Dotaz amatéra:)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Dotaz amatéra:)

Příspěvek od Losky »

Ahoj, jsem v tomhle nezkušenej a přemýšlím, že prodám Lagunu a koupím tdi od VW. ASi fábii či octu, možná G4. Ale zajímalo by mě, jaký je dobrý motor na zvýšení výkonu. Nechci nic drastického, tolik peněz nemám, jen co je rozumnější do budoucna koupit. Četl jsemtady, že i trysky přidají sami o sobě pár koní. A co spotřeba. Moc díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kup rotačku 81kw ASV.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Spoustě PDčkářů se omlouvám ale nekupuj PD v modelu auta kde můžeš mít rotačku :) takže souhlas s Tomasem (noteeth)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

toby66kw píše:Spoustě PDčkářů se omlouvám ale nekupuj PD v modelu auta kde můžeš mít rotačku :) takže souhlas s Tomasem (noteeth)
Není se za co omlouvat. (noteeth) Je to tak. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, dobra volba je ako pisal kolega ASV (rotacka Octavia, Golf). Ale nebal by som sa ani AHF(81kW), ani ALH(66kW). Alh po miernych upravach ma tiez slusne parametre. A spotreba? Mensia ako na Lagune........
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Díky a jaký je rozdíl v tom označení? Takže budu koukat po té 66 a 81kw verzi. O PD jsem už dost četl a taky mě to neláká
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ALH-66kW, variabilne turbo ako AHF 81kW (rozdiel len v softe a tryskach)
AGR-66kW, obtokove turbo
ASV- 81kW,11 lopatkove turbo, ako ATD 1.9TDI 74kW, je to najmodernejsi motor s rotacnym cerpadlom, velmi vhodny na dalsie zvysovanie vykonu.
Su to kody motorov, ale to iste vies.
Odporucam ALH,AHF a najviac ASV!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

kup klidně tdi 1z a máš to.spolehlivej dělník... :D
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé? Moc jsem to ještě nestudoval, protože jsem ještě neprodal auto, ale měl jsem Fabii SDi (možná někdo zná z www.skodahome.cz), ale chyběl výkon, tak jsem to prodal a koupil Lagunu dCi 79kw a spokojenost, ale nějak tomu autu nevěřím, je tam moc elektroniky:( Tak právě zjištuji, co je dobrý, za kolik se dá trochu zvednout výkon aspoň na těch 80kw atd. Je mi jasný, že jsem tady břídil, ale už pár věcí jsem pochopil a rád se přiučím. Jsem sice z Mladé Boleslavi, dělám i ve Škodovce, ale v tomhle moc nechodím:) Ale auta mám moc rádObrázek
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

já taky,takovejch je víc... :) :) :) :)
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

NO,myslím tím,že mám rád auta,ne že jim nerozumím,ale co se týká motorů,tak se mám taky pořád dost učit.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

no, spíš si myslím, že kterýho chlapa či kluka nebaví auta, tak není normální:))
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Losky píše:takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé?
Nie tak celkom ono to dost zavisi od kodu motora. Pre nazornost porovnam u nas najrozsirenejsie TDI rotacky. Napr. medzi 66kW ALH a 81kW AHF je rozdiel iba v dyzach a softe. Ale 66kW AGR ma oproti 81kW AHF okrem mensich dyz a softu aj ine turbo (bez VGT) trochu ine hadice a vyfukovu prirubu a cast el. zily. 81kW ASV ma opriti 81kW AHF mensie dyzy, vyssi otvaraci tlak vstrekov, 11 lopatkove turbo a odliatok komorky v piestoch ma uz ako PD.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

ASV a AHF maj stejný trysky DSLA150P520, jen u ASV je vyšší otvírací tlak.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ASV má DSLA150P873
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“