Stránka 1 z 4
Dotaz amatéra:)
Napsal: 03 lis 2008, 16:14
od Losky
Ahoj, jsem v tomhle nezkušenej a přemýšlím, že prodám Lagunu a koupím tdi od VW. ASi fábii či octu, možná G4. Ale zajímalo by mě, jaký je dobrý motor na zvýšení výkonu. Nechci nic drastického, tolik peněz nemám, jen co je rozumnější do budoucna koupit. Četl jsemtady, že i trysky přidají sami o sobě pár koní. A co spotřeba. Moc díky
Napsal: 03 lis 2008, 17:00
od Tomas.cz
Kup rotačku 81kw ASV.
Napsal: 03 lis 2008, 17:30
od toby66kw
Spoustě PDčkářů se omlouvám ale nekupuj PD v modelu auta kde můžeš mít rotačku

takže souhlas s Tomasem

Napsal: 03 lis 2008, 18:27
od Bugs.Bunny
toby66kw píše:Spoustě PDčkářů se omlouvám ale nekupuj PD v modelu auta kde můžeš mít rotačku

takže souhlas s Tomasem

Není se za co omlouvat.

Je to tak.

Napsal: 03 lis 2008, 19:16
od misoVW
jj, dobra volba je ako pisal kolega ASV (rotacka Octavia, Golf). Ale nebal by som sa ani AHF(81kW), ani ALH(66kW). Alh po miernych upravach ma tiez slusne parametre. A spotreba? Mensia ako na Lagune........
Napsal: 04 lis 2008, 15:03
od Losky
Díky a jaký je rozdíl v tom označení? Takže budu koukat po té 66 a 81kw verzi. O PD jsem už dost četl a taky mě to neláká
Napsal: 04 lis 2008, 15:56
od misoVW
ALH-66kW, variabilne turbo ako AHF 81kW (rozdiel len v softe a tryskach)
AGR-66kW, obtokove turbo
ASV- 81kW,11 lopatkove turbo, ako ATD 1.9TDI 74kW, je to najmodernejsi motor s rotacnym cerpadlom, velmi vhodny na dalsie zvysovanie vykonu.
Su to kody motorov, ale to iste vies.
Odporucam ALH,AHF a najviac ASV!
Napsal: 04 lis 2008, 16:51
od gregys
kup klidně tdi 1z a máš to.spolehlivej dělník...

Napsal: 04 lis 2008, 16:59
od Losky
takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé? Moc jsem to ještě nestudoval, protože jsem ještě neprodal auto, ale měl jsem Fabii SDi (možná někdo zná z
www.skodahome.cz), ale chyběl výkon, tak jsem to prodal a koupil Lagunu dCi 79kw a spokojenost, ale nějak tomu autu nevěřím, je tam moc elektroniky:( Tak právě zjištuji, co je dobrý, za kolik se dá trochu zvednout výkon aspoň na těch 80kw atd. Je mi jasný, že jsem tady břídil, ale už pár věcí jsem pochopil a rád se přiučím. Jsem sice z Mladé Boleslavi, dělám i ve Škodovce, ale v tomhle moc nechodím:) Ale auta mám moc rád

Napsal: 04 lis 2008, 17:08
od gregys
Napsal: 04 lis 2008, 17:11
od gregys
NO,myslím tím,že mám rád auta,ne že jim nerozumím,ale co se týká motorů,tak se mám taky pořád dost učit.
Napsal: 04 lis 2008, 17:12
od Losky
no, spíš si myslím, že kterýho chlapa či kluka nebaví auta, tak není normální:))
Napsal: 04 lis 2008, 22:01
od TDI tech
Losky píše:takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé?
Nie tak celkom ono to dost zavisi od kodu motora. Pre nazornost porovnam u nas najrozsirenejsie TDI rotacky. Napr. medzi 66kW ALH a 81kW AHF je rozdiel iba v dyzach a softe. Ale 66kW AGR ma oproti 81kW AHF okrem mensich dyz a softu aj ine turbo (bez VGT) trochu ine hadice a vyfukovu prirubu a cast el. zily. 81kW ASV ma opriti 81kW AHF mensie dyzy, vyssi otvaraci tlak vstrekov, 11 lopatkove turbo a odliatok komorky v piestoch ma uz ako PD.
Napsal: 04 lis 2008, 22:03
od Tomas.cz
ASV a AHF maj stejný trysky DSLA150P520, jen u ASV je vyšší otvírací tlak.
Napsal: 04 lis 2008, 22:24
od Huml
ASV má DSLA150P873