Dotaz amatéra:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz amatéra:)
Ahoj, jsem v tomhle nezkušenej a přemýšlím, že prodám Lagunu a koupím tdi od VW. ASi fábii či octu, možná G4. Ale zajímalo by mě, jaký je dobrý motor na zvýšení výkonu. Nechci nic drastického, tolik peněz nemám, jen co je rozumnější do budoucna koupit. Četl jsemtady, že i trysky přidají sami o sobě pár koní. A co spotřeba. Moc díky
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
ALH-66kW, variabilne turbo ako AHF 81kW (rozdiel len v softe a tryskach)
AGR-66kW, obtokove turbo
ASV- 81kW,11 lopatkove turbo, ako ATD 1.9TDI 74kW, je to najmodernejsi motor s rotacnym cerpadlom, velmi vhodny na dalsie zvysovanie vykonu.
Su to kody motorov, ale to iste vies.
Odporucam ALH,AHF a najviac ASV!
AGR-66kW, obtokove turbo
ASV- 81kW,11 lopatkove turbo, ako ATD 1.9TDI 74kW, je to najmodernejsi motor s rotacnym cerpadlom, velmi vhodny na dalsie zvysovanie vykonu.
Su to kody motorov, ale to iste vies.
Odporucam ALH,AHF a najviac ASV!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé? Moc jsem to ještě nestudoval, protože jsem ještě neprodal auto, ale měl jsem Fabii SDi (možná někdo zná z www.skodahome.cz), ale chyběl výkon, tak jsem to prodal a koupil Lagunu dCi 79kw a spokojenost, ale nějak tomu autu nevěřím, je tam moc elektroniky:( Tak právě zjištuji, co je dobrý, za kolik se dá trochu zvednout výkon aspoň na těch 80kw atd. Je mi jasný, že jsem tady břídil, ale už pár věcí jsem pochopil a rád se přiučím. Jsem sice z Mladé Boleslavi, dělám i ve Škodovce, ale v tomhle moc nechodím:) Ale auta mám moc rád

Nie tak celkom ono to dost zavisi od kodu motora. Pre nazornost porovnam u nas najrozsirenejsie TDI rotacky. Napr. medzi 66kW ALH a 81kW AHF je rozdiel iba v dyzach a softe. Ale 66kW AGR ma oproti 81kW AHF okrem mensich dyz a softu aj ine turbo (bez VGT) trochu ine hadice a vyfukovu prirubu a cast el. zily. 81kW ASV ma opriti 81kW AHF mensie dyzy, vyssi otvaraci tlak vstrekov, 11 lopatkove turbo a odliatok komorky v piestoch ma uz ako PD.Losky píše:takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé?