Stránka 1 z 6

Max výkon 1,9 PD 110kw

Napsal: 11 črc 2006, 21:53
od Bageta
Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.

Re: Max výkon 1,9 PD 110kw

Napsal: 11 črc 2006, 22:49
od MKTech
Bageta píše:Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.
185-190Ps 390-400Nm

Napsal: 11 črc 2006, 23:16
od Bageta
A tršku víc?Nevadí,když jednou za rok udělám turbo,ale nerad bych odpravil ojnice,písty,kliku atp.

Re: Max výkon 1,9 PD 110kw

Napsal: 12 črc 2006, 07:48
od Rybízek
Milan_TS píše:
Bageta píše:Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.
185-190Ps 390-400Nm
myslím že tohle bez dalších je togle max. pak už prostě něco nestíha dostaneš se i na 208 ale zeptej se na seat clubu Tommy-Cupra nějak to řešil

Napsal: 12 črc 2006, 11:54
od Bageta
220hp mě na chvilku asi uspokojí,ale dál bych chtěl jít do nějakýho většího extrému.Tak co by bylo třeba změnit,vyměnit,upravit?Jo a zvládne se to přenýst vůbec na silnici s dvoukolkou?

Napsal: 12 črc 2006, 11:55
od Bageta
chyba né 220,ale 200

Napsal: 12 črc 2006, 12:28
od TDIPOWER
(noteeth) (noteeth) (noteeth) ....jsi dost nenáročný (noteeth) (noteeth) (noteeth) ....zkus tam dostat V8 4,2 TDi - 240kW, 650Nm. To by mohlo stačit, ne? (rofl)

Napsal: 12 črc 2006, 12:29
od TDIPOWER
...prý na chvilku uspokojí (LOL)

Napsal: 12 črc 2006, 13:02
od Bageta
Dostat tam V8 by bylo dost těžký.Motor těžkej jak kráva a velkej to jeďině za sedačky,ale to už je moc velkej extrém.Myslel jsem tak 250Hp ať mám čím sbírat body.

Napsal: 12 črc 2006, 13:10
od Bageta
to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.

Napsal: 12 črc 2006, 13:51
od Stingray
Bageta píše:to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.

Pomôct sa dá mám na ruke 2.0tdi motor aj s ECU za 45tis Sk.

Alebo upraviť tvoje auto na bezpečných 230ps.

To je v pohode:

Street vačka
Väčšie vstreky
GT2052 turbo
Zvody, down pipe
Water/Vzduch intercooler
Špeciálne sanie
upravené piesty ojnice a hlava valcov

Napsal: 12 črc 2006, 14:54
od MKTech
Bageta píše:220hp mě na chvilku asi uspokojí,ale dál bych chtěl jít do nějakýho většího extrému.Tak co by bylo třeba změnit,vyměnit,upravit?Jo a zvládne se to přenýst vůbec na silnici s dvoukolkou?
Pokud je to 2 kolka tak je zbytečné jít přes 200Ps. Ten výkon zkrátka nepřeneseš na cestu. Viz Čajíček spráší ho na sprintu kdejaká Cupra. :D

Napsal: 12 črc 2006, 14:56
od MKTech
Stingray píše:
Bageta píše:to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.

Pomôct sa dá mám na ruke 2.0tdi motor aj s ECU za 45tis Sk.

Alebo upraviť tvoje auto na bezpečných 230ps.

To je v pohode:

Street vačka
Väčšie vstreky
GT2052 turbo
Zvody, down pipe
Water/Vzduch intercooler
Špeciálne sanie
upravené piesty ojnice a hlava valcov
Nesmysl vyhazovat takové peníze kvůli 40Ps

Napsal: 12 črc 2006, 15:43
od TDIPOWER
Kdo jiný než Singray by na to mohl najít odpověď (noteeth) . Je to přece tak jednoduché (LOL)

Napsal: 12 črc 2006, 23:02
od Bageta
Tak koukám ,že jedinej Stingray pochopil o co mi jde,ale je fakt,že tam cpát tolik věcí a peněz kvůli 40 hp je asi nesmysl,přemýšlel bych o tom,kdybych se tím dostal na těch 250hp "bezpečnejch".A s přenosem na silnici bych si až tak hlavu nelámal to je spíš o citu a nohách.