motor AHF
Napsal: 16 říj 2008, 20:02
cau kluci,mam v Bore motor AHF...co mi o tom motoru povite,vhodny na lehke upravy,nebo nikoliv...hodilo by se mi o nem nejake info....diky moc!
dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
vydrží, to se neboj, dobrá údržba, v pořádku chlazení, ten výkon využiješ spíš krátkodobě, pokud nepojedeš tu hodinu plnou kláducutik píše:dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
jo to vsecko vim,na clubu uz nejakou dobu sem jen sem nejak nevedel co to mam poradne za motorMarek77 píše:Pokud se provádějí razantnější úpravy, je vhodné osadit spojku z výkonnějšího motoru a jednoznačně klasický setrvačník (nikoli dvouhmotový). Kluci kombinují setrvačník z motoru 1Z a spojku z motoru 2,8 VR6 (toto platí pro Sharany, ale u Octavie se jistě dá skládat podobně).
jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady...Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
V lete jsem to valil k baltu. Po dalnici prumerne 170km/h, rikal jsem si, ze to odpadnim. Cca hodinu nohu v pedalu, pak odpocivadlo a chlazeni. teplota cca 26°Ccutik píše:jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady...Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná