Toledo 1,9 TDI - ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toledo 1,9 TDI - ASV
Som majiteľom Seatu Toledo II 1,9 TDi - kód motora ASV ( 81 kW ). Auto je nové, má najazdené 6000 km. Chcel by som zvýšiť výkon. Turbo by som zatiaľ nechcel meniť, nakoľko je úplne nové. Uvažujem chip + trysky, alebo iba chip.
Neviem či sa oplatí meniť aj trysky, ak áno ktoré?
Má zmysel vymeniť iba trysky?
Na cca aký výkon sa viem dostať iba chipom?
Je to vhodné robiť už pri toľkých km, alebo radšej ešte niečo najazdiť?
ASV má aký typ turba 15 alebo 17?
PS: Vyhľadávanie som použil, niečo nové sa aj dozvedel, ale bol by som rád, keby mi niekto znalý poradil. Ďakujem.
Neviem či sa oplatí meniť aj trysky, ak áno ktoré?
Má zmysel vymeniť iba trysky?
Na cca aký výkon sa viem dostať iba chipom?
Je to vhodné robiť už pri toľkých km, alebo radšej ešte niečo najazdiť?
ASV má aký typ turba 15 alebo 17?
PS: Vyhľadávanie som použil, niečo nové sa aj dozvedel, ale bol by som rád, keby mi niekto znalý poradil. Ďakujem.
Ak som dobre pochopil, tak motor ASV ( 81 kW ) má už v základe turbo GT1749VA 130PS? Potrebujem sa len uistiť, že je tam toto turbo. Nevyznám sa v tom.
PS: Chcem sa dostať na cca 140-150PS, auto na každodenné použitie.
PS2: Možno ma vysmejete, ale radšej sa opýtam. Po kúpe auta mi predajca nakazoval so studeným motorom jazdiť max. do 2000 ot/min, kým sa zohreje motor a turbo. Pri preradení mi otáčky klesnú na cca 1500. A teraz otázka: Neškodím motoru podtáčaním viac? Fakt mu škodí cca 2500 ot. za studena?
PS: Chcem sa dostať na cca 140-150PS, auto na každodenné použitie.
PS2: Možno ma vysmejete, ale radšej sa opýtam. Po kúpe auta mi predajca nakazoval so studeným motorom jazdiť max. do 2000 ot/min, kým sa zohreje motor a turbo. Pri preradení mi otáčky klesnú na cca 1500. A teraz otázka: Neškodím motoru podtáčaním viac? Fakt mu škodí cca 2500 ot. za studena?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 25 led 2006, 16:57
- Bydliště: Praha, Žižkov
Odpovědi: 0
ASV určitě nemá 130PS turbo
tomanger píše:Ak som dobre pochopil, tak motor ASV ( 81 kW ) má už v základe turbo GT1749VA 130PS? Potrebujem sa len uistiť, že je tam toto turbo. Nevyznám sa v tom.
PS: Chcem sa dostať na cca 140-150PS, auto na každodenné použitie.
PS2: Možno ma vysmejete, ale radšej sa opýtam. Po kúpe auta mi predajca nakazoval so studeným motorom jazdiť max. do 2000 ot/min, kým sa zohreje motor a turbo. Pri preradení mi otáčky klesnú na cca 1500. A teraz otázka: Neškodím motoru podtáčaním viac? Fakt mu škodí cca 2500 ot. za studena?
Laurinek ASV TDI - prodáno
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Viac menej som rozhodnutý použiť trysky Sprint 764 + chip, samozrejme Dieselpower. Našiel som rovnaké Toledo - 81 kW, použité trysky Sprint 764 + chip. Výkon po úprave 155 PS, krútiaci moment 370 Nm.
Vydrží tieto hodnoty motor a hlavne spojka pri bežnom používaní? Nechcem meniť turbo ani spojku. Resp. aké sú ešte únosné parametre bez výmeny turba a spojky.
Vydrží tieto hodnoty motor a hlavne spojka pri bežnom používaní? Nechcem meniť turbo ani spojku. Resp. aké sú ešte únosné parametre bez výmeny turba a spojky.
záleží hlavně na zacházení, to je nejdůležitější....takže jde spíš o to jakým stylem jezdíš, pokud na pohodu a sem tam předjíždíš naplno, tak vydrží relativně dlouho....jinak myslím, že 150-160HP je takový ideál(pokud nechceš sprintit), víc nemá smysl, páč to pořád hrabe... 

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

81kW se bežně čipují na 100kW a 310N.m. a ty spojky to ještě udrží v pohodě...horší je 350 a víc...
...tak si třeba nech naladit od Reeshy co nejnižší krouták v nejširším pásmu otm...já jsem si to nechal tak udělat a plná spokojenost...
...tak si třeba nech naladit od Reeshy co nejnižší krouták v nejširším pásmu otm...já jsem si to nechal tak udělat a plná spokojenost...

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
