik to bylo rozčasovaný?
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Ten řetěz se povolí,když přes nějakou páku odtlačíš tu napínací lištu a tím zároven ten hydraulický šponovák a zajistíš ho kolíčkem o síle 5 mm.
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

je možny že mi netlači olejová pumpa olej a že to nemusi bejt těmy hydroštelama
moje skype je Mira.B.M.W
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Je to možný,musel bys to změřit.Tlak mázání je na volnoběh od 0.5 baru-2 baru.
Kdyby pumpa tlačila málo,tak se i málo došponuje rozvodový řetěz,protože ten napínák se ovládá tlakem oleje z motoru,pak by to přeskočit taky mohlo,že by byl volný.
Oni ti vůbec neřekli o kolik to bylo skočený?
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

oni samy nevědel okolik to bylo oni mi řekly že jsem jim tam přisel krabici zaenou a oni ji otevřely a jak změřim ten tlak asi to bude tim proto že když motor ma ve votáčka a uberu na volno běch tak motor stichne na chvylku a zas začne cvakat
moje skype je Mira.B.M.W
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Jakou krabici otevřeli?
Tak za prvý ,když se něco opravuje,tak se musí přijít proč se to stalo,tedy jít po příčině a ne hned odstranovat důsledek.Myslím,že jsi opět pěkně nalít,ty ti tam museli nakecat kraviny.Když se dělá hlava,tak je normální skouknout i hydroštely a 25K,prosim tě za co?
Ten tlak se měří na teplém motoru,tak že dáš místo čidla na olej šroubení s hadicí a manometrem s rozsahem do 10 barů.Na studeném to nemá cenu měřit,tam je vždy vyšší.Měl by být na ten volnoběh 0.5-2 bary při provozní teplotě motoru.
Odpovědět

Zpět na „BMW“