Stránka 1 z 2

motor AHF

Napsal: 16 říj 2008, 20:02
od cutik
cau kluci,mam v Bore motor AHF...co mi o tom motoru povite,vhodny na lehke upravy,nebo nikoliv...hodilo by se mi o nem nejake info....diky moc!

Napsal: 16 říj 2008, 20:28
od Huml
jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení

Napsal: 16 říj 2008, 20:35
od misoVW
Daj trysky 764, chip, kat von, egr zaslepit a mas 150k. Tak isto to mam aj ja(vid popis), ide to slusne.

Napsal: 16 říj 2008, 21:49
od cutik
Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?

Napsal: 16 říj 2008, 21:52
od Huml
proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná

Napsal: 16 říj 2008, 21:55
od pafka
cutik píše:
Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?
vydrží, to se neboj, dobrá údržba, v pořádku chlazení, ten výkon využiješ spíš krátkodobě, pokud nepojedeš tu hodinu plnou kládu

Napsal: 17 říj 2008, 11:00
od Marek77
Nehledě k tomu, že při dobře zvolených úpravách Ti klesne spotřeba.

Napsal: 17 říj 2008, 12:13
od Brejk
Ja na nem mel najeto pres 300 tis, udelali se krouzky, lagry (i kdyz ty byly jako novy) a hydroštely a frcime dal :)
Taky jsem sel do uprav, jediny co ti mozna pujde srat bude spojka (resp. dvojhmota), pokud budes jezdit sprinty (noteeth)

Napsal: 17 říj 2008, 14:23
od Marek77
Pokud se provádějí razantnější úpravy, je vhodné osadit spojku z výkonnějšího motoru a jednoznačně klasický setrvačník (nikoli dvouhmotový). Kluci kombinují setrvačník z motoru 1Z a spojku z motoru 2,8 VR6 (toto platí pro Sharany, ale u Octavie se jistě dá skládat podobně).

Napsal: 18 říj 2008, 19:48
od cutik
Marek77 píše:Pokud se provádějí razantnější úpravy, je vhodné osadit spojku z výkonnějšího motoru a jednoznačně klasický setrvačník (nikoli dvouhmotový). Kluci kombinují setrvačník z motoru 1Z a spojku z motoru 2,8 VR6 (toto platí pro Sharany, ale u Octavie se jistě dá skládat podobně).
jo to vsecko vim,na clubu uz nejakou dobu sem jen sem nejak nevedel co to mam poradne za motor

Napsal: 18 říj 2008, 19:50
od cutik
Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady... :)

Napsal: 10 bře 2009, 13:33
od kubajz1
to ničemu nevadí

Napsal: 10 bře 2009, 14:09
od schonus
cutik píše:
Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady... :)
V lete jsem to valil k baltu. Po dalnici prumerne 170km/h, rikal jsem si, ze to odpadnim. Cca hodinu nohu v pedalu, pak odpocivadlo a chlazeni. teplota cca 26°C
Tehdy to byl egr+kat off, soft (by Reeschard), trysky... a pro kontrolu tlaku budik - a rikam NO PROBLEMO.

Napsal: 10 bře 2009, 17:01
od flekyc
cutik : zdar,tak co, uz mi veris, kdyz to tu slysis ze vsech stran ?

Napsal: 11 bře 2009, 23:04
od miš
Ahf zlatej traktor, mám a naprostá spokojenost... Jenom se nebát upravit a pak mít jenom trošku rozum (noteeth)